Skip to main content

Online app start niet meer op


Toon eerste reactie

48 reacties

  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 6 december 2023

@Tommie van Odido ligt het dan aan Samsung of aan jullie App? Het gaat alleen om 2023 tv’s bij een vriend van mij met 2022 tv werkt die wel. Mooie interface trouwens hele verbetering! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 7 december 2023

Dit lijkt bij Samsung te liggen na hun laatste update @Marvin36. Dit zijn we aan het onderzoeken met Samsung. Ik ben blij om te horen dat je de nieuwe interface mooi vindt!


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 7 december 2023

@Tommie van Odido enig idee of dit voor de kerst geregeld is? Ik heb ieder geval mijn espn pakket al opgezegd aangezien ik die toch niet kan kijken. Wat voor een compensatie krijgen we zodra het is opgelost?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 8 december 2023

@Marvin36 Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit voor de Kerst zal zijn opgelost. Zodra het is opgelost, kan ik de compensatie voor je in het systeem zetten. Het systeem berekend dit automatisch en dit zal dan worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 13 december 2023
Tommie van Odido schreef:

Dit lijkt bij Samsung te liggen na hun laatste update @Marvin36. Dit zijn we aan het onderzoeken met Samsung. Ik ben blij om te horen dat je de nieuwe interface mooi vindt!

Ik heb vandaag contact gehad met Samsung. Zij hebben op afstand met mij meegekeken in mijn Samsung The Frame TV en alles nagekeken. Het probleem is op mijn tv reproduceerbaar door hen uitgevoerd. Sinds een update van Odido vorige week is en blijft het scherm nu geheel zwart. Ook hebben ze een complete reset van de AppStore uitgevoerd en belangrijke opgeslagen gegevens genoteerd. Dit wordt aan Odido doorgegeven, misschien hebben ze er iets aan. De bal ligt volgens hen dus bij Odido en niet bij Samsung.


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 13 december 2023

@Geus-T2019 Dan is het wachten op een bug fix van de app. Goed dat je met samsung dit getekkeld hebt.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 20 december 2023
Teresa van Odido schreef:

@Marvin36 Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit voor de Kerst zal zijn opgelost. Zodra het is opgelost, kan ik de compensatie voor je in het systeem zetten. Het systeem berekend dit automatisch en dit zal dan worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. 

Ik denk dat ik hier niet meer op ga wachten en mijn contract van 2 jaar laat ontbinden. Kennelijk zijn er weinig mensen met deze klachten en heeft dit voor Odido geen al te hoge prioriteit. Zo wil ik het nieuwe jaar niet in gaan.


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 20 december 2023

@Teresa van Odido Ik zit nu in mijn half jaar gratis periode. Neem aan dat de maanden waarbij je geen tv hebt kunnen kijken die je er bij opgeteld krijgt? Ter compensatie. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 21 december 2023

Uiteraard zullen we de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken compenseren @Marvin36


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 30 december 2023

Hier al iets meer bekend over dit probleem? Zijn Samsung en Odido erachter wat het probleem is en komt er binnenkort een fix?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 2 januari 2024

Hey @Marvin36, de beste wensen!

Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zij nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren. 


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 10 januari 2024

Goedemorgen,

Is er al meer bekend wanneer de nieuwe update voor de app word uitgerolt? Hebben ze de fix kunnen implementeren? 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 11 januari 2024

@Marvin36 Ik heb gelijk voor je nagevraagd of er al meer bekend is over de uitrol. Zodra ik hier een reactie op krijg, zal ik het plaatsen in dit topic. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 26 januari 2024

 

Tommie van Odido schreef:

Uiteraard zullen we de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken compenseren @Marvin36


Nou dat is maar de vraag. Ik heb dit probleem ook al in november gemeld en heb half januari mijn tv-abonnement opgezegd.

Ik heb 3 maanden geen TV en ook geen ESPN op mijn smart-tv kunnen kijken (22,50 euro / maand). 
Ik heb hierover gebeld en compensatie gevraagd maar krijg niets terug!!

Bedankt ODIDO!


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 26 januari 2024

@Geus-T2019 Dat is lekker dan. Hoop voor je dat je het alsnog terugkrijgt. @Tommie van Odido  al enig progressie geboekt met de update?


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 26 januari 2024

@Geus-T2019 Met welke app kijk je nu tv? Canal digitaal?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 26 januari 2024
Marvin36 schreef:

@Geus-T2019 Met welke app kijk je nu tv? Canal digitaal?

Ik kijk nu via de app NL-ZIET.


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 26 januari 2024

@Geus-T2019 maar dan heb je geen foxsports meer toch?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 26 januari 2024
Marvin36 schreef:

@Geus-T2019 maar dan heb je geen foxsports meer toch?

Nee, dat klopt. Die heb ik dus in moeten leveren.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 28 januari 2024

@Geus-T2019 Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Mijn collega heeft een verzoek ingediend tot kosteloos opzeggen van het TV abonnement en Fox Sports Compleet, dit is gebeurd op 11-01-24. Echter is er nog geen vergoeding in het systeem gezet voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van deze diensten. Ik heb dit daarom gelijk voor je in het systeem gezet, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

@Marvin36 Ik ga maandag gelijk nogmaals navraag doen, zodra ik meer weet laat ik het je weten! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 25 reacties
  • 30 januari 2024
Teresa van Odido schreef:

@Geus-T2019 Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Mijn collega heeft een verzoek ingediend tot kosteloos opzeggen van het TV abonnement en Fox Sports Compleet, dit is gebeurd op 11-01-24. Echter is er nog geen vergoeding in het systeem gezet voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van deze diensten. Ik heb dit daarom gelijk voor je in het systeem gezet, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

@Marvin36 Ik ga maandag gelijk nogmaals navraag doen, zodra ik meer weet laat ik het je weten! 


Hoi Teresa, fijn dat je dat voor mij gedaan hebt! Ik heb inderdaad 2 dagen nadat ze mij telefonisch hadden medegedeeld dat ik niets kreeg een bevestigingsmateriaal gekregen met een vergoeding van 2 maanden. Hartelijk dank, het is dus uiteindelijk toch goed gekomen!

 


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 23 februari 2024

Bij de mensen uit dit topic werkt sinds de update het nu wel bij jullie?


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 26 februari 2024

@Geus-T2019 De odido app werkt weer naar een update van samsung. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen