Skip to main content

We ontvangen meldingen dat glasvezelgebruikers op ons netwerk geen TV kunnen ontvangen. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

 

Update 16:20] We hebben enkele werkzaamheden uitgevoerd en we ontvangen signalen dat de verbinding daarmee is hersteld. Mocht je dit niet direct merken, dan is het advies om het modem, de TV Box (en eventueel de zwarte Media Converter) kort van de stroom te halen. Hoe je dit doet, kun je lezen in dit topic: herstart modem

 

Update a15:55] Onze telefonische klantenservice is momenteel minder goed bereikbaar. We zijn keihard aan het werk om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Updates blijven we in dit topic plaatsen, dus houd dit topic in de gaten voor de meest actuele informatie.

Update a15:30] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Problemen vast Internet 1 maart 2021

Update U14:24] T-Mobile TV (het nieuwe platform) geeft ook problemen.

Update U14:12] TV Anywhere lijkt ook niet te werken.

 

In Veldhoven geen interactieve tv.

Ook tv anywhere werkt niet. 


Noordwijk ZH geen tv/radio


In Deventer ook geen tv maar wel WiFi, tv anywhere werkt ook niet… 14:15


In Den Haag Segbroek ook geen tv, wel internet. 

 

Tv via de app werkt ook niet


Geldrop geen tv alles op zwart...


In Veldhoven geen interactieve tv. 

Inderdaad, hier in Veldhoven ook niet


Hier in Almere ook geen Tv. Gebeurt wel vaker helaas. 


Eindhoven wel interwebs maar geen TV en/of TV anywhere ...


nijmegen wel internet, geen tv.

 

De laatste maanden doen zenders het trouwens steeds vaker niet (de beroemde storing melding). Kabels zitten goed.


Het zou gaan om het zogenaamde ODF netwerk, dus het netwerk waar 1Gbit beschikbaar is. Niet om het WBA netwerk (NetwerkNL) waar enkel 100Mbit beschikbaar is.


Regio Groningen werkt TV ook niet


Leeuwarden ook geen tv. 


Afgelopen donderdag zouden we aangesloten worden na 17 jaar UPC/Ziggo naar T-Mobile thuis. de monteur kreeg geen signaal. na 2 uur weg gegaan en niets deed het. gelukkig hadden we de boel van ziggo nog niet terug gestuurd en dus dat weer aan gesloten.

Vanmorgen is een monteur geweest, ik had signaal nadat de monteur 2 x met t mobile moest bellen. 

Nu krijg ik wel tv gids, maar geen beeld..

Dit is een lekkere start van het nieuwe abonnement… had ik dan toch bij Ziggo moeten blijven? 

Locatie : Apeldoorn Noord (zuidbroek)


Hier doet interactieve tv 't weer.

Een paar zenders. Nog lang niet allemaal. 

TV anywhere niet. 

(Veldhoven) 


Waar Chris-69?


Eersel:  wél de TV- en Radio GIDS maar geen beeld en/of geluid. Wel internet en telefoon.


Hier (Amersfoort) ook geen TV wel internet. Je krijgt geen beeld gids werkt wel. Hoop dat het snel opgelost is.


In Nuenen ook helemaal niets.

 


Nooit in problemen denken altijd in oplossingen, zo heb je alles wel weer opnieuw opgestart maar in Amersfoort geen TV.


Klopt het dat de telefoon ook niet werkt


We ontvangen meldingen dat glasvezelgebruikers op ons netwerk geen TV kunnen ontvangen. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

 

Update 14:24] T-Mobile TV (het nieuwe platform) geeft ook problemen.

 

Update e14:12] TV Anywhere lijkt ook niet te werken.

 

Inmiddels werkt het bij mij weer na 3 uur storing en veel uitproberen


Hier ook geen tv wel internet 

 


Hier in Alphen Gelderland ook geen tv beschikbaar, heb internet verbinding nodig maar deze doet het niet alles op de modem is groen alleen het “internet wereldbolletje” is rood…..  en heb overal al 30 seconden de stroom af gehad maar dit werkt ook niet


Tv doet het weer 1454 in Deventer :)


Kastje uitgezet , ook de box uitgezet en stekker uit de tv, heb geduld en dan komt ie weer :)