Voor mijn hoogbejaarde en invalide moeder hebben we jaren geleden bij T- mobile een abonnement afgesloten. Er zijn al problemen geweest met de afstandsbediening ( opgelost door een nieuw exemplaar) en de Entone 510b ( opstarten/ uitvallen enz. - werd steeds opgelost door een reset en/of reset router). De laatste maanden komen te problemen steeds vaker terug en dan zit mijn moeder zonder tv. Het probleem is ook nog dat ik in het buitenland woon en dus steeds weer naar Nederland moet komen om het te fiksen.Omdat mijn moeder ook verveeld zit met de situatie (dat ik moet komen) zegt ze me pas - op de reguliere dag dat ik 1 x per week kom - dat er een probleem is met de tv. Dit betekent soms dat ze bijna een week geen tv heeft kunnen bekijken. Dit is geen doen. Het probleem zit duidelijk in de Entone 510b box. Deze werkt niet naar behoren en/of geeft veel problemen. Dit moet verholpen worden door mijn moeder een deugdelijke en betrouwbare werkende te leveren. Zo simpel is het eigenlijk en het geeft mijn 91 jarige moeder ( en ikzelf) weer gemoedsrust. Graag een oplossing
Goedemorgen
Hoi
Mocht het morgen nog niet lukken, ik ga er niet van uit, maar dan zal ik een monteur op pad sturen. Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is om elke keer heen en waar naar Nederland te pendelen, sorry daarvoor. Is er iemand die bij jouw moeder in de buurt woont die wellicht op kortere afstand bereikbaar is?
Er kunnen verschillende oorzaken ten grondslag liggen aan het niet herkennen van de TV Box in de lijnmeting, maar de meest voor de hand liggende zijn:
- De TV Box is defect en kan daarom niet geregistreerd worden
- De LAN-poort is defect en daarom zien we geen aangesloten apparaat
- De internetkabel waarmee je de box en het modem verbindt, is defect
Omdat je 2 en 3 eigenlijk al uitgesloten hebt - de Kamai werkt immers wel op dezelfde poort, met dezelfde kabel - gaan mijn vermoedens uit naar 1. Als morgen blijkt dat de registratie nog steeds niet lukt, zal er een snelle oplossing komen.
Hoi
Wat fijn om te horen dat het er nu allemaal goed uitziet! Ook vanaf onze kant ziet het er allemaal netjes uit. We herkennen de TV Box ook in de lijnmeting! Mocht er onverhoopt toch iets voorkomen, laat dan het vooral weten. We helpen je graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.