Skip to main content

We ontvangen meldingen dat glasvezelgebruikers op ons netwerk geen TV kunnen ontvangen. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

 

Update 16:20] We hebben enkele werkzaamheden uitgevoerd en we ontvangen signalen dat de verbinding daarmee is hersteld. Mocht je dit niet direct merken, dan is het advies om het modem, de TV Box (en eventueel de zwarte Media Converter) kort van de stroom te halen. Hoe je dit doet, kun je lezen in dit topic: herstart modem

 

Update a15:55] Onze telefonische klantenservice is momenteel minder goed bereikbaar. We zijn keihard aan het werk om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Updates blijven we in dit topic plaatsen, dus houd dit topic in de gaten voor de meest actuele informatie.

Update a15:30] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Problemen vast Internet 1 maart 2021

Update U14:24] T-Mobile TV (het nieuwe platform) geeft ook problemen.

Update U14:12] TV Anywhere lijkt ook niet te werken.

 

In Leuth en Nijmegen geen televisie en geen vaste telefonie. Nummer niet in gebruik, nummer momenteel niet bereikbaar.


Oh je krijgt nu wel beeld hihi SSL error


Eersel :  alles werkt weer!   Toch benieuwd wat er nou precies ‘stuk’ was?!


In Houten ook geen Interactieve TV en Radio!! En geen TV anywhere!!

 

 

Hier werkt het weer!!! 👍


Alles in Nuenen weer werkend.


We ontvangen meldingen dat glasvezelgebruikers op ons netwerk geen TV kunnen ontvangen. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

 

Update 14:24] T-Mobile TV (het nieuwe platform) geeft ook problemen.

 

Update e14:12] TV Anywhere lijkt ook niet te werken.

 

Hier in Den Haag geen tv én geen internet/WiFi. 


Hier in Almere ook geen Tv. Gebeurt wel vaker helaas. 


Hier in Almere gewoon tv nu, verder ook nooit last van …

 

Edit: nu om 1515u. ook geen beeld :sweat_smile:


Leeuwarden ook geen tv. 

Internet ook niet hier in Leeuwarden (8915). Nu maar weer mijn telefoon bundel gebruiken via hotspot.


Het werkt weer


In almere problemen met TV-anywhere


Nu werkt hij niet meer, hij deed het 3 min


Hier in Alphen Gelderland ook geen tv beschikbaar, heb internet verbinding nodig maar deze doet het niet alles op de modem is groen alleen het “internet wereldbolletje” is rood…..  en heb overal al 30 seconden de stroom af gehad maar dit werkt ook niet

Het werkt inmiddels weer 


Dordrecht: glasvezel Internet is er rond drie uur mee gestopt. 


We ontvangen meldingen dat glasvezelgebruikers op ons netwerk geen TV kunnen ontvangen. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

 

Update 14:24] T-Mobile TV (het nieuwe platform) geeft ook problemen.

 

Update e14:12] TV Anywhere lijkt ook niet te werken.

 

Hier in Geldrop geen TV, grrr zoveelste keer een storing


In Deventer vanaf 15 uur geen internet meer. Vanochtend ook al een korte onderbreking rond 745 uur. 


In Deventer ook geen internet en Wifi meer


Geen internet meer in Hoofddorp. Lekker met thuiswerken :(


Hier doet de tv het weer sinds 15.00 

Langedijk


Modem opnieuw aan gezet.  Geen internet in Lelystad


Hier in Leeuwarden ook vanaf 15:00 geen internet en TV meer. Echt zeer vervelend en onhandig tijdens het thuiswerken.


Internet en tv via glasvezel werk ook (weer) niet in Hoofddorp.


Op ons adres in Deventer ook geen internet.
Bellen / TV hebben we niet, dus daar kan ik niks over zeggen.


Internet weg midden van mijn online les in Amsterdam =/


Hier vlak onder Alkmaar geen internet.


Sinds 15.10 uur geen internet meer in Deventer. T-Mobile mag wel een gaan nadenken waarom er de laatste tijd zoveel storingen zijn. Veel mensen werken nu thuis en als je dan je netwerk gaat upgraden of wat je ook maar doet, doe dat dan niet overdag of die het voorlopig helemaal niet. Net als zovelen denk ik aan opstappen. Kunnen we de MB/GB declareren die we via de hotspot opmaken?