Skip to main content

Kan de IT van ODIDO er niet voor zorgen dat als ik een film verwijder uit de lijst van opgenomen films de cursor op dezelfde plek blijft in plaats van weer helemaal aan het begin van de lijst.

En wanneer komt die grote UPDATE waarbij je tijdens het opnemen van een film alvast kan beginnen met het kijken naar de opgenomen film zonder dat de opname wordt gestopt. Zou heel erg fijn zijn als dat gauw gebeurd.

Met vr. groet,

Fred!! 

Hoi Fred, excuses voor de vertraagde reactie. Jouw topic is ons ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's? Zo niet, laat het ons dan weten. Dan helpen wij je alsnog verder! 😄


M.u.v. jouw reactie niets meer vernomen. Ik wacht rustig af.

 

Met vr. groet


Hey @Freddyboy1949, de update is dinsdag uitgestuurd naar de Tv boxen. Is het inmiddels opgelost?


Nee, het probleem is niet opgelost.

Nog even voor de duidelijkheid gaat het om het volgende:

Ik neem een film (met tussendoor reclame) op en na 3 kwartier ga ik de opname afspelen.

Kom ik tijdens het afspelen bij een reclameblok dan spoel ik de film 8 minuten door en vervolg het kijken van de film. Echter na 3 kwartier stopt de film want de opname is stilgezet op het moment dat ik de opname ging bekijken.

Dit is de reden dat als dit niet wordt opgelost ik aan het einde van mijn abonnement weer terug ga naar KPN want daar kan het wel.

Ik hoop voor ODIDO dat het ze gaat lukken dit voor elkaar te krijgen.

Met vriendelijke groet,

 


Ik heb het nogmaals nagevraagd en de update met alle bugfixes moet nog komen @Freddyboy1949. Hopelijk wordt deze ook snel uitgestuurd! 


Okay. Bedankt voor de informatie en we wachten af.

 

Met vr. groet.


Reageer