Hallo, ik gebruik de Odido TV app al een tijdje op een Samsung smart tv. Nadat ik gisteravond de TV uitgezet heb en hem zojuist weer aangezet heb krijg ik alleen het wazige laadscherm van de app te zien. Ik heb al van alles geprobeerd (spanning eraf en erop, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd) maar niets helpt. Het blijft bij het wazige opstartscherm steken. Hoe krijg ik de app weer aan de praat?
Exact hetzelfde probleem als bij mij. Wat voor een tv heb je? Zie dit topic heb jij dit ook? Waarschijnlijk heeft je tv in de standby stand een update gehad. Dat had ik ook daarna werkte niks meer en zie alleen nog maar dit. Zie foto is dit hetzelfde als bij jou?
Mocht jij dit ook hebben dan is er niks aan te doen heb ook alles al geprobeerd zelfs de tv volledig gereset. Het is wachten op een bugfix van de app.
Exact hetzelfde probleem als bij mij. Wat voor een tv heb je? Zie dit topic heb jij dit ook? Waarschijnlijk heeft je tv in de standby stand een update gehad. Dat had ik ook daarna werkte niks meer en zie alleen nog maar dit. Zie foto is dit hetzelfde als bij jou?
Ik heb ook een Samsung The Frame tv en exact dit beeld. Wachten dus op een nieuwe update dan maar.
Hier ook, kwam je vorige topic tegen Marvin maar geen oplossing vanuit Odido nog zag ik. Sinds een paar dagen doet de app niets meer, zelfde beeld, zelfde tv. Ben benieuwd.
Heb het zelfde probleem kan de Odido app ook niet meer downloaden. De tv is een TCL met google tv.
Ja wel een lekker verhaal gelukkig betaal ik nog geen geld voor de tv app normaal 12,50. Maar mochten de problemen blijven aanhouden. Dan stap ik met de tv een keer over op een andere app. Hoop snel op een update met bug fixes.
Wist dat het met de firmware update van samsung te maken had. Ik dacht al dat er snel mensen volgde met dit probleem en er zullen nog meer mensen last van dit probleem krijgen.
Hi
Ik heb in het topic van
Er valt weinig te filmen je opent de app en hij blijft op het laad scherm staan. Meer gebeurd er niet. Je komt niet verder als het laadscherm daar bevriest de app. Je kunt ook geen abbo gegevens invullen. Dat komt allemaal naar het laadscherm.
@marvin36 Duidelijk! Jouw case was al individueel doorgezet naar de technische dienst, maar nu meer klanten met een Samsung the Frame TV hier last van blijken te hebben is
Hi
Ik heb in het topic van
Hoi Tommie, er valt wat Marvin36 zegt inderdaad weinig te filmen. Bij het openen van de app, ook na het-installatie, verschijnt het beeld op de foto. Verder helemaal niets meer. Hoop echt dat het gauw verholpen is!
Hey all, we hebben een incident hiervoor aangemaakt en zullen het gaan onderzoeken. Zodra er meer informatie over is zullen we dit met jullie delen! Wordt vervolgd.
Dank je wel Tommie. De eerste melding van Melvin is van 12 dagen geleden. Heb je voor ons een tijdindicatie wanneer je verwacht dat er duidelijkheid is?
Hallo Jason,
Dat vind ik een beetje vreemd antwoord. Er is wel degelijk iets inhoudelijks gemeld, en er wordt gevraagd om aan te geven wat de mogelijke oorzaak kan zijn en wanneer dit eventueel opgelost is. Dit probleem is kennelijk ontstaan na de laatste update, dus kan daar heel gericht naar gezocht worden.
Ja ik zou ook wel een indicatie willen krijgen waarneer er een nieuwe update komt voor de samsung tizen app ook in de nieuwe huisstijl. Is dat weken maanden of jaren.
Hey
Goede avond,
Alvast bedankt voor je reactie.
Mvg Mindy
Indd geef even een indicatie wanneer we de update mogen verwachten. Hoop dat het voor de kerst is opgelost. In mijn eigen topic heb ik ook om de update datum gevraagd. @ allemaal in dit topic hoop voor je dat je geen 12,50 betaald per maand. Anders gewoon terugvragen. Ik zit nog in me abonnement aanbieding. Hoop dat het snel is opgelost. Anders maand gratis tv voor niets.
Als ik de reviews lees van de huidige gang van zaken bij Odido verbaasd dit mij niet eens. De klantenservice krijgt een schokkende slechte score.. en dit is 1 van de vele bevestigingen dat deze score terecht is. Het feit dat ze niet eens meer de moeite nemen om te reageren vind ik echt bizar. Ik ben bang dat we gewoon 'pech' hebben als consument want Odido interesseert het echt geen ene fluit..
We zijn hier nog druk mee bezig
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.