Skip to main content

Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

 

Belangrijk: Woon je in een andere stad/regio en ervaar je dezelfde problemen? Meld het dan alsjeblieft hier: 

 

Moderator Edit

r18-4-2021 Update 09:05] Goedemorgen all, fijn dat het dan eindelijk opgelost is! Bedankt voor alle keren dat meegedacht en meegeholpen is, mede daardoor hebben de onderzoekers het kunnen verhelpen. Voor degenen die nog problemen ervaren qua internetsnelheid, VPN, gaming servers, packet loss of blokkerig beeld: we zullen dit op individueel niveau verder oplossen. 

s16-4-2021 Update 14:00] Een mogelijke oorzaak is gevonden. Vannacht zullen er netwerkwerkzaamheden plaatsvinden om het probleem volledig op te lossen. Morgen monitoren beide onderzoeksteams dit en wordt gecontroleerd of dit de daadwerkelijke eindoplossing is. Het is een lastig probleem en vereist checks vanuit beide kanten, daarom vragen we jullie hulp zo vaak. Hiervoor enorm bedankt!

<16-4-2021 Update 08:45] Goedemorgen all, vandaag starten we met een extra onderzoeksteam in de gelederen. Zodra we meer weten en een concretere update kunnen bieden, horen jullie het meteen!

>15-4-2021 Update 17:00] Morgen gaat het onderzoek verder, we hebben er nu een extra team bij geroepen dat meehelpt aan het onderzoek. We zullen morgen met een concretere update komen.

p15-4-2021 Update 16:03] Het is nog niet mogelijk een oplossing op korte termijn aan te bieden, maar het onderzoek is nog steeds in volle gang. Alle voorbeelden en meldingen worden meegenomen in het onderzoek.

>15-4-2021 Update 13:45] Het probleem wordt verder onderzocht. Bedankt voor alle doorgestuurde voorbeelden, we hebben hier veel aan!

p15-4-2021 Update 10:17] We hebben een aantal herstelmeldingen ontvangen en controleren nu bij wie de netwerkwijziging het gewenste effect heeft gebracht. Werkt het bij jou nog niet? Laat het dan alsjeblieft in het topic weten, dan gaan we kijken hoe het ook bij de overgebleven getroffenen te herstellen is. 

<14-4-2021 Update 18:45 ] Vanavond voeren we een netwerkwijziging uit die de problemen hopelijk verhelpt. We horen morgenvroeg graag of de wijziging inderdaad effect heeft gehad en of jullie nog mogelijke problemen ervaren.

.14-4-2021 Update] Er wordt nog steeds met de hoogste prioriteit gewerkt om de problemen te verhelpen. Op dit moment is er nog geen concrete tijd of datum bekend, zodra dit wel het geval is delen we dit direct!

t13-4-2021 Update 16:00] Graag horen we op welke exacte data de VPN en gaming-issues gestart zijn. We proberen te duiden of er netwerktechnische aanpassingen zijn geweest waardoor dit ontstaan is en of dit met een nieuwe fix te herstellen is. Mogen wij van jullie weten op welke dag (en het liefst indien mogelijk tijdstip) dit voor het eerst opspeelde? 

e13-4-2021 Update 13:42] Op dit moment werken we aan een plan om het dataverkeer te optimaliseren. We zijn nu aan het kijken hoe en wanneer dit plaats kan vinden. Een toelichting volgt nog!

t13-4-2021 Update 12:33] Bedankt voor alle feedback, tracerts en extra info tot zover! We geven alles door aan onze onderzoekers. Het kan soms ietwat stiller zijn, maar dat betekent niet dat jullie niet gehoord worden. Er wordt nog steeds aan gewerkt en we nemen elk voorbeeld mee.

e13-4-2021 Update 10:07] Goedemorgen all, de werkzaamheden zijn vannacht uitgevoerd. We wachten nu op een update vanuit het onderzoeksteam zodat jullie meer duidelijkheid krijgen. Sorry aan alle getroffenen die nog steeds problemen ervaren met VPN, gaming servers en verschillende websites!

w12-4-2021 Update 19:48] Vannacht vinden er verdere werkzaamheden plaats om de verbinding volledig te herstellen. De eerstevolgende update volgt morgenvroeg na uitvoering van de werkzaamheden.

z12-4-2021 Update 14:25] De wijziging is aangebracht en heeft ervoor gezorgd dat het grootste deel van het internet- en TV-verkeer hersteld is. De VPN- en gaming-issues worden momenteel nader onderzocht. Hier komen we zo snel mogelijk op terug met updates.

e12-4-2021 Update 11:51] De aanpassing die zojuist uitgevoerd is, heeft alleen effect op het internetverkeer/de snelheid: we zijn nu bezig met het TV-verkeer.

