Skip to main content

Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

 

Belangrijk: Woon je in een andere stad/regio en ervaar je dezelfde problemen? Meld het dan alsjeblieft hier: 

 

Moderator Edit

r18-4-2021 Update 09:05] Goedemorgen all, fijn dat het dan eindelijk opgelost is! Bedankt voor alle keren dat meegedacht en meegeholpen is, mede daardoor hebben de onderzoekers het kunnen verhelpen. Voor degenen die nog problemen ervaren qua internetsnelheid, VPN, gaming servers, packet loss of blokkerig beeld: we zullen dit op individueel niveau verder oplossen. 

s16-4-2021 Update 14:00] Een mogelijke oorzaak is gevonden. Vannacht zullen er netwerkwerkzaamheden plaatsvinden om het probleem volledig op te lossen. Morgen monitoren beide onderzoeksteams dit en wordt gecontroleerd of dit de daadwerkelijke eindoplossing is. Het is een lastig probleem en vereist checks vanuit beide kanten, daarom vragen we jullie hulp zo vaak. Hiervoor enorm bedankt!

<16-4-2021 Update 08:45] Goedemorgen all, vandaag starten we met een extra onderzoeksteam in de gelederen. Zodra we meer weten en een concretere update kunnen bieden, horen jullie het meteen!

>15-4-2021 Update 17:00] Morgen gaat het onderzoek verder, we hebben er nu een extra team bij geroepen dat meehelpt aan het onderzoek. We zullen morgen met een concretere update komen.

p15-4-2021 Update 16:03] Het is nog niet mogelijk een oplossing op korte termijn aan te bieden, maar het onderzoek is nog steeds in volle gang. Alle voorbeelden en meldingen worden meegenomen in het onderzoek.

>15-4-2021 Update 13:45] Het probleem wordt verder onderzocht. Bedankt voor alle doorgestuurde voorbeelden, we hebben hier veel aan!

p15-4-2021 Update 10:17] We hebben een aantal herstelmeldingen ontvangen en controleren nu bij wie de netwerkwijziging het gewenste effect heeft gebracht. Werkt het bij jou nog niet? Laat het dan alsjeblieft in het topic weten, dan gaan we kijken hoe het ook bij de overgebleven getroffenen te herstellen is. 

<14-4-2021 Update 18:45 ] Vanavond voeren we een netwerkwijziging uit die de problemen hopelijk verhelpt. We horen morgenvroeg graag of de wijziging inderdaad effect heeft gehad en of jullie nog mogelijke problemen ervaren.

.14-4-2021 Update] Er wordt nog steeds met de hoogste prioriteit gewerkt om de problemen te verhelpen. Op dit moment is er nog geen concrete tijd of datum bekend, zodra dit wel het geval is delen we dit direct!

t13-4-2021 Update 16:00] Graag horen we op welke exacte data de VPN en gaming-issues gestart zijn. We proberen te duiden of er netwerktechnische aanpassingen zijn geweest waardoor dit ontstaan is en of dit met een nieuwe fix te herstellen is. Mogen wij van jullie weten op welke dag (en het liefst indien mogelijk tijdstip) dit voor het eerst opspeelde? 

e13-4-2021 Update 13:42] Op dit moment werken we aan een plan om het dataverkeer te optimaliseren. We zijn nu aan het kijken hoe en wanneer dit plaats kan vinden. Een toelichting volgt nog!

t13-4-2021 Update 12:33] Bedankt voor alle feedback, tracerts en extra info tot zover! We geven alles door aan onze onderzoekers. Het kan soms ietwat stiller zijn, maar dat betekent niet dat jullie niet gehoord worden. Er wordt nog steeds aan gewerkt en we nemen elk voorbeeld mee.

e13-4-2021 Update 10:07] Goedemorgen all, de werkzaamheden zijn vannacht uitgevoerd. We wachten nu op een update vanuit het onderzoeksteam zodat jullie meer duidelijkheid krijgen. Sorry aan alle getroffenen die nog steeds problemen ervaren met VPN, gaming servers en verschillende websites!

w12-4-2021 Update 19:48] Vannacht vinden er verdere werkzaamheden plaats om de verbinding volledig te herstellen. De eerstevolgende update volgt morgenvroeg na uitvoering van de werkzaamheden.

z12-4-2021 Update 14:25] De wijziging is aangebracht en heeft ervoor gezorgd dat het grootste deel van het internet- en TV-verkeer hersteld is. De VPN- en gaming-issues worden momenteel nader onderzocht. Hier komen we zo snel mogelijk op terug met updates.

e12-4-2021 Update 11:51] De aanpassing die zojuist uitgevoerd is, heeft alleen effect op het internetverkeer/de snelheid: we zijn nu bezig met het TV-verkeer.

12-4-2021 Update 11:28] Er is een wijziging aangebracht zojuist en we zijn dit nu aan het monitoren. Updates volgen zo snel mogelijk, beloofd!

i12-4-2021Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

nUpdate 21:23] Vanmiddag is er een wijziging doorgevoerd die tijdelijk voor hogere snelheden heeft gezorgd. Dit bleek slechts van korte duur. We blijven onverminderd hard aan het werk om het probleem alsnog zo snel mogelijk op te lossen voor zowel Internetsnelheid als TV. 

eUpdate 17:00] Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.


Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

En wanneer is die tv-ellende voorbij en kunnen we weer normaal tv kijken? Daar al iets over bekend? 


Vanaf gisteren, zaterdag, is tv kijken al onmogelijk. Ook vandaag, ja zondag, nog niets opgelost.

Voetbal via tv anywhere proberen te kijken, liep ook steeds vast. Dus was geen oplossing.

 

Is er al enig zicht op herstel.

Is ook een drama om ook maar iets aan info te vinden. Telefonisch in de wacht en vervolgens eerst allemaal bandjes en  via site Verplicht deel gaan nemen aan community. 


zou het dan echt??

Maar TV is en blijft bagger. Dit weekend alleen stagaires op de technische dienst, dit moet toch gewoon snel te verhelpen zijn.


Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 


Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 

Dus als ik het goed tussen de regels door lees, is er aan de tv ellende nog niets gedaan. 


Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 

En in welk deel van Dordrecht zit dat specifieke netwerk...centrum, sterrenburg, stadspolders om maar wat delen te noemen. In stadspolders is het op dit moment gewoon nog waardeloos. “Eventueel casten naar je TV”...heb 2 linkerhanden betreft dat soort dingen dus sta ik met twee lege linkerhanden! Los het gewoon op! 


Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 

Leuk verhaal maar voorlopig heeft half Dordrecht er problemen mee. En dan ook nog geen tv. Het maakt mij niet uit met hoeveel man jullie dat op moeten lossen, als het maar snel gebeurd. Wij betalen voor goed internet en goede tv ontvangst. Dus hup aan de slag en snel!!


zou het dan echt??

Maar TV is en blijft bagger. Dit weekend alleen stagaires op de technische dienst, dit moet toch gewoon snel te verhelpen zijn.

Heb ik vanmiddag ook 2 keer gehad en dan binnen het half uur is het weer knudde. Nu ook maar weer 30 Mbps. Wat zijn jullle in [***] aan het doen…

 

*Moderator edit: let op taalgebruik op dit openbare forum. 


Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Bij mij is he  nu weer helemaal terug bij af, snelheid weer helemaal weg, dus ook geen TV Anywhere


Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Bij mij is he  nu weer helemaal terug bij af, snelheid weer helemaal weg, dus ook geen TV Anywhere

Het is echt een schande dat het zo lang duurt 

En als het nu een paar lullige cent koste maar het is nog stervens duur dan mag je best wat kwaliteit verwachten dan slappe excuses 


Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Bij mij is he  nu weer helemaal terug bij af, snelheid weer helemaal weg, dus ook geen TV Anywhere

Het is echt een schande dat het zo lang duurt 

En als het nu een paar lullige cent koste maar het is nog stervens duur dan mag je best wat kwaliteit verwachten dan slappe excuses 

Joh, ik zei het al eerder: voor de faalhazen van T-Mobile zijn wij gewoon wandelende pinautomaten. 


zou het dan echt??

Maar TV is en blijft bagger. Dit weekend alleen stagaires op de technische dienst, dit moet toch gewoon snel te verhelpen zijn.

Helaas gewoon weer bagger. TV ook nog steeds. 


Ik heb nu al twee dagen storing van de tv in Dordrecht  is er al een oplossing ? Duurt te lang


Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Wat bedoel je met, ook al is het zondag. ?? Rare opmerking

Ook op zondag hoort alles naar behoren te werken en als je zelf liever niet op zondag werkt moet je iets anders zoeken.

 

 


Blijft een drama hier in Dordrecht! Nog lagere download snelheid en meer blokken op m'n TV beeld om moedeloos van te worden. En waarom wordt de storingspagina niet bijgewerkt, hoezo op mijn postcode is geen storing bekend??


Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Sorry hoor….maar wil je fatsoenlijk beeld kunnen krijgen zal je goede verbinding nodig hebben. Wat hier als alternatief wordt gezegd is alsof je wil proberen met 5 liter in je tank naar Rome wil rijden...gaat ook niet werken. We betalen toch voor volledig beeld op je tv, niet om door een sleutelgat (schermpje telefoon) te koekeloeren 🤬


Iedereen maar even openbaar melden in plaats van in dit gesloten forum.
Dat kan op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/


Iedereen maar even openbaar melden in plaats van in dit gesloten forum.
Dat kan op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/

Ja al gedaan op zowel vast internet als tv en je kunt ook direct naar Dordrecht:

T-Mobile storing in Dordrecht? Actuele problemen storingen | Allestoringen


Iedereen maar even openbaar melden in plaats van in dit gesloten forum.
Dat kan op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/

Ja al gedaan op zowel vast internet als tv en je kunt ook direct naar Dordrecht:

T-Mobile storing in Dordrecht? Actuele problemen storingen | Allestoringen

Hier ook al meteen gedaan ✅ 


Beeldje hè...als je van sneeuwhoogtes houdt 😖


Beeldje hè...als je van sneeuwhoogtes houdt 😖

En dat pas 2 hele dagen. En geen internet snelheid. Service. Alleen betalen.


Beeldje hè...als je van sneeuwhoogtes houdt 😖

En dat pas 2 hele dagen. En geen internet snelheid. Service. Alleen betalen.

Updates zijn ook ver te zoeken, ja om 17:00 uur een waar je werkelijk niks mee kan. Klantenservice kan ook alleen maar sorry zeggen en “we zijn ermee bezig” ☹️


Kan iemand mij uitleggen waarom via mijn VPN verbinding de download snelheid op 400Mbps ligt en zonder (via IPS) op 15Mbps?? Wat zijn jullie allemaal op de lijn aan het uitspoken?


Daar gaat mijn zondag avond online kampioenschappen avond.. Dit probleem speelt al sinds gisteren avond.