Skip to main content

Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

 

Belangrijk: Woon je in een andere stad/regio en ervaar je dezelfde problemen? Meld het dan alsjeblieft hier: 

 

Moderator Edit

r18-4-2021 Update 09:05] Goedemorgen all, fijn dat het dan eindelijk opgelost is! Bedankt voor alle keren dat meegedacht en meegeholpen is, mede daardoor hebben de onderzoekers het kunnen verhelpen. Voor degenen die nog problemen ervaren qua internetsnelheid, VPN, gaming servers, packet loss of blokkerig beeld: we zullen dit op individueel niveau verder oplossen. 

s16-4-2021 Update 14:00] Een mogelijke oorzaak is gevonden. Vannacht zullen er netwerkwerkzaamheden plaatsvinden om het probleem volledig op te lossen. Morgen monitoren beide onderzoeksteams dit en wordt gecontroleerd of dit de daadwerkelijke eindoplossing is. Het is een lastig probleem en vereist checks vanuit beide kanten, daarom vragen we jullie hulp zo vaak. Hiervoor enorm bedankt!

<16-4-2021 Update 08:45] Goedemorgen all, vandaag starten we met een extra onderzoeksteam in de gelederen. Zodra we meer weten en een concretere update kunnen bieden, horen jullie het meteen!

>15-4-2021 Update 17:00] Morgen gaat het onderzoek verder, we hebben er nu een extra team bij geroepen dat meehelpt aan het onderzoek. We zullen morgen met een concretere update komen.

p15-4-2021 Update 16:03] Het is nog niet mogelijk een oplossing op korte termijn aan te bieden, maar het onderzoek is nog steeds in volle gang. Alle voorbeelden en meldingen worden meegenomen in het onderzoek.

>15-4-2021 Update 13:45] Het probleem wordt verder onderzocht. Bedankt voor alle doorgestuurde voorbeelden, we hebben hier veel aan!

p15-4-2021 Update 10:17] We hebben een aantal herstelmeldingen ontvangen en controleren nu bij wie de netwerkwijziging het gewenste effect heeft gebracht. Werkt het bij jou nog niet? Laat het dan alsjeblieft in het topic weten, dan gaan we kijken hoe het ook bij de overgebleven getroffenen te herstellen is. 

<14-4-2021 Update 18:45 ] Vanavond voeren we een netwerkwijziging uit die de problemen hopelijk verhelpt. We horen morgenvroeg graag of de wijziging inderdaad effect heeft gehad en of jullie nog mogelijke problemen ervaren.

.14-4-2021 Update] Er wordt nog steeds met de hoogste prioriteit gewerkt om de problemen te verhelpen. Op dit moment is er nog geen concrete tijd of datum bekend, zodra dit wel het geval is delen we dit direct!

t13-4-2021 Update 16:00] Graag horen we op welke exacte data de VPN en gaming-issues gestart zijn. We proberen te duiden of er netwerktechnische aanpassingen zijn geweest waardoor dit ontstaan is en of dit met een nieuwe fix te herstellen is. Mogen wij van jullie weten op welke dag (en het liefst indien mogelijk tijdstip) dit voor het eerst opspeelde? 

e13-4-2021 Update 13:42] Op dit moment werken we aan een plan om het dataverkeer te optimaliseren. We zijn nu aan het kijken hoe en wanneer dit plaats kan vinden. Een toelichting volgt nog!

t13-4-2021 Update 12:33] Bedankt voor alle feedback, tracerts en extra info tot zover! We geven alles door aan onze onderzoekers. Het kan soms ietwat stiller zijn, maar dat betekent niet dat jullie niet gehoord worden. Er wordt nog steeds aan gewerkt en we nemen elk voorbeeld mee.

e13-4-2021 Update 10:07] Goedemorgen all, de werkzaamheden zijn vannacht uitgevoerd. We wachten nu op een update vanuit het onderzoeksteam zodat jullie meer duidelijkheid krijgen. Sorry aan alle getroffenen die nog steeds problemen ervaren met VPN, gaming servers en verschillende websites!

w12-4-2021 Update 19:48] Vannacht vinden er verdere werkzaamheden plaats om de verbinding volledig te herstellen. De eerstevolgende update volgt morgenvroeg na uitvoering van de werkzaamheden.

z12-4-2021 Update 14:25] De wijziging is aangebracht en heeft ervoor gezorgd dat het grootste deel van het internet- en TV-verkeer hersteld is. De VPN- en gaming-issues worden momenteel nader onderzocht. Hier komen we zo snel mogelijk op terug met updates.

e12-4-2021 Update 11:51] De aanpassing die zojuist uitgevoerd is, heeft alleen effect op het internetverkeer/de snelheid: we zijn nu bezig met het TV-verkeer.

12-4-2021 Update 11:28] Er is een wijziging aangebracht zojuist en we zijn dit nu aan het monitoren. Updates volgen zo snel mogelijk, beloofd!

i12-4-2021Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

nUpdate 21:23] Vanmiddag is er een wijziging doorgevoerd die tijdelijk voor hogere snelheden heeft gezorgd. Dit bleek slechts van korte duur. We blijven onverminderd hard aan het werk om het probleem alsnog zo snel mogelijk op te lossen voor zowel Internetsnelheid als TV. 

eUpdate 17:00] Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Hallo @ingelijntje 

Er is momenteel een storing op glasvezel in Dordrecht, zie dit topic.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/storing-dordrecht-330214


Klopt heb ook er last van  blokkering beeld

Het is bijna niet te doen


Net klantenservice aan de lijn gehad die zeggen dat ze meerdere meldingen hebben gehad  en dat het nog steeds in onderzoek is

Dus andere woorden  ze hebben geen flauw idee  wat er aan de hand is :thinking:


Dit gezeik is al de hele dag.

