Skip to main content

online tv gids trager

  • 9 februari 2024
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Ben een weekje weg geweest en kennelijk is er in die tijd een update aan de settopboxes  gedaan want de tv gids/kanalenkiezer is ongelooflijk traag geworden. 
iemand?

Uitgelichte reactie

10 februari 2024

Hoi @arttext, hopelijk heb je kunnen genieten van je weekje weg! Opmerkelijke bevinding dat de gids trager is geworden sinds je terugkomst. Ik ben diep in je verbinding gedoken en ik zie inderdaad dat het niet lekker loopt. Graag wil ik je aanraden om het modem en de glasvezel Media Converter waarmee het modem verbonden is van het stroom af te halen. Als je eerst de glasvezel Media Converter en na 30 seconden ook weer het modem aansluit, zal je verbinding een verse start krijgen en verwacht ik dat het TV signaal een stuk beter doorgegeven zal worden.

Mocht je onverhoopt toch nog problemen ervaren, dan kan het ook nog van belang zijn om de TV Boxen kort van het stroom af te halen, al verwacht ik niet zo snel dat het probleem hier zal liggen als je op alle TV Boxen hetzelfde probleem ervaart.

Ik ben benieuwd, ik zie je graag weer volop scrollen door de TV gids!

1 reactie

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 10 februari 2024

Hoi @arttext, hopelijk heb je kunnen genieten van je weekje weg! Opmerkelijke bevinding dat de gids trager is geworden sinds je terugkomst. Ik ben diep in je verbinding gedoken en ik zie inderdaad dat het niet lekker loopt. Graag wil ik je aanraden om het modem en de glasvezel Media Converter waarmee het modem verbonden is van het stroom af te halen. Als je eerst de glasvezel Media Converter en na 30 seconden ook weer het modem aansluit, zal je verbinding een verse start krijgen en verwacht ik dat het TV signaal een stuk beter doorgegeven zal worden.

Mocht je onverhoopt toch nog problemen ervaren, dan kan het ook nog van belang zijn om de TV Boxen kort van het stroom af te halen, al verwacht ik niet zo snel dat het probleem hier zal liggen als je op alle TV Boxen hetzelfde probleem ervaart.

Ik ben benieuwd, ik zie je graag weer volop scrollen door de TV gids!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen