We ontvangen meldingen dat glasvezelgebruikers op ons netwerk geen TV kunnen ontvangen. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!
Update 16:20] We hebben enkele werkzaamheden uitgevoerd en we ontvangen signalen dat de verbinding daarmee is hersteld. Mocht je dit niet direct merken, dan is het advies om het modem, de TV Box (en eventueel de zwarte Media Converter) kort van de stroom te halen. Hoe je dit doet, kun je lezen in dit topic: herstart modem.
Update a15:55] Onze telefonische klantenservice is momenteel minder goed bereikbaar. We zijn keihard aan het werk om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Updates blijven we in dit topic plaatsen, dus houd dit topic in de gaten voor de meest actuele informatie.
Update a15:30] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Problemen vast Internet 1 maart 2021.
Update U14:24] T-Mobile TV (het nieuwe platform) geeft ook problemen.
Update U14:12] TV Anywhere lijkt ook niet te werken.