En T-Mobile komt niet verder dan slechts 1 lullig berichtje op hun storingspagina, zonder dat er verdere updates geplaatst worden.

Wat mij betreft is na een complete dag verpest tv-plezier wel een compensatie op zijn plaats. Communicatie is in ieder geval een complete faal. 


Blokkerig beeld blijft van toepassing...als ik een beeld in elkaar wilde zetten kocht ik wel een puzzel 😠 

alle handelingen meerdere keren gedaan, dus mag nu weleens opgelost gaan worden 


Ik wou vandaag  legomasters kijken maar het was mij iets te veel  blokjes:grin:


Ben maar  via Tv Anywhere aan het kijken vandaag. Casten naar de tv.

Is pet vandaag de gladvezel. Duurt ook erg lang. Ook geen ipdates, wellicjt zijn ze in slaap gevallen die techneuten.


Is erg storend, om in toepasselijke termen te zeggen, dat het na de eerste melding van 5 uur geleden nog steeds niet opgelost is en er ook nergens een update over komt 


Is erg storend, om in toepasselijke termen te zeggen, dat het na de eerste melding van 5 uur geleden nog steeds niet opgelost is en er ook nergens een update over komt 

T-Mobile’s technische dienst zit waarschijnlijk gewoon aan de Netflix😝🤣 


Goedemorgen  het nu 8 uur en wat zien we op tv  sneeuw en blokjes

Alleen  de erotic kanalen is het beste wat er nu te zien is het wordt  steeds raarder :rolling_eyes:


Inmiddels al 24 uur geen bruikbaar tv signaal.

Wanneer wordt dit onderhand opgelost!! Nagenoeg geen communicatie of updates vanuit T - Mobile.....bizar slecht!

Een compensatie is hier zeker wel op zijn plaats!


Zelfde probleem hier: gisteravond voor het eerst geconstateerd, vanochtend nog steeds haperend beeld.


Die techn. dienst is gewoon gaan slapen. Die klanten moeten niet zeuren. Daar heeft T-Mobile schijt aan. Als ze maar blijven betalen.

Echt aso dit!!


Gisteren nog radio...dat is nu ook geluid van een 78-toerenplaat geworden. Geen update betreft storing die gisteren al gemeld is...gaat lekker zo T-mobile!


Hier in dordrecht via speedtest ook een download van 3mbit terwijl mijn upload wel tegen de 900 mbit aanloopt


Hier in dordrecht via speedtest ook een download van 3mbit terwijl mijn upload wel tegen de 900 mbit aanloopt

Same here en 0,0 reactie


Hier in dordrecht via speedtest ook een download van 3mbit terwijl mijn upload wel tegen de 900 mbit aanloopt

Same here en 0,0 reactie

Blij te weten dat ik weet dat het niet aan mijn netwerk ligt hier :)


Hier in dordrecht via speedtest ook een download van 3mbit terwijl mijn upload wel tegen de 900 mbit aanloopt

Same here en 0,0 reactie

Blij te weten dat ik weet dat het niet aan mijn netwerk ligt hier :)

Ligt volledig aan Tmobile, dacht eerst dat het mijn eigen router was. Maar deze speedtest is genomen met mn pc rechtstreeks (bekabeld) op het Tmobile modem.


Tv kanalen is rtl4 en dit krijg ik te zien

[Afbeelding weggehaald. We houden het hier graag netjes. Zie huisregels. ^Sander]


Klantenservice na 30 pruttelen aan de lijn gehad, nou daar kom je ook niet verder mee. “Onze excuses, sorry, zijn ermee bezig enz enz” Nadat storing verholpen is kan je bellen, dan wordt de tijd dat je geen gebruik van de dienst hebt kunnen maken verrekend op je factuur 


Hier in dordrecht via speedtest ook een download van 3mbit terwijl mijn upload wel tegen de 900 mbit aanloopt

Same here en 0,0 reactie

Blij te weten dat ik weet dat het niet aan mijn netwerk ligt hier :)

Ik was in een ander Topic over lage download snelheden en packet loss toevallig ook al bezig met metingen sinds vorige week, maar toen waren de snelheden buiten de piektijden wel redelijk. Zodra het te druk werd, vooral in de avonduren, ging het mis.

Maar nu gaat het permanent mis. Ook hier niet verder dan 4 Mbit en een legpuzzel op de TV.


Heb dezelfde issues. Vergelijkbaar beeld en ook supertrage downloadsnelheid terwijl up wel gewoon goed lijkt. Ook bijzonder: de TV Anywhere app op mijn Apple TV doet het wel gewoon zonder problemen. Dus daar kijkt mijn zoontje nu LegoMasters op. 

Al enig idee wat er aan de hand is en wanneer dit verholpen zal zijn? 

 

 


Deze ellende in Dordrecht duurt na al sinds zaterdagmiddag. Wanneer krijgen we eens een update T-Mobile

Ik vind dit schandalig!


 Er staat een update in HET topic over dit onderwerp. 


 Er staat een update in HET topic over dit onderwerp. Je ziet hier een bericht als het opgelost is. Omdat je internet nog goed werkt zijn er dus alternatieven met de tv anywhere app!

Ja joh? Werkt mijn internet goed? Kijk even naar die speedtest….