Hallo, ik gebruik de Odido TV app al een tijdje op een Samsung smart tv. Nadat ik gisteravond de TV uitgezet heb en hem zojuist weer aangezet heb krijg ik alleen het wazige laadscherm van de app te zien. Ik heb al van alles geprobeerd (spanning eraf en erop, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd) maar niets helpt. Het blijft bij het wazige opstartscherm steken. Hoe krijg ik de app weer aan de praat?
Dit lijkt bij Samsung te liggen na hun laatste update
Dit lijkt bij Samsung te liggen na hun laatste update
Ik heb vandaag contact gehad met Samsung. Zij hebben op afstand met mij meegekeken in mijn Samsung The Frame TV en alles nagekeken. Het probleem is op mijn tv reproduceerbaar door hen uitgevoerd. Sinds een update van Odido vorige week is en blijft het scherm nu geheel zwart. Ook hebben ze een complete reset van de AppStore uitgevoerd en belangrijke opgeslagen gegevens genoteerd. Dit wordt aan Odido doorgegeven, misschien hebben ze er iets aan. De bal ligt volgens hen dus bij Odido en niet bij Samsung.
Ik denk dat ik hier niet meer op ga wachten en mijn contract van 2 jaar laat ontbinden. Kennelijk zijn er weinig mensen met deze klachten en heeft dit voor Odido geen al te hoge prioriteit. Zo wil ik het nieuwe jaar niet in gaan.
Uiteraard zullen we de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken compenseren
Hier al iets meer bekend over dit probleem? Zijn Samsung en Odido erachter wat het probleem is en komt er binnenkort een fix?
Hey
Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zij nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren.
Goedemorgen,
Is er al meer bekend wanneer de nieuwe update voor de app word uitgerolt? Hebben ze de fix kunnen implementeren?
Uiteraard zullen we de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken compenseren
Nou dat is maar de vraag. Ik heb dit probleem ook al in november gemeld en heb half januari mijn tv-abonnement opgezegd.
Ik heb 3 maanden geen TV en ook geen ESPN op mijn smart-tv kunnen kijken (22,50 euro / maand).
Ik heb hierover gebeld en compensatie gevraagd maar krijg niets terug!!
Bedankt ODIDO!
Ik kijk nu via de app NL-ZIET.
Nee, dat klopt. Die heb ik dus in moeten leveren.
Hoi Teresa, fijn dat je dat voor mij gedaan hebt! Ik heb inderdaad 2 dagen nadat ze mij telefonisch hadden medegedeeld dat ik niets kreeg een bevestigingsmateriaal gekregen met een vergoeding van 2 maanden. Hartelijk dank, het is dus uiteindelijk toch goed gekomen!
Bij de mensen uit dit topic werkt sinds de update het nu wel bij jullie?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.