LS,
Mijn contract is inmiddels bijna 3 maanden oud en al vanaf dag 1 zijn er problemen met de stb en toen nog het wifi+ versterker.
Aangezien er nog steeds geen oplossingen zijn maar alleen vragen en aannames vanuit jullie kant.
Wat ik heel erg vervelend vind is dat jullie denken dat ik als klant maar dom ben en geen verstand heb van zaken moet ik jullie echt uit jullie droom halen want iemand die geen verstand van zaken zou hebben zou zeker nooit overwegen om gebruik te maken maken van een ander glasvezel en kiezen voor een AVM Fritz!Box dan voor een standaard Zyxel glasvezel modem.
Echter lost dat iets op met televisie kijken, terug/vooruit spoelen, inplannen en vanaf begin je programma starten.
Helaas is daar nog steeds geen concrete oplossing maar ik moet wel de volle mep betalen.
Helaas kan ik niet glasvezel bestellen bij de ene provider en televisie over glasvezel bij een andere provider die wel met hun tijd zijn meegegaan en bijvoorbeeld een digitale decoder met veel functies zoals WiFi internet. Kort gezegd en gesproken maar jullie lopen echt al vele jaren achter met de Zyxel stb.
Misschien zou het een optie kunnen zijn om tegen een meerprijs een betere tv decoder te kunnen verhuren met meer functies zoals WiFi en met diverse apps zoals Viaplay, Netflix, Disney+, NPO Start, enz enz.
Ik denk dat het en meer klanten aantrekt, minder storingen geeft en zeker nooit meer aan de telefoon verwijten naar de klant maken dat deze alles verkeerd heeft aangesloten en dat zonder het gezien hebben!
Greetz,
Marc