Zeer recent overgestapt van Ziggo naar T Mobile. Tot mijn verbijstering en irritatie merkte ik bij orientatie en gebruikspogingen dat het voor een overgroot deel niet mogelijk is om van bovengenoemde 2 functies gebruik te maken. De TV gids op het scherm meldt: " deze zender staat geen opnemen toe". Je reinste flauwekul! Bij Ziggo werkte dat probleemloos; alleen terugkijken bij sommige met auteursrechten beschermde uitzendingen kon dat niet; opnemen daarvan wel degelijk! Dit is puur een organisatie- of geldprobleem. Ik stapte over in de veronderstelling, dat met een glasvezelaansluiting en het nieuwste Zyxel T54 modem dit soort zaken probeemloos geregeld zou zijn. Hetzelfde probleem doet zich overigens ook voor bij Duitse zenders en bij BBC 1 en 2.
Ook vreemd: het is niet mogelijk om zonder kunstgrepen Netflix te koppelen indien je TV niet standaard met internet uitgerust is, terwijl er wel een UTP kabel van het modem naar de TV loopt. Zeer ontevreden over deze gang van zaken. T Mobile: oplossing?