Skip to main content

Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

 

Belangrijk: Woon je in een andere stad/regio en ervaar je dezelfde problemen? Meld het dan alsjeblieft hier: 

 

Moderator Edit

r18-4-2021 Update 09:05] Goedemorgen all, fijn dat het dan eindelijk opgelost is! Bedankt voor alle keren dat meegedacht en meegeholpen is, mede daardoor hebben de onderzoekers het kunnen verhelpen. Voor degenen die nog problemen ervaren qua internetsnelheid, VPN, gaming servers, packet loss of blokkerig beeld: we zullen dit op individueel niveau verder oplossen. 

s16-4-2021 Update 14:00] Een mogelijke oorzaak is gevonden. Vannacht zullen er netwerkwerkzaamheden plaatsvinden om het probleem volledig op te lossen. Morgen monitoren beide onderzoeksteams dit en wordt gecontroleerd of dit de daadwerkelijke eindoplossing is. Het is een lastig probleem en vereist checks vanuit beide kanten, daarom vragen we jullie hulp zo vaak. Hiervoor enorm bedankt!

<16-4-2021 Update 08:45] Goedemorgen all, vandaag starten we met een extra onderzoeksteam in de gelederen. Zodra we meer weten en een concretere update kunnen bieden, horen jullie het meteen!

>15-4-2021 Update 17:00] Morgen gaat het onderzoek verder, we hebben er nu een extra team bij geroepen dat meehelpt aan het onderzoek. We zullen morgen met een concretere update komen.

p15-4-2021 Update 16:03] Het is nog niet mogelijk een oplossing op korte termijn aan te bieden, maar het onderzoek is nog steeds in volle gang. Alle voorbeelden en meldingen worden meegenomen in het onderzoek.

>15-4-2021 Update 13:45] Het probleem wordt verder onderzocht. Bedankt voor alle doorgestuurde voorbeelden, we hebben hier veel aan!

p15-4-2021 Update 10:17] We hebben een aantal herstelmeldingen ontvangen en controleren nu bij wie de netwerkwijziging het gewenste effect heeft gebracht. Werkt het bij jou nog niet? Laat het dan alsjeblieft in het topic weten, dan gaan we kijken hoe het ook bij de overgebleven getroffenen te herstellen is. 

<14-4-2021 Update 18:45 ] Vanavond voeren we een netwerkwijziging uit die de problemen hopelijk verhelpt. We horen morgenvroeg graag of de wijziging inderdaad effect heeft gehad en of jullie nog mogelijke problemen ervaren.

.14-4-2021 Update] Er wordt nog steeds met de hoogste prioriteit gewerkt om de problemen te verhelpen. Op dit moment is er nog geen concrete tijd of datum bekend, zodra dit wel het geval is delen we dit direct!

t13-4-2021 Update 16:00] Graag horen we op welke exacte data de VPN en gaming-issues gestart zijn. We proberen te duiden of er netwerktechnische aanpassingen zijn geweest waardoor dit ontstaan is en of dit met een nieuwe fix te herstellen is. Mogen wij van jullie weten op welke dag (en het liefst indien mogelijk tijdstip) dit voor het eerst opspeelde? 

e13-4-2021 Update 13:42] Op dit moment werken we aan een plan om het dataverkeer te optimaliseren. We zijn nu aan het kijken hoe en wanneer dit plaats kan vinden. Een toelichting volgt nog!

t13-4-2021 Update 12:33] Bedankt voor alle feedback, tracerts en extra info tot zover! We geven alles door aan onze onderzoekers. Het kan soms ietwat stiller zijn, maar dat betekent niet dat jullie niet gehoord worden. Er wordt nog steeds aan gewerkt en we nemen elk voorbeeld mee.

e13-4-2021 Update 10:07] Goedemorgen all, de werkzaamheden zijn vannacht uitgevoerd. We wachten nu op een update vanuit het onderzoeksteam zodat jullie meer duidelijkheid krijgen. Sorry aan alle getroffenen die nog steeds problemen ervaren met VPN, gaming servers en verschillende websites!

