Hi, er is ineens 75€ van mijn rekening afgeschreven deze week voor internet en tv terwijl ik dat abonnement 3 maanden geleden heb opgezegd (op 28 juli is voor het laatst 60€ afgeschreven. Ik weet niet waar dit vandaan komt en kom niet verder via de chatbot dus heb heb bedrag net gestorneerd. Hoop dat het zo is opgelost
Hallo
Storneren is niet de oplossing, misschien is die €75 van apparatuur dat niet is ontvangen. Heb je daar nog een afgiftebewijs van dat je hier kan uploaden?
Zorg dat je klantnummer in je profiel staat zodat een moderator niet nog eens je gegevens hoeft op te vragen.
Afgiftebewijs heb ik niet meer. Ben inmiddels ook verhuisd. Klantnummer is *** (bewerkt door moderator). Kan je hier iets mee? Dank voor je snelle reactie!
Hoi
Hi inshana, ik kan nu niet inloggen op mijn odido omdat ik in het buitenland zit en de verificatiecode naar mijn nummer zonder +31 wordt gestuurd. Is er een andere plek waar ik mijn klantnummer kan vinden? In mijn e-mails van tmobile/odido vind ik hem nergens en verder zie ik alleen ***(bewerkt door moderator). Groetjes, Marijn
Martijn.
Voor de verificatiecode, SMS is toch geen +31 nodig.
De buitenland meldingen van Odido komen hopelijk toch ook binnen. (Hallo! Omdat je in.....)
Net zoals bij telefoon hoeft er geen +31 voor gezet te worden. Anders zou iemand moeten weten of je in het buitenland bent.
Geen idee, maar ik ontvang ze hier in ieder geval niet:) paar keer geprobeerd en het nummer klopt wel
Hoi
Helaas niet inderdaad
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.