Skip to main content

Weer eens een issue met afspelen, IPad/IPhone geven foutcode 214999, Apple TV code 10107.

Op het t mobile kastje kon ik de opname wel zien, al was daar de lipsync niet synchroon.

Dit probleem heb ik vaak, voornamelijk bij BBC First opnames ( in dit geval Miss Scarlet and the Duke van 23 Mei)

Wanneer wordt dit issue nu eindelijk opgelost?

Hi @DaniellevG, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik help je hier graag mee en zet dit graag voor je door naar onze techneuten, zij zullen hier naar gaan kijken. Echter kan ik op dit e-mailadres alleen een oud abonnement vinden bij ons. Zou je je klantnummer in je profiel willen zetten? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile. Als je dit gedaan hebt kun je mij dan hier een seintje geven? Dan zal ik dit gelijk voor je doorzetten naar onze techneuten. Hopelijk hebben zij de permanente fix hiervoor.


Klant nummer ingevuld, ik had een ander nummer hierin gezet.

We hebben net ons abonnement overgesloten. Op het oude abonnement had ik dit issue ook.


Hi @DaniellevG, bedankt voor je snelle reactie en het toevoegen van de juiste klantcode!

Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag. Zodra er meer bekend is wordt er contact met je opgenomen! 


Hi Tommy, tot nu toe nog niets gehoord?


Hi @DaniellevG, ik heb wel een bericht terug van onze techneuten.

Zij hebben de opnames op jouw account getest en bekeken. Als wij de opname aanklikken speelt deze af zonder problemen. Loop je hier nog steeds tegen aan? Zo ja, kan je dan een screenshot sturen van het scherm met de foutmelding? Dan zal ik het nogmaals neerleggen bij onze techneuten. 


Nog steeds hetzelfde issue bij mij, zowel op iPhone (314999) als op iPad (214999) Hierbij de screenshots

 


@DaniellevG bedankt voor de screenshots. Ik heb het zojuist opnieuw doorgezet naar onze techneuten. Hopelijk kunnen we uitzoeken wat hier niet goed gaat!


Ik hoop dat ze snel wat vinden, want het wordt alleen maar erger. Ik kan bijna niets meer afkijken van BBC First op iPhone/iPad  (waar ik het meest van opneem) Super frustrerend!

Het lijkt wel of nu alles van BBC First ouder dan 1 week niet meer af te kijken is vanuit het opname pakket.

Deze opnames geven dezelfde foutcodes:

Harry Wild afl 3

Harry Wild afl 4

Harry Wild afl 5

Miss Scarlet and the Duke afl 3

Miss Scarlet and the Duke afl 4

Blue Lights afl 3 

Blue Lights afl 4

Blue Lights afl 5

Blue Lights afl 6

Call the Midwife afl 7

Call the Midwife afl 8

Granite Harbour afl 1

 

Wel afspeelbaar en minder dan een week oud:

Harry Wild afl 6

Granite Harbour afl 2

Miss Scarlet and the Duke afl 5


@DaniellevG bedankt voor de aanvulling.

Ik heb dit als notitie aan je ticket toegevoegd, het ticket staat nog open. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het weten!


Hi @DaniellevG, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik help je hier graag mee en zet dit graag voor je door naar onze techneuten, zij zullen hier naar gaan kijken. Echter kan ik op dit e-mailadres alleen een oud abonnement vinden bij ons. Zou je je klantnummer in je profiel willen zetten? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile. Als je dit gedaan hebt kun je mij dan hier een seintje geven? Dan zal ik dit gelijk voor je doorzetten naar onze techneuten. Hopelijk hebben zij de permanente fix hiervoor.

Wij hebben precies hetzelfde probleem. We zijn lid sinds maart. Vanaf mei kunnen we echter geen enkele opname van BBC first meer bekijken. Tenminste niet meer op de tv beneden, waar we met een Apple TV kijken en niet ook meer via de IPad.
We kunnen de opnames wel bekijken via de TV in de slaapkamer. Die TV is wat moderner.


@Jacobus57 Dat is vreemd dat het op één tv wel kan en op de anderen niet. Ik vermoed dat je de smart-tv app gebruikt op alle tv's. Klopt dit? Zou je voor de zekerheid op de tv's waarop het bekijken van de opnames niet mogelijk is onze app willen verwijderen en opnieuw willen installeren en kijken of dit het oplost? Ik ben benieuwd!


@Jacobus57 Dat is vreemd dat het op één tv wel kan en op de anderen niet. Ik vermoed dat je de smart-tv app gebruikt op alle tv's. Klopt dit? Zou je voor de zekerheid op de tv's waarop het bekijken van de opnames niet mogelijk is onze app willen verwijderen en opnieuw willen installeren en kijken of dit het oplost? Ik ben benieuwd!

De TV op de slaapkamer is een smart TV. De TV in de woonkamer is een geen smart TV, maar daar kijken we met behulp van een Apple TV. Op jouw verzoek heb ik de app van de Apple TV verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen resultaat. Foutcode niet als hierboven 10107. Omdat het zowel met de IPad als de Apple TV niet meer werkt zou ik bijna denken dat het aan de Apple apparatuur ligt. Maar dan is dat pas sinds de maand mei, want daarvoor was er geen probleem. Heeft BBC First iets veranderd waar Apple niet meer op reageert?


Hoi @Jacobus57, wij zijn hard bezig met het onderzoek hiervan! Zodra er meer bekend is, zul je het direct van ons horen. Ik wens je een mooi zonnig weekend voor nu! 🌞 Groetjes, Ishana


Hoi @Jacobus57, wij zijn hard bezig met het onderzoek hiervan! Zodra er meer bekend is, zul je het direct van ons horen. Ik wens je een mooi zonnig weekend voor nu! 🌞 Groetjes, Ishana

Weten jullie al iets meer? Probleem hier nog steeds hetzelfde.

Vr gr Jacobus


Hi @Jacobus57, het probleem is nog in onderzoek en het is bekend. Het zal niet lang meer duren voordat we hier de fix voor hebben, we zijn er druk mee bezig! 


Hi, een tijdje geleden ben ik gebeld door iemand van tmobile. Natuurlijk iemand die zelf geen tv kijken het verschil tussen BBC ONE en BBE First niet wist. Een of andere vaag verhaal, dat BBC iets mee zou sturen in de opname, waardoor de opnames na een week niet meer te bekijken waren op iPhone/IPad/Apple TV.

Gefrustreerd de telefoon opgehangen.

maar wat schept mijn verbazing, sinds een week of 2 of 3, kan ik BBC First opnames weer terugkijken!

Ook oudere opnames, die het niet deden. Ik weet niet wat er gewijzigd is, maar houden zo!


Hi, een tijdje geleden ben ik gebeld door iemand van tmobile. Natuurlijk iemand die zelf geen tv kijken het verschil tussen BBC ONE en BBE First niet wist. Een of andere vaag verhaal, dat BBC iets mee zou sturen in de opname, waardoor de opnames na een week niet meer te bekijken waren op iPhone/IPad/Apple TV.

Gefrustreerd de telefoon opgehangen.

maar wat schept mijn verbazing, sinds een week of 2 of 3, kan ik BBC First opnames weer terugkijken!

Ook oudere opnames, die het niet deden. Ik weet niet wat er gewijzigd is, maar houden zo!

Hoi Danielle, bedankt voor je positieve bericht. Ik ben gelijk naar mijn opnamen gegaan om te kijken of het bij mij inmiddels ook werkt. Wat schetst echter mijn verbazing. Al mijn opnamen en geplande opnamen zijn allemaal verdwenen. Ik heb gisteravond nog een opname  bekeken. Er stond nog ruim 60 uur aan opnamen, maar alles is weg. Geen idee waarheen en waarom. “Geen data gevonden”. Weer 200 uur beschikbare ruimte Hopelijk leest iemand van T Mobile dit ook en kan hij/zij even kijken waar mijn opnames en planningen gebleven zijn.


Reageer