opeens een ander tv kastje actief


Reputatie 5

Er is sinds vanaf vanavond opeens een 2e tv box actief op mijn abonnement waardoor mijn eigen tv box het niet meer doet.

 

Hoe kan dit en kan iemand nu mijn opnames wissen of programma's verwijderen? Ik ben hier absoluut niet blij mee en wil de garantie dat niemand op mijn account mee kan kijken, producten kan bestellen of mijn opnames kan verwijderen. 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Mark-DenHaag, fijn dat je hiervoor de klok luidt, ik help je hier graag mee! Het lukt mij niet om een tweede TV Box terug te vinden. Zie je deze er nog steeds tussen staan? Ervaar je nog problemen met je eigen TV Box? Mochten de problemen nog aanhouden, dan raad ik je graag aan om mij via een privébericht de volgende gegevens door te sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Ik kijk graag met je mee! 🙂

Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mark-DenHaag, fijn dat je hiervoor de klok luidt, ik help je hier graag mee! Het lukt mij niet om een tweede TV Box terug te vinden. Zie je deze er nog steeds tussen staan? Ervaar je nog problemen met je eigen TV Box? Mochten de problemen nog aanhouden, dan raad ik je graag aan om mij via een privébericht de volgende gegevens door te sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Ik kijk graag met je mee! 🙂

Reputatie 5

Hierbij de foto:


Hoe kan ik zien welke apparaten er zijn geregistreerd zonder dat ik eerst een 5e moet aanmelden om dit scherm te krijgen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mark-DenHaag, top dat je deze foto kon posten! Ik zie dat de TV Box die eindigt op ‘AA6E’ de TV Box is die je in december bij ons hebt ingeleverd. Omdat deze nog te zien is in je overzicht zullen wij de TV Box nog niet hebben uitgezonden naar een andere klant. Je kan met een gerust hart de TV Box vervangen óf simpelweg de TV Box laten staan en op enig moment zal deze alsnog uit je overzicht verdwijnen. 

Mocht je alsnog graag je TV Pincode willen aanpassen, dan kan dat via jouw My T-Mobile Thuis account: TV Instellingen.

Stel gerust nog alle vragen die je hebt, ik helder het graag voor je op!

Reputatie 5

@Cal dat kastje is al meer dan een jaar geleden terug gestuurd. Dan vraag ik me echt af hoe deze online kan komen... 

 

De pincode aanpassen werkt niet want dit kastje komt automatisch online.

Reputatie 5

Om precies te zijn is het kastje op 2-12-2021 retour gestuurd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark-DenHaag, dit is inderdaad een gek verhaal! Ik heb dit daarom zojuist doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan dit voor je uitpluizen! Zodra hier meer informatie over is, wordt er contact met je gezocht. To be continued... 

Reputatie 5

@Tommie Ik krijg nu opeens dat ik een afspraak moet maken met Guidion omdat ik geen TV diensten meer zou hebben? Volgens mij gaat er iets fout in jullie interne communicatie?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark-DenHaag, onze techneuten hebben geconstateerd dat er geen IPTV diensten zijn en het modem de TV Box niet herkent. De monteur moet langs komen om het een en ander te testen of eventueel te vervangen!  

Reputatie 5

@Tommie bijzonder want kan gewoon tv kijken…

 

Wel logisch natuurlijk dat de tvbox niet wordt herkend want dat is nu net het probleem. Een tvbox die ik niet heb komt online.

@Mark-DenHaag 

Volgens mij staat jou abonnement nummer nog in die box.

En die box komt bij iemand anders online.

Normaal moet het abonnement nummer er uit gereset worden.

In ieder geval was dat bij Kpn zo.

En denk bij T-Mobile ook.

 

Reputatie 5

Ja dat lijkt mij ook, alleen dan gaan ze dat niet oplossen met een nieuw modem in mijn woning.

@Mark-DenHaag 

Ik neem aan dat U 4 TV apparaten gebruikt. 

(Anders krijg je dit scherm niet.)

En wordt bij jou het 4e TV apparaat er uit gegooid.

Klopt dat.?

 

 

 

Reputatie 5

Ja dat klopt, daardoor viel het op.

Ja dat klopt, daardoor viel het op.

Dan staat jou abonnement nummer nog in die tv box.

Ik hoop voor je dat T-Mobile dit zo spoedig mogelijk oplost.

 

 

Reputatie 5

Ik hoop het ook, zojuist ook maar gebeld en door die spraakcomputer geworsteld die je elke keer niet verstaat. En dan na 5 minuten in de wacht werd er opgehangen.

 

Vind het echt vervelend dat het niet in 1 keer bij de juiste afdeling komt. 

@Mark-DenHaag 

Dat is niet zo leuk.

Via dit forum wordt je wel goed geholpen door de webcare.

Een nieuw modem heeft hier niks mee te maken.

En dat is een foutje denk ik.

Die tv box moet uit jou abonnement gehaald worden.

 

 

Reputatie 5

@Cal @Tommie 

Zojuist weer dat andere kastje actief en moest ik die verwijderen. Kom op tmobile, denk even na, zet het door naar de juiste afdeling en zet dat andere kastje op het juiste account voordat iemand ook nog eens mijn opnames verwijderd!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark-DenHaag, ik zie dat je nog geen afspraak hebt ingepland met de monteur. Graag verzoek ik je om de afspraak in te plannen om dit euvel te verhelpen!  

Reputatie 5

@Tommie bel me even op.

 

Wat gaat die monteur doen als jullie mijn kastje aan iemand anders hebben gegeven en online komt?

Reputatie 5

@Mark-DenHaag

Via dit forum wordt je wel goed geholpen door de webcare.

 

Ik heb geen idee, maar ik heb er al minder vertrouwen in.

@Mark-DenHaag 

Ik zal als ik jou was zo spoedig de pincode wijzigen in mijn T-mobile.

Dan kan in ieder geval niet meer ingelogd worden.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark-DenHaag, onze techneuten hebben geconstateerd dat er geen IPTV diensten zijn en het modem de TV Box niet herkent. De monteur moet langs komen om het een en ander te testen of eventueel te vervangen!  

@Mark-DenHaag hierboven staat vermeld wat de monteur komt doen. Er lijkt wat meer aan de hand te zijn. Ik wil je graag helpen om dit op te lossen, alleen is dit bezoek dan wel nodig. Als je liever telefonisch geholpen wilt worden, kan dat via dit nummer: 0800 0092.

@Tommie 

Ik als mee lezer vindt ik dit wel een vreemd probleem.

Ik ben ook benieuwd wat hier uit komt.

@Mark-DenHaag heeft toch gewoon iptv en kan tv kijken.

Ik volg graag dit topic.

Reputatie 7
Badge +9

@peter-keetfm het aparte aan dit verhaal is dat IPTV gewoon werkt. Het modem herkent de TV Box niet, we sturen de monteur langs om het te testen met een ander modem, patchkabel, koppelbus en om de overige bekabeling controleren. Indien er wat vervangen moet worden gebeurt dit ook meteen. 

Reputatie 5

Ik hoef geen monteur oid, daar heb ikngeen tijd voor, tenzij deze in de avond om 19uur komt. Daarbij is de stroom bijna altijd van de tvbox af omdat ik die weinig gebruik.

Reageer