Skip to main content

Sinds begin dit jaar ben ik bij T-mobile thuis en tot eergisteren tot tevredenheid.

Ik zat nog heel laat tv te kijken en ik wilde het geluid harder zetten, maar dat lukte niet; wel kreeg ik een nooit eerder geziene mededeling in beeld dat ik me moest aanmelden bij een kijkprofiel  - nog niet eerder gezien - met m’n tv code.

Die had ik natuurlijk niet bij de hand dus laptop aangezet en ingelogd bij T-mobile.

Ik dacht na het aanmelden dat ik ongestoord verder tv kon kijken, maar dat pakte anders uit want sindsdien krijg ik naar ik schat om de vijf minuten een mededeling in beeld met de tekst:

 

Er is een fout opgetreden.

------------------------------------------------------

Het ophalen van de opnames is mislukt (132115)

Probeer het later nogmaals.

SLUITEN

En als je vervolgens op het woord “Sluiten” klikt dan verdwijnt deze mededeling om vervolgens na 5 minuten weer te verschijnen en dat dus gedurende de gehele tijd dat de tv aanstaat, ongeacht welke zender.

Natuurlijk heb ik al op het internet rondgezworven om te zien hoe ik dit ongemak definitief kan oplossen, maar ik heb nog niets gevonden en heb zelf ook het een en ander geprobeerd, maar tot dusverre zonder resultaat.

Het vreemde is dat ik niets opneem en ook niet van plan ben om te doen dus de mededeling slaat nergens op.

Dus ik wil nu graag weten wat de oplossing is voor dit irritante verschijnsel.

Met vriendelijke groet,

Palma

 

Het probleem is ondertussen opgelost na gechat te hebben via Facebook met Shannique van T-mobile: met een satéprikker - bij gebrek daarvan een paperclip gebruikt :wink: - een harde reset uitgevoerd - er zit een miniscuul gaatje achterin de tv box - en daarna geen last meer.

Ik ben tevreden… :sunglasses:


Hi @Palma.vW, super dat jij met jouw vraag hier aanklopt! Wat ontzettend fijn om te lezen dat het probleem zo snel is opgelost, yay. Weet dat jij hier met al jouw vragen terechtkan. Mocht er zich in de toekomst nog eens een probleem voordoen, dan zitten wij hier klaar om jou te helpen. Voor nu wil ik jou nog een hele fijne dag wensen! 🎈


Reageer