Skip to main content

Hi, er is ineens 75€ van mijn rekening afgeschreven deze week voor internet en tv terwijl ik dat abonnement 3 maanden geleden heb opgezegd (op 28 juli is voor het laatst 60€ afgeschreven. Ik weet niet waar dit vandaan komt en kom niet verder via de chatbot dus heb heb bedrag net gestorneerd. Hoop dat het zo is opgelost

Hallo @Marijnsp 

Storneren is niet de oplossing, misschien is die €75 van apparatuur dat niet is ontvangen. Heb je daar nog een afgiftebewijs van dat je hier kan uploaden?

Zorg dat je klantnummer in je profiel staat zodat een moderator niet nog eens je gegevens hoeft op te vragen.


Afgiftebewijs heb ik niet meer. Ben inmiddels ook verhuisd. Klantnummer is *** (bewerkt door moderator). Kan je hier iets mee? Dank voor je snelle reactie!


@Marijnsp Kijk bij DHL of je kan zien of het is bezorgd. Je hebt een mail gekregen waar je Track en trace nummer instaat!. 

 


Hoi @Marijnsp, ik wil dit graag nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Hi inshana, ik kan nu niet inloggen op mijn odido omdat ik in het buitenland zit en de verificatiecode naar mijn nummer zonder +31 wordt gestuurd. Is er een andere plek waar ik mijn klantnummer kan vinden? In mijn e-mails van tmobile/odido vind ik hem nergens en verder zie ik alleen ***(bewerkt door moderator).  Groetjes, Marijn 


Martijn.

Voor de verificatiecode, SMS is toch geen +31 nodig.

De buitenland meldingen van Odido komen hopelijk toch ook binnen. (Hallo! Omdat je in.....)

Net zoals bij telefoon hoeft er geen +31 voor gezet te worden. Anders zou iemand moeten weten of je in het buitenland bent.


Geen idee, maar ik ontvang ze hier in ieder geval niet:) paar keer geprobeerd en het nummer klopt wel


Hoi @Marijnsp, heel erg bedankt! Heb je ook geen e-mail ontvangen om je pakket te volgen? Groetjes, Ishana


Helaas niet inderdaad 


Hi @Marijnsp, ik heb de zending handmatig afgemeld. Als het goed is zal ons systeem dit automatisch rechttrekken met de boete. Als je hier nog iets over ontvangt, kan je dan aan de bel trekken? Dan kan ik kijken waar het misgaat! 


Reageer