Skip to main content

Hallo, ik gebruik de Odido TV app al een tijdje op een Samsung smart tv. Nadat ik gisteravond de TV uitgezet heb en hem zojuist weer aangezet heb krijg ik alleen het wazige laadscherm van de app te zien. Ik heb al van alles geprobeerd (spanning eraf en erop, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd) maar niets helpt. Het blijft bij het wazige opstartscherm steken. Hoe krijg ik de app weer aan de praat?

Exact hetzelfde probleem als bij mij. Wat voor een tv heb je? Zie dit topic heb jij dit ook? Waarschijnlijk heeft je tv in de standby stand een update gehad. Dat had ik ook daarna werkte niks meer en zie alleen nog maar dit. Zie foto is dit hetzelfde als bij jou?


 

 

 


Mocht jij dit ook hebben dan is er niks aan te doen heb ook alles al geprobeerd zelfs de tv volledig gereset. Het is wachten op een bugfix van de app.


Exact hetzelfde probleem als bij mij. Wat voor een tv heb je? Zie dit topic heb jij dit ook? Waarschijnlijk heeft je tv in de standby stand een update gehad. Dat had ik ook daarna werkte niks meer en zie alleen nog maar dit. Zie foto is dit hetzelfde als bij jou?


 

 

 

Ik heb ook een Samsung The Frame tv en exact dit beeld. Wachten dus op een nieuwe update dan maar.


Hier ook, kwam je vorige topic tegen Marvin maar geen oplossing vanuit Odido nog zag ik. Sinds een paar dagen doet de app niets meer, zelfde beeld, zelfde tv. Ben benieuwd.


Heb het zelfde probleem kan de Odido app ook niet meer downloaden. De tv is een TCL met google tv. 


Ja wel een lekker verhaal gelukkig betaal ik nog geen geld voor de tv app normaal 12,50. Maar mochten de problemen blijven aanhouden. Dan stap ik met de tv een keer over op een andere app. Hoop snel op een update met bug fixes.


Wist dat het met de firmware update van samsung te maken had. Ik dacht al dat er snel mensen volgde met dit probleem en er zullen nog meer mensen last van dit probleem krijgen.


Hi @Geus-T2019, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb in het topic van @Marvin36 gevraagd om een filmpje hiervan. Dan kan ik het doorzetten naar het TV-team. Zou jij ook een filmpje willen maken van de stappen die je doet? Hopelijk kunnen we dit dan oplossen! 


Er valt weinig te filmen je opent de app en hij blijft op het laad scherm staan. Meer gebeurd er niet. Je komt niet verder als het laadscherm daar bevriest de app. Je kunt ook geen abbo gegevens invullen. Dat komt allemaal naar het laadscherm. 


@marvin36 Duidelijk! Jouw case was al individueel doorgezet naar de technische dienst, maar nu meer klanten met een Samsung the Frame TV hier last van blijken te hebben is @Tommie van Odido druk bezig om zoveel mogelijk voorbeelden te verzamelen voor het TV-team. Zij zullen hun best doen om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden.


@Teresa van Odido Top hoop dat het zo snel mogelijk gefixt is. Daarvoor nooit problemen gehad.


Hi @Geus-T2019, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb in het topic van @Marvin36 gevraagd om een filmpje hiervan. Dan kan ik het doorzetten naar het TV-team. Zou jij ook een filmpje willen maken van de stappen die je doet? Hopelijk kunnen we dit dan oplossen! 

Hoi Tommie, er valt wat Marvin36 zegt inderdaad weinig te filmen. Bij het openen van de app, ook na het-installatie, verschijnt het beeld op de foto. Verder helemaal niets meer. Hoop echt dat het gauw verholpen is!


Hey all, we hebben een incident hiervoor aangemaakt en zullen het gaan onderzoeken. Zodra er meer informatie over is zullen we dit met jullie delen! Wordt vervolgd.