w12-4-2021 Update 19:48] Vannacht vinden er verdere werkzaamheden plaats om de verbinding volledig te herstellen. De eerstevolgende update volgt morgenvroeg na uitvoering van de werkzaamheden.

z12-4-2021 Update 14:25] De wijziging is aangebracht en heeft ervoor gezorgd dat het grootste deel van het internet- en TV-verkeer hersteld is. De VPN- en gaming-issues worden momenteel nader onderzocht. Hier komen we zo snel mogelijk op terug met updates.

e12-4-2021 Update 11:51] De aanpassing die zojuist uitgevoerd is, heeft alleen effect op het internetverkeer/de snelheid: we zijn nu bezig met het TV-verkeer.

12-4-2021 Update 11:28] Er is een wijziging aangebracht zojuist en we zijn dit nu aan het monitoren. Updates volgen zo snel mogelijk, beloofd!

i12-4-2021Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

nUpdate 21:23] Vanmiddag is er een wijziging doorgevoerd die tijdelijk voor hogere snelheden heeft gezorgd. Dit bleek slechts van korte duur. We blijven onverminderd hard aan het werk om het probleem alsnog zo snel mogelijk op te lossen voor zowel Internetsnelheid als TV. 

eUpdate 17:00] Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

 Er staat een update in HET topic over dit onderwerp. Je ziet hier een bericht als het opgelost is. Omdat je internet nog goed werkt zijn er dus alternatieven met de tv anywhere app!

Ja joh? Werkt mijn internet goed? Kijk even naar die speedtest….

Wordt een steeds droever van de informatievoorziening. Sinds gisteren blokkerig beeld en sinds vandaag komt de radio ook niet meer goed door. Dan zeggen dat het internet een goed alternatief is terwijl al meerdere mensen aangeven dat dit ook niet meer goed gaat. Net even even getest, maar helaas nog zeer traag.

 


Deze pagina is de enigste waar t-mobile updates plaatst.


Deze pagina is de enigste waar t-mobile updates plaatst.

En nog steeds gaat het volgens T-mobile alleen om een tv probleem. Erken dat er ook internet issues zijn. Schijnbaar is dat heel moeilijk. Het netwerk is zo takketraag dat je niet eens fatsoenlijk kan streamen op Netflix of Prime of de Tv Anywhere app. Beeldkwaliteit is zoveel slechter dan normaal.


Ik ben geen wizzkid met internet etc maar even simpel denkend...wanneer de tv het niet doet, die je kijkt via internet, kán het toch alleen maar daaraan liggen. Of denk ik nu echt te makkelijk? 🤫


Ik ben geen wizzkid met internet etc maar even simpel denkend...wanneer de tv het niet doet, die je kijkt via internet, kán het toch alleen maar daaraan liggen. Of denk ik nu echt te makkelijk? 🤫

Het heeft sowieso te maken met de kappote downstream. We halen de 5 megabit per seconde niet, dat is te langzaam voor HD tv. Het is nu te traag om de beelden te verwerken en dus krijg je artifacts; de blokjes of vastlopend beeld.

 

Zie dit lijstje van Netflix

Aanbevolen megabit per seconde

Breedbandverbinding

 

1,5

Minimum: 0,5

Standaarddefinitie (SD)

3

High Definition (HD)

5

4K/Ultra HD (UHD)

25


Ik ben geen wizzkid met internet etc maar even simpel denkend...wanneer de tv het niet doet, die je kijkt via internet, kán het toch alleen maar daaraan liggen. Of denk ik nu echt te makkelijk? 🤫

Het heeft sowieso te maken met de kappote downstream. Op een verbinding van 4 mbps kan je gewoon niet streamen. We halen de 5 megabit per seconde niet, dat is te langzaam voor HD tv. Vandaar de blokjes of vastlopend beeld. Het is nu te traag om de beelden te verwerken en dus krijg je artifacts.

