Hey @Frodo2004, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Er zijn inderdaad wat issue's met de Samsung TV app met het afspelen van bepaalde opnames. Om een duidelijk beeld te krijgen wil ik je vragen om antwoord te geven op de volgende vragen. Dan kan ik het doorzetten naar onze techneuten en wellicht kunnen zij dit oplossen!
- Kijk je de opname terwijl de live uitzending van hetzelfde programma nog loopt?
- Doet het probleem zich ook voor met een ander apparaat en buitenshuis? Bijvoorbeeld op TV Anywhere via de telefoon?
- Om welke uitzending of uitzendingen gaat het en op welke zender? Vermeld ook wanneer de opname is gemaakt (datum en het tijdstip)
- Ervaar je dit op meerdere apparaten of alleen met de TV app?
- Wanneer heb je het opgenomen programma bekeken (datum en tijdstip)?
- Zie je een foutmelding tijdens het afspelen van het opgenomen programma?
- Kun je de app verwijderen en opnieuw installeren en de opname nogmaals proberen af te spelen.
Alvast bedankt en ik zie de antwoorden tegemoet.