Skip to main content

Als ik iets terug wil kijken of een opname wil bekijken doet hij dat 30 sec. en dan loopt het beeld vast.

Een paar sec. loopt wel het geluid door, maar het beeld blijft stil staan.

Ik heb het modem en tv box gereset maar niks helpt.

Wat heb ik een spijt dat ik bij ziggo weg ben gegaan.
Sins ik bij jullie zit alleen maar problemen met tv kijken.

Hoi @daniel1984, welkom op de Community!

We hebben inderdaad problemen met Terug Kijken op RTL4 en ditzelfde probleem lijkt ook bij Cloud Opnemen te spelen, maar dan is het niet slechts beperkt tot één zender of programma. Sorry voor het ongemak, we lossen dit zo snel mogelijk op!

Om het probleem met Cloud Opnemen op te lossen, kun je een factory reset van de TV Box proberen. Dit kun je op de volgende manier uitvoeren:

Amino Aria (zonder opnamefunctie)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Indien ook dit geen succes blijkt te zijn, zet ik jouw case graag door naar onze specialisten. Laat me weten of dit helpt, alsjeblieft!


Probleem blijft en dit is pas sinds 2019 bekend bij jullie als ik alle klachten op internet moet geloven.

Stom dat ik dat niet eerder heb opgezocht.

Dus doe niet alsof jullie niet weten waar het over gaat.

Jullie geven ook blijkbaar al 2 jaar dezelfde antwoorden.

Dat jullie monteurs er aan bezig zijn, maar met een oplossing komen kunnen ze bij T-Mobile niet.

Wat zal ik blij zijn dat het jaar om is.

Ben bijna in staat om nu Ziggo weer terug te nemen, dan maar dubbel betalen.

Maar dan ben ik van T-Mobile af.


Hoi @daniel1984, omdat je spreekt van 2019, ga ik er van uit dat je doelt op opnemen met de harddiskrecorder, klopt dat? Dat is een andere functie dan Cloud Opnemen: Cloud Opnemen is pas in juli 2020 mogelijk geworden. 

Er zijn zeer zeker problemen geweest met de harddiskrecorder, maar die hebben niets te maken met de problemen die je momenteel ervaart. Excuses voor de verwarring, dit had ik duidelijker moeten uitleggen. 

Het probleem met de Cloud is bij jou nog niet aangemeld bij de specialisten, dus dat wil ik graag doen. Maar alvorens we dat gaan doen, wil ik je eerst nog verzoeken om het modem én de TV Box op de bovenstaande manier te herstarten. Als dat uitgesloten is, kunnen we een onderzoek starten.


Zelf ben ik nog niet zo lang klant bij jullie.
Dus weet niet wat voor kastjes jullie allemaal hebben gehad.

Maar op internet is duidelijk te vinden dat deze problemen al sinds 2019 aanwezig is bij T-Mobile.

Dus als jullie van kastjes zijn gewisseld hebben jullie dezelfde problemen mee overgenomen.

Bij Ziggo heb ik NOOIT geen problemen gehad, en bij jullie al vanaf dag 1.

Er word eerst van alles beloofd maar iets na komen nooit.

Wand dan is het ineens niet gezegd.

Wekelijks wel een storing met internet.

TV programma's terug kijken werkt niet (gemist of opname).

 

Ik heb vandaag ook een mail na mijn advocaat gedaan.

Ben jullie echt kost beu.

Het enige wat goed werkt bij jullie is mobiel bellen.

Was daar bij gebleven en had de rest achterwege gelaten.

Wand dat kunnen jullie niet.

 


@daniel1984 Zoals ik uitgelegd heb, is het probleem met Cloud Opnemen volledig ongerelateerd aan de problemen met een harddiskrecorder van twee jaar geleden. Beide functies hebben niets met elkaar te maken, behoudens het feit dat je met beide kunt opnemen. 

Ik begrijp je sentiment want het is inderdaad een “opnameprobleem”, maar ik probeer je uit te leggen dat beiden niets met elkaar te maken hebben. Ook heeft dit niets met het wisselen van kastjes te maken. Cloud Opnemen is een losstaande functie die niet onderhevig is aan de TV Box. De problemen in Cloud Opnemen dienen daarom individueel opgepakt te worden.

Ik wil je dolgraag helpen, daarom ook mijn voorstel om dit door te zetten naar onze specialisten, als je daar echter geen gebruik van wilt maken, kan ik je dit natuurlijk niet verplichten.


Opname en terugkijken werkt niet goed december 2022

Ongeveer op de helft van 2022 overgestapt naar t-mobile, heb cloudopname erbij genomen, en dit werkt niet goed. Regelmatig wordt het begin of einde van de film niet opgenomen of de film start niet, of de film wordt helemaal niet opgenomen. Gezien de klachten hier speelt dit dus al jaren.

Bij deze informeer ik dan ook jullie dat ik weer naar een andere aanbieder ga zoeken (dan maar een paar euro meer voor kpn welke perfect was)

Gewoonweg belachelijk.


Hoi @crazycat, goed dat je ons op de hoogte brengt, dit is zeker op te lossen! Ik heb hier eigenlijk aantal losse vragen over:

  • Kan je testen of je de problemen ook ervaart via de TV Anywhere App voor mobiele apparaten? 
  • Missende begin of einde: gaat het hier om een seriereeks? Ervaar je dit vooral bij één specifieke zender of tijdstip?
  • Film start niet: kan je hier ook een bepaald patroon in ontdekken? Gaat het om een bepaalde zender of programma? Zou je kunnen testen of een fabrieks reset van de TV Box dit verhelpt: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

Ik hoor het graag, dit wil ik absoluut voor je oplossen!


tv anywhere app heb ik maar gebruik ik niet,

missend begin en einde is bij een seriereeks ja,

film start niet is bij een bepaalde seriereeks ja, 

fabrieksreset een paar keer geprobeerd en werkt niet


Hi @crazycat, merci voor deze aanvulling! Weet dat we dit heel graag voor je willen verhelpen. Jammer genoeg is het een terugkerend "probleem" dat de uitzendtijden van een programma afwijken van de programmagids. Hierdoor kan het zijn dat een deel van het programma mist in de opname (opname begint te laat of eindigt te vroeg). Dit komt door onverwachte wijzigingen in de uitzendtijden. Dit proberen we zo veel mogelijk op te vangen, maar dit lukt niet altijd. Via een handmatige opname kun je zelf de opnametijden instellen en eerder of later zetten zodat ze niets hoeven te missen.


Reageer