 

Zie dit lijstje van Netflix

Aanbevolen megabit per seconde

Breedbandverbinding

 

1,5

Minimum: 0,5

Standaarddefinitie (SD)

3

High Definition (HD)

5

4K/Ultra HD (UHD)

25

Dankje voor de uitleg 👍 heb hier maar 0,9 mbps download 😩 echt waardeloos!!


Er wordt hard gewerkt om de problemen in Dordrecht op te lossen. Zodra er een update beschikbaar is, zal deze direct worden geplaatst in het topic. Excuses voor het ongemak!


Hier ookal 2 dagen storing. Ken geen voetbal kijken. Helemaal ruk dit t-mobile!! 


Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!


Klantenservice na 30 pruttelen aan de lijn gehad, nou daar kom je ook niet verder mee. “Onze excuses, sorry, zijn ermee bezig enz enz” Nadat storing verholpen is kan je bellen, dan wordt de tijd dat je geen gebruik van de dienst hebt kunnen maken verrekend op je factuur 

Dan moet je dus zelf nog gaan bellen! Ze weten toch wie er allemaal daar een abonnement heeft.
Aso gewoon, wat een ballenclub zeg!


Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!

Maar niet via je Wi-Fi. Dat is te traag om de stream te bekijken…

 


Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!

Moet die ook wel naar behoren werjen want ik zit te kijken maar die val steeds uit


Dan moet alleen wel je internet snelheid toereikend zijn, en dat is in Dordrecht nog steeds niet het geval via Glasvezel


Klantenservice na 30 pruttelen aan de lijn gehad, nou daar kom je ook niet verder mee. “Onze excuses, sorry, zijn ermee bezig enz enz” Nadat storing verholpen is kan je bellen, dan wordt de tijd dat je geen gebruik van de dienst hebt kunnen maken verrekend op je factuur 

Dan moet je dus zelf nog gaan bellen! Ze weten toch wie er allemaal daar een abonnement heeft.
Aso gewoon, wat een ballenclub zeg!

Dit ja. Ze weten dondersgoed dat heel Dordrecht er last van heeft. Compenseer vanuit jezelf elke abbonee die Thuis heeft en in Dordrecht woont. Dit is technisch gezien 2 tellen werk


Er wordt hard gewerkt om de problemen in Dordrecht op te lossen. Zodra er een update beschikbaar is, zal deze direct worden geplaatst in het topic. Excuses voor het ongemak!

Wordt tijd dat ze dan wat harder gaan werken. Probleem is eigenlijk al heel de week. Steeds even blokjes. Nu in het weekend kan je gewoon geen enkel programma meer zien van de blokjes. 
Internet traagheid is nu ook maximaal. Kan e-mails bijna beter zelf gaan brengen met de auto!


Beetje bizar dit T-Mobile, zelfs de storingen zijn Unlimited!!
Maar daar zaten we nu niet echt op te wachten. Wil vanavond wel weer gewoon tv kijken!!


Het vreemde  is  dat dit soort zenders beter van kwaliteit zijn dan de rest 

 


Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

En het duurt en duurt maar, zonder enige update....hier in Dordrecht al 1,5 dag geen tv en super traag internet. 


Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315


Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

En tv? 


Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

En tv? 

Tv nog steeds ruk, dus. Pfff 


Hier ook nog baggerbeeld...oh nee, laat ik het waardeloos beeld noemen, nog ff en ze geven boskalis hiervan de schuld dat die het niet los krijgt getrokken. 22 uur verder en nog steeds niet opgelost  😠


Ik leef met je mee


Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

Nou 3317 maar 300 waar het 1000 zou moeten zijn…..dus nog niet opgelost. Maar beter als de 11,5 daarstraks. En 1000 is het volgens mij nooit echt geweest, eerder 800 ofzo.


Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

Nou 3317 maar 300 waar het 1000 zou moeten zijn…..dus nog niet opgelost. Maar beter als de 11,5 daarstraks. En 1000 is het volgens mij nooit echt geweest, eerder 800 ofzo.

Het was van korte duur. Zit nu weer op 30 :frowning2: