Skip to main content

Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

 

Belangrijk: Woon je in een andere stad/regio en ervaar je dezelfde problemen? Meld het dan alsjeblieft hier: 

 

Moderator Edit

r18-4-2021 Update 09:05] Goedemorgen all, fijn dat het dan eindelijk opgelost is! Bedankt voor alle keren dat meegedacht en meegeholpen is, mede daardoor hebben de onderzoekers het kunnen verhelpen. Voor degenen die nog problemen ervaren qua internetsnelheid, VPN, gaming servers, packet loss of blokkerig beeld: we zullen dit op individueel niveau verder oplossen. 

s16-4-2021 Update 14:00] Een mogelijke oorzaak is gevonden. Vannacht zullen er netwerkwerkzaamheden plaatsvinden om het probleem volledig op te lossen. Morgen monitoren beide onderzoeksteams dit en wordt gecontroleerd of dit de daadwerkelijke eindoplossing is. Het is een lastig probleem en vereist checks vanuit beide kanten, daarom vragen we jullie hulp zo vaak. Hiervoor enorm bedankt!

<16-4-2021 Update 08:45] Goedemorgen all, vandaag starten we met een extra onderzoeksteam in de gelederen. Zodra we meer weten en een concretere update kunnen bieden, horen jullie het meteen!

>15-4-2021 Update 17:00] Morgen gaat het onderzoek verder, we hebben er nu een extra team bij geroepen dat meehelpt aan het onderzoek. We zullen morgen met een concretere update komen.

p15-4-2021 Update 16:03] Het is nog niet mogelijk een oplossing op korte termijn aan te bieden, maar het onderzoek is nog steeds in volle gang. Alle voorbeelden en meldingen worden meegenomen in het onderzoek.

>15-4-2021 Update 13:45] Het probleem wordt verder onderzocht. Bedankt voor alle doorgestuurde voorbeelden, we hebben hier veel aan!

p15-4-2021 Update 10:17] We hebben een aantal herstelmeldingen ontvangen en controleren nu bij wie de netwerkwijziging het gewenste effect heeft gebracht. Werkt het bij jou nog niet? Laat het dan alsjeblieft in het topic weten, dan gaan we kijken hoe het ook bij de overgebleven getroffenen te herstellen is. 

<14-4-2021 Update 18:45 ] Vanavond voeren we een netwerkwijziging uit die de problemen hopelijk verhelpt. We horen morgenvroeg graag of de wijziging inderdaad effect heeft gehad en of jullie nog mogelijke problemen ervaren.

.14-4-2021 Update] Er wordt nog steeds met de hoogste prioriteit gewerkt om de problemen te verhelpen. Op dit moment is er nog geen concrete tijd of datum bekend, zodra dit wel het geval is delen we dit direct!

t13-4-2021 Update 16:00] Graag horen we op welke exacte data de VPN en gaming-issues gestart zijn. We proberen te duiden of er netwerktechnische aanpassingen zijn geweest waardoor dit ontstaan is en of dit met een nieuwe fix te herstellen is. Mogen wij van jullie weten op welke dag (en het liefst indien mogelijk tijdstip) dit voor het eerst opspeelde? 

e13-4-2021 Update 13:42] Op dit moment werken we aan een plan om het dataverkeer te optimaliseren. We zijn nu aan het kijken hoe en wanneer dit plaats kan vinden. Een toelichting volgt nog!

t13-4-2021 Update 12:33] Bedankt voor alle feedback, tracerts en extra info tot zover! We geven alles door aan onze onderzoekers. Het kan soms ietwat stiller zijn, maar dat betekent niet dat jullie niet gehoord worden. Er wordt nog steeds aan gewerkt en we nemen elk voorbeeld mee.

e13-4-2021 Update 10:07] Goedemorgen all, de werkzaamheden zijn vannacht uitgevoerd. We wachten nu op een update vanuit het onderzoeksteam zodat jullie meer duidelijkheid krijgen. Sorry aan alle getroffenen die nog steeds problemen ervaren met VPN, gaming servers en verschillende websites!

w12-4-2021 Update 19:48] Vannacht vinden er verdere werkzaamheden plaats om de verbinding volledig te herstellen. De eerstevolgende update volgt morgenvroeg na uitvoering van de werkzaamheden.

z12-4-2021 Update 14:25] De wijziging is aangebracht en heeft ervoor gezorgd dat het grootste deel van het internet- en TV-verkeer hersteld is. De VPN- en gaming-issues worden momenteel nader onderzocht. Hier komen we zo snel mogelijk op terug met updates.

e12-4-2021 Update 11:51] De aanpassing die zojuist uitgevoerd is, heeft alleen effect op het internetverkeer/de snelheid: we zijn nu bezig met het TV-verkeer.

12-4-2021 Update 11:28] Er is een wijziging aangebracht zojuist en we zijn dit nu aan het monitoren. Updates volgen zo snel mogelijk, beloofd!

i12-4-2021Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

nUpdate 21:23] Vanmiddag is er een wijziging doorgevoerd die tijdelijk voor hogere snelheden heeft gezorgd. Dit bleek slechts van korte duur. We blijven onverminderd hard aan het werk om het probleem alsnog zo snel mogelijk op te lossen voor zowel Internetsnelheid als TV. 

eUpdate 17:00] Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Down; 0,08 Mbp/s  Up 912 Mbp/s

 

Echt ga je kapot schamen


Goedemorgen,

Wakker geworden met goede hoop maar helaas het is alleen nog maar slechter .

Met een download van 1.0 gaat thuiswerken en online vergaderen niet lukken

Dordrecht, stadspolders.


Goedemorgen,

Wakker geworden met goede hoop maar helaas het is alleen nog maar slechter .

Met een download van 1.0 gaat thuiswerken en online vergaderen niet lukkeN

Dordrecht, stadspolders.

Ja is er alleen maar slechter op geworden, heb er geen woorden voor. Nu echt de tijd om naar andere opties te gaan zoeken. In een tijd van thuiswerken is dit niet acceptabel.


Dus thuiswerken onmogelijk??? Wat is dit????


Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

 

 

Moderator Edit

nUpdate 21:23] Vanmiddag is er een wijziging doorgevoerd die tijdelijk voor hogere snelheden heeft gezorgd. Dit bleek slechts van korte duur. We blijven onverminderd hard aan het werk om het probleem alsnog zo snel mogelijk op te lossen voor zowel Internetsnelheid als TV. 

rUpdate 17:00] Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Maandag ochtend, aan het (thuis)werk, NOT

Dordrecht oudelandshoek 3315WD. Onmogelijk om te werken. Graag update en waar moet ik dalijk een verplichte verlof dag declareren?

Onacceptabel! Vanaf zaterdag speelt dit al

 


Ik hoop niet dat t-mobile nog steeds zelf 'hard' aan het werk is, maar dat alle hulptroepen, zijn ingeschakeld. Op zijn minst zou hier toch wel wat over gemeld kunnen worden. dag 3 zonder internet en tv gaat in, in Dordrecht.


Ik heb het geluk dat internet hier redelijk werkt. 3317 Dordrecht. 

Tv nog steeds ruk en zelfs TV Anywhere heeft de pijp aan Maarten gegeven.

Het is echt van de zotte wat T-Mobile hier presteert. Functie elders? 

 


Hier zou ik ook moeten thuiswerken. 3312PH Onwerkbaar! Speedtest pagina opent niet eens net als vele anderen.


Is er al zicht op verbetering. Download snelheid internet is net 2 mps. We werken thuis en dit gaat zo niet lukken. waar kan mijn baas de rekening naar toesturen?Upload is wel goed. TV is bagger. Wordt tijd voor compensatie. Is nu al vanaf zaterdagavond. Info vanuit T-mobile is echt slecht


Ik heb het geluk dat internet hier redelijk werkt. 3317 Dordrecht. 

Tv nog steeds ruk en zelfs TV Anywhere heeft de pijp aan Maarten gegeven.

Het is echt van de zotte wat T-Mobile hier presteert. Functie elders? 

 

Update: Internet weer down. Ik inmiddels ook. Databundel maar weer aanspreken straks voor een Teams meeting. 


Allemaal overstappen, inmiddels duurt dit al veels te lang, amper updates niks


 


Wat een aftandse apparatuur bij T-mobile, luie storingsdienst en meest domme figuren bij de klantenservice. 

Nog steeds geen beeld. En traag internet.

Wrl een of andere gek op het bandje bij het wachten op iemand van de klantenservice. Blokkerig beeld, start de interactieve tvbox opnieuw op, en klaar!

Nou dat doet heel Dordrecht bijna al een week dombo's!! Jullie troep werkt niet!! Dat is het probleem!! En jullie hebben een stel incompetente figuren rondlopen bij de storingsdienst. Dump die maar eens en klaar!

Laten we met zijn allen bellen als die derderangs organisatie de storing verholpen heeft voor een schadevergoeding!

Plaats op allerlei forums wat een derderangs clubje T-mobile is. 

Echt niet normaal dit!!


 

Ha jij heb nog steeds 2x meer als ik, zit op de 0,03 :-)


Heb 2x contact gehad met de helpdesk van T-Mobile in 2 dagen.

En inderdaad als je al zo lang moesten wachten (20 -40 minuten) krijg je op een gegeven moment te horen van een dame die zeg zoiets van dat als je problemen heb je de boel stroomloos moet zetten en alles weer aan moet zetten en dan is het KLAAR! , nou het is niet KLAAR! :slight_smile:


Kan T-mobile zelf ook met een reactie komen????


Tv werkt niet hier.

Internet is op zijn slakkengangetje.

Postcode 3314.

 


Kan T-mobile zelf ook met een reactie komen????

Dat schijnt te moeilijk te zijn, waarschijnlijk hebben ze geen actieve herinnering aan deze storing


Goede Morgen,

3e dag geen tv.

Heel slecht internet.

T-Mobile schaam jullie.

Net verlengt nu al heeeeeeel veel spijt.

3317 PE 


Kan T-mobile zelf ook met een reactie komen????

Proberen denk ik in te loggen via een kantoortje in Dordrecht? 😳

Er is al vaker reactie gevraagd, waarmee ze dan komen is een beschamend antwoord. Ze mogen nu zéker met een verdomd goede reactie komen!!!!


Hier ook al vanaf zaterdag geen tv en slechte, heel slechte wifi. Handig met dat thuis onderwijs. Ik sta nu al 20 min in de wacht bij de klantenservice. Het is niet te doen. Sonos radio gaat aan uit aan uit, doordat de wifi steeds wegvalt! Zou toch graag compensatie willen vam T-mobile


Hier niet veel beter. 3 mensen die thuis moeten werken.  

 


3314 Download 0.5Mbps upload 250Mbps. Modem gereset, zelfde resultaat. Dit is duidelijk nog niet gefixed. Ik moet aan de slag en dat wordt wel lastig met deze snelheden :(


Ook ik probeer thuis te werken met een downloadsnelheid rond het vriespunt. 3315GG


Helaas in Dubbeldam ook sinds gisterenavond slechte tv en internet. Gelukkig een telefoonkaart in de laptop zitten, maar dit is wel een tegenvaller.