Onduidelijkheid naam Cloud Opnemen functie

  • 19 April 2023
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 3

Hallo. Sinds enige tijd werk in met Amino, tot volle tevredenheid. Ik had aangekaart dat het lettertype bij SBS6 vaak onleesbaar was en dat is keurig opgelost, dank daarvoor. Voor mij is er nog iets niet duidelijk. Dat heb ik al eerder aangekaart maar niets gehoord. Het lijkt mij vrij eenvoudig op te lossen. Ik doe nog maar een poging, de aanhouder wint.

Het gaat om het volgende:

als ik druk op de knop “opnames” dan kan ik kiezen uit: “cloud opnemen” of “geplande programma's”.

De onduidelijkheid vind ik is “cloud opnemen”. Dat kan je ook uitleggen dat er in de cloud nog opgenomen moet worden. Bij verwijderen moet ik steeds goed uitkijken en heb me al een paar keer vergist. De oplossing is eenvoudig. Maak van “cloud opnemen” “in cloud opgenomen”. Het zou de duidelijkheid zeer ten goede komen. 

Bij voorbaat dank als er een techneut naar zou willen kijken.

Groeten, Rien van Ast.

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Rien.1945, dat is helemaal geen gek idee, bedankt voor deze waardevolle feedback! Ik neem het mee naar ons TV-team voor onderzoek naar de mogelijkheden.

Fijn om te horen dat de Aria bevalt, veel kijkplezier toegewenst! 📺

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rien.1945, dat is helemaal geen gek idee, bedankt voor deze waardevolle feedback! Ik neem het mee naar ons TV-team voor onderzoek naar de mogelijkheden.

Fijn om te horen dat de Aria bevalt, veel kijkplezier toegewenst! 📺

Reputatie 3

Bedankt voor de reactie. Ik hoop dat het nu echt een keer aangepast wordt. Groeten, Rien.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Rien.1945, de term gaat vooralsnog niet gewijzigd worden. Cloud Opnemen is de naam van het product en dient als zodanig ook als productnaam beschouwd te worden.