Dank je wel Tommie. De eerste melding van Melvin is van 12 dagen geleden. Heb je voor ons een tijdindicatie wanneer je verwacht dat er duidelijkheid is? 

 


@Famkoeijvoets We doen ons best om elke week updates te bieden maar zijn daarin afhankelijk van wat ons aangeboden wordt. Als we niets zinnigs kunnen melden, kiezen we er soms liever voor om te wachten op iets met inhoud anders wordt het updaten om het updaten in plaats van updaten om te helpen. Zodra we meer weten, melden we dit meteen! 


Hallo Jason,

Dat vind ik een beetje vreemd antwoord. Er is wel degelijk iets inhoudelijks gemeld, en er wordt gevraagd om aan te geven wat de mogelijke oorzaak kan zijn en wanneer dit eventueel opgelost is. Dit probleem is kennelijk ontstaan na de laatste update, dus kan daar heel gericht naar gezocht worden.

 

 

 


Ja ik zou ook wel een indicatie willen krijgen waarneer er een nieuwe update komt voor de samsung tizen app ook in de nieuwe huisstijl. Is dat weken maanden of jaren.


Hey @Marvin36, we zijn het druk aan het onderzoeken met onze leverancier en Samsung. Op dit moment heb ik nog geen tijdsindicatie.  


@Tommie van Odido het wordt nu echt zorgelijk. Nu Kassa ook aan de bel trekt, vraag ik me af hoeveel tijd de leverancier en Samsung eraan besteed hebben en of dit niet één van de vele problemen is. Het begint meestal met het achterhalen van de fout, daarna een oplossing maken en dan goed testen. Kan de leverancier aangeven in welke fase het zit? Dat zou me iets meer geduld geven.


Goede avond,

@Jason je laatste bericht is van 6 dagen geleden. Wat is er in deze tijd gebeurd? Gezien het probleem al bijna 3 weken duurt, volstaat een antwoord zonder inhoud naar mijn inziens niet meer. Jullie zijn al enige tijd in gesprek met Samsung en jullie leverancier. Wat is de voortgang in dit gesprek? Wat is het issue? Graag ontvang ik iets meer tekst en uitleg waarom het allemaal zo lang duurt.

 

Alvast bedankt voor je reactie. 

Mvg Mindy


Indd geef even een indicatie wanneer we de update mogen verwachten. Hoop dat het voor de kerst is opgelost. In mijn eigen topic heb ik ook om de update datum gevraagd. @ allemaal in dit topic hoop voor je dat je geen 12,50 betaald per maand. Anders gewoon terugvragen. Ik zit nog in me abonnement aanbieding. Hoop dat het snel is opgelost. Anders maand gratis tv voor niets.


@gerritdk heb jij na de nieuwe update nu ook een zwart scherm na opstarten?


@gerritdk heb jij na de nieuwe update nu ook een zwart scherm na opstarten?

@Marvin36 , ik heb inderdaad ook een zwart scherm na het opstarten. Sorry dat ik nu pas reageer. Ik begin op Odido te lijken: gewoon niks meer laten horen :(  


@Marvin36 @gerritdk hier werkt het ook nog steeds niet....

Als ik de reviews lees van de huidige gang van zaken bij Odido verbaasd dit mij niet eens.  De klantenservice krijgt een schokkende slechte score.. en dit is 1 van de vele bevestigingen dat deze score terecht is. Het feit dat ze niet eens meer de moeite nemen om te reageren vind ik echt bizar. Ik ben bang dat we gewoon 'pech' hebben als consument want Odido interesseert het echt geen ene fluit.. 


We zijn hier nog druk mee bezig @Famkoeijvoets! Het was Samsung niet gelukt om het te reproduceren, ik heb dit euvel nogmaals met onze technische dienst doorgezet met alle informatie. Hopelijk kunnen ze het nu reproduceren. 


Reageer