12-4-2021 Update 11:28] Er is een wijziging aangebracht zojuist en we zijn dit nu aan het monitoren. Updates volgen zo snel mogelijk, beloofd!

i12-4-2021Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

nUpdate 21:23] Vanmiddag is er een wijziging doorgevoerd die tijdelijk voor hogere snelheden heeft gezorgd. Dit bleek slechts van korte duur. We blijven onverminderd hard aan het werk om het probleem alsnog zo snel mogelijk op te lossen voor zowel Internetsnelheid als TV. 

eUpdate 17:00] Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Dat geld terug krijgen is ook niet echt veel, maar ga het wel doen! Hoop dat iedereen het doet, ze doen het niet uit zichzelf, dus vragen mensen. Bellen, lastig vallen, doordrammen!!
En klacht op alle forums achterlaten. 
Je krijgt iets van 3 euro voor 2 dagen.
https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/geld-terug-bij-netwerkstoringen


Kan T-mobile zelf ook met een reactie komen????

Dat schijnt te moeilijk te zijn, waarschijnlijk hebben ze geen actieve herinnering aan deze storing

de laatste reactie is van gisteravond 21:32 echt schandelijk dat ze vanochtend niet met een update gekomen zijn. ik denk dat we met z'n allen even contact moeten opnemen met AD Dortenaar 


Nou naar de AD Dordtenaar is niet moeilijk, net een twitterbericht er uitgedaan.

Het wordt tijd dat T-Mobile eindelijk is informeert wat er precies aan de hand is en wat ze gaan doen. Storing is al zolang dat ze toch wel weten wat er mis is. Als dat niet zo is kan iedereen maar beter naar een andere provider gaan.

Dus T-Mobile laat eens wat van je horen!!!!!

 

Postcode 3319 op Dubbeldam


3317 crabbenhof het is en blijf om te janken 


Webcare nog niet wakker om ons een update te geven?

Thuiswerken is niet te doen zo. Wordt mogelijk verlof opnemen.

Krijg ik dat dan vergoed?


Tis hier in Dordrecht nog steeds 1 groot drama. Niks werkt. Alle stappen al tig keer doorlopen.... hoop dat er nu toch wel heel snel een oplossing gaat komen!

 


In stadspolders 3315 al heel het weekend geen tv. En vandaag is het internet ook zeeeer slecht. En je krijgt amper informatie 


In stadspolders 3315 al heel het weekend geen tv. En vandaag is het internet ook zeeeer slecht. En je krijgt amper informatie 

Nou niet alleen vandaag is het slecht... 


In stadspolders 3315 al heel het weekend geen tv. En vandaag is het internet ook zeeeer slecht. En je krijgt amper informatie 

Nou niet alleen vandaag is het slecht... 

Heel het weekend is het al zwaar waardeloos 


Heel het weekend nergens last van gehad en sinds vanochtend komt de download nog niet eens aan de één Mbps.. 3311

Volgens de klantenservice wordt er naar gekeken maar er is nog steeds niet duidelijk wat het probleem is.. 

 

 


Internet is idd om te janken. We werken hier met z'n tweeën thuis, dit is geen doen. Het valt me op dat er laatste tijden steeds vaker storingen optreden bij T-mobile. Voorheen was dit geen probleem.


Toch mooi dat er volgens TM geen storing is.


Heel het weekend nergens last van gehad en sinds vanochtend komt de download nog niet eens aan de één Mbps.. 3311

Volgens de klantenservice wordt er naar gekeken maar er is nog steeds niet duidelijk wat het probleem is.. 

 

 

Als je een lekke band hebt wordt die niet ineens geplakt door er naar te kijken, maar door je handen te laten wapperen. Weer zo’n nietszeggend antwoord van de klantenservice wat ze het hele weekend al hebben gegeven ☹️


Internet was dit weekend nog redelijk te doen met 3-5 Mbps maar sinds vanochtend blijft het onder de 1Mbps hangen (postcode 3319)…

Gisteren voor opaatje van 90 (postcodegebied 3315) een Apple TV neergezet met TV Anywhere zodat hij zijn favoriete voetbalclub kon zien knallen, helemaal gelukkig :thumbsup_tone2: Maar lieve T-Mobile, houden jullie er wel even rekening mee dat lang niet iedereen “zomaar even” TV Anywhere kan gebruiken als alternatief, zoals opa's van 90? Zeker niet met snelheden zoals die van vandaag...

Anyway… Hopen dat dit snel opgelost gaat worden! :fingers_crossed_tone2:


omdat het zo lang duurt, misschien fair om datalimiet van het bijbehorende t-mobile telefoon abonnement op onbeperkt te zetten? Kunnen jullie dat regelen?


[Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!


Lekker snel na 3 dagen nog niets.

Als ik mjn werk zo doet was ik al ontslagen, en mijn bedrijf kapot.

 


[Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

De informatievoorziening is vanuit T-mobile het hele weekend al waardeloos. Lijkt erop dat alles eerst over het weekend heen is getild en er nu serieus naar wordt gekeken. Kom gewoon met een net en tot iedereen zijn tevredenheid passend voorstel ter compensatie! Lijkt mij in deze tijd van Corona waarbij de nodige mensen thuis moeten werken het minste wat T-mobile kan doen. Dat zou mogelijkerwijs nog enigszins de negatieve stemming richting het oplossend vermogen van jullie kunnen ombuigen. Of is dat soms ook al teveel gevraagd?


[Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

Mobiele data limiet op onbeperkt zetten, zodat we via hotspot nog iets van de dag kunnen redden. Ik heb tele2 op mobiel, laat dat nu ook van tMobile zijn. Dus makkelijk te regelen lijkt mij


-nvm


Heb net DordtCentraal ingelicht.


Ongelofelijk, NOG STEEDS OP ZOEK NAAR EEN OORZAAK.

Wat hebben jullie bij T-Mobile nu gedaan in het weekeinde. Zit hier met 2 thuiswerkers.
Werken? Dat gaat dus niet?
Snap dan toch eens dat internet geen luxe is maar dat we er afhankelijk van zijn.
 

Misschien iedereen die ook T-Mobile telefonie heeft een onbeperkte 4g upgrade geven?

Kan er in ieder geval nog gewerkt worden vandaag.

 


Mensen, ik zal uitleggen hoe het werkt bij T-Mobile, ik heb namelijk al vaker problemen gehad afgelopen tijd en ik woon ook in Dordrecht.
T-Mobile is niet de beheerder van het netwerk in Dordrecht, dat is KPN.
Zodra er dus een storing gemeldt wordt dan wordt deze via de helpdesk doorgestuurd naar de backoffice. De backoffice moet een ticket aanmaken en deze naar KPN sturen zodat de monteurs van KPN Netwerk aangestuurd kunnen worden om naar het probleem te kijken. Oftewel T-Mobile kan zelf helemaal niks doen, alleen maar vragen of KPN ze er naar willen kijken.
Vervolgens doet de backoffice er gemiddeld 4-5 werkdagen over om dit ticket aan te maken en werken zij niet in het weekend.
Oftewel, het gaat gewoon meer dan een week duren voordat er ook maar iemand naar het probleem kijkt.

Ik heb binnen een maand tijd al 2 keer totaal geen verbinding gehad, omdat er een stekkertje uit de wijkcentrale was getrokken. Duurde meer dan een week om stekker terug in te pluggen.

Ik heb mijn abbo opgezegd, en ben overgestapt naar KPN. 15 april komt de KPN monteur alles aansluiten en ben ik hopelijk af van dit gezeik bij T-Mobile.

Tevens, als ik KPN bel, heb ik altijd binnen een minuut iemand aan de telefoon, bij TMobile sta ik vaak meer als een half uur in de wacht, ook zo fijn.

 


Mensen, ik zal uitleggen hoe het werkt bij T-Mobile, ik heb namelijk al vaker problemen gehad afgelopen tijd en ik woon ook in Dordrecht.
T-Mobile is niet de beheerder van het netwerk in Dordrecht, dat is KPN.
Zodra er dus een storing gemeldt wordt dan wordt deze via de helpdesk doorgestuurd naar de backoffice. De backoffice moet een ticket aanmaken en deze naar KPN sturen zodat de monteurs van KPN Netwerk aangestuurd kunnen worden om naar het probleem te kijken. Oftewel T-Mobile kan zelf helemaal niks doen, alleen maar vragen of KPN ze er naar willen kijken.
Vervolgens doet de backoffice er gemiddeld 4-5 werkdagen over om dit ticket aan te maken en werken zij niet in het weekend.
Oftewel, het gaat gewoon meer dan een week duren voordat er ook maar iemand naar het probleem kijkt.

Ik heb binnen een maand tijd al 2 keer totaal geen verbinding gehad, omdat er een stekkertje uit de wijkcentrale was getrokken. Duurde meer dan een week om stekker terug in te pluggen.

Ik heb mijn abbo opgezegd, en ben overgestapt naar KPN. 15 april komt de KPN monteur alles aansluiten en ben ik hopelijk af van dit gezeik bij T-Mobile.

Tevens, als ik KPN bel, heb ik altijd binnen een minuut iemand aan de telefoon, bij TMobile sta ik vaak meer als een half uur in de wacht, ook zo fijn.

 

Dat met een stekkertje in de centrale heb ik vorig jaar ook gehad. 4 weken geen glasvezel.
Maar T-Mobile kan toch communiceren hoe het zit? Dat is nog altijd beter dan melden dat het probleem in onderzoek is.


[Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

Wat is er op dit moment wel bekend? Waar ligt het niet aan? Wat meer informatie is fijn!