Voor mijn hoogbejaarde en invalide moeder hebben we jaren geleden bij T- mobile een abonnement afgesloten. Er zijn al problemen geweest met de afstandsbediening ( opgelost door een nieuw exemplaar) en de Entone 510b ( opstarten/ uitvallen enz. - werd steeds opgelost door een reset en/of reset router). De laatste maanden komen te problemen steeds vaker terug en dan zit mijn moeder zonder tv. Het probleem is ook nog dat ik in het buitenland woon en dus steeds weer naar Nederland moet komen om het te fiksen.Omdat mijn moeder ook verveeld zit met de situatie (dat ik moet komen) zegt ze me pas - op de reguliere dag dat ik 1 x per week kom - dat er een probleem is met de tv. Dit betekent soms dat ze bijna een week geen tv heeft kunnen bekijken. Dit is geen doen. Het probleem zit duidelijk in de Entone 510b box. Deze werkt niet naar behoren en/of geeft veel problemen. Dit moet verholpen worden door mijn moeder een deugdelijke en betrouwbare werkende te leveren. Zo simpel is het eigenlijk en het geeft mijn 91 jarige moeder ( en ikzelf) weer gemoedsrust. Graag een oplossing
Hoe krijg ik dit opgelost. Via de chat kom ik niet verder dan dat ik maar moet bellen ….. maar er moet toch een mogelijkheid zien bovenstaande tekst via mail T- Mobile te sturen? Ik prefereer mail omdat ik dan duidelijk zwart op wit een evaluatie heb over de oplossing van het probleem, Weet iemand hoe ik T - mobile per mail kan bereiken?
Hallo raylan32,
Dit is een vervelend probleem inderdaad!
T-mobile is helaas niet via email te bereiken.
Alle contactmogelijkheden vind je in onderstaande link:
T-mobile moderators reageren vanzelf op dit topic. I.v.m. het weekend kan het wat langer duren.
Mvg. Marcel
Hoi
Het probleem ligt inderdaad bij de Entone box dus die heb ik meteen omgeruild voor haar modernere zusje!
Sorry dat je moeder hierdoor zolang niet de gewenste kijkervaring kon hebben, ik weet echter zeker dat dit straks dan eindelijk wel het geval zal zijn. Houd er alsjeblieft rekening mee dat de vervangende box binnen maximaal zeven dagen geleverd wordt én dat wij graag de Entone Kamai 510 geretourneerd zien op het retour adres. Je moeder ontvang hier een e-mail over, maar voor alle gemak plaats ik de uitleg hier ook onder zodat jij precies weet hoe het werkt:
Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Retournummer: “Zie e-mail”
Geen mobiele telefoons]
Let op! Bovenstaand adres is alleen bestemd voor T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, Wifi-punten, kabels en afstandsbedieningen. Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar deze pagina: retourformulier.
Wil je een TV Box terugsturen, vergeet dan niet de adapter, kabels en afstandsbediening. Heb je opgezegd, stuur dan ook het modem, inclusief adapter en kabels aan ons terug. Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!
Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!
Heb je nog vragen over het terugsturen van de apparatuur? Stel ze in dit topic!
Marcel en Jason - bedankt voor jullie input.
Begrijp ik het goed…… ik wacht de nieuwe box af om vervolgens de oude box (incl. adapter/kabels en afstandsbediening) via het antwoordnummer 15021 op te sturen naar Schiphol.
Ik neem aan dat we een bericht ontvangen wanneer mijn moeder jullie pakket gaat ontvangen. Normaal doet mijn hoogbejaarde en invalide moeder voor niemand de deur open - behalve wanneer ik haar zeg dat op een specifieke dag/ tijdblok een pakketje zal komen. Dan houdt ze wacht aan het raam om er zeker van te zijn dat ze de bezorger net mist.
Graag een reactie
Jouw moeder ontvangt binnen enkele dagen een track&trace-code op het bij ons bekende e-mailadres: deze zal worden toegestuurd zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat en aangeboden wordt bij PostNL. Zo kan je moeder, of jij als je de e-mail doorstuurt, de bezorgstatus te allen tijde in de gaten houden en weet ze precies wanneer ze deur open kan doen!
Thanks……...
Ik heb geen track&trace code ontvangen op het e-mailadres maar gelukkig was ik zelf bij Ma toen er aangebeld werd…. Ik heb het pakket in ontvangst genomen. Ik heb het proberen te installeren, maar ik kom niet verder dan het bekende scherm met TV klantennummer en TV pincode. Ik heb absoluut het juiste nummer en de juiste code ingetoetst MAAR elke keer krijg ik de volgende foutmelding “registratie mislukt of niet toegestaan". En of ik het nu tig aantal keren herhaal ( met de juiste gegevens) - het maakt niets uit. Steeds dezelfde foutmelding m.a.w. op die manier is het niet mogelijk dat mijn moeder TV kan kijken. Ik heb de TV box en de router al reset - echter zonder resultaat….. vandaar mijn vraag - wat is er aan de hand? En hoe lossen we dat op? Graag een reactie
Waarschijnlijk moet de oude ontvanger nog afgemeld worden door
Let op als de oude ontvanger, als je die nog gebruikt vandaag om het nummer vraagt, sluit de nieuwe aan.
Je kan ook even bellen als het te lang duurt.
Dank je voor de reactie. ik zal even contact opnemen met Jason en kijken of T- Mobile nog iets moet regelen eer ik de nieuwe tv box succesvol kan installeren.
Hoi
Is het modem rechtstreeks met een internetkabel aangesloten op het modem? Ik denk dat je bedoelt dat je het over het modem en de TV Box hebt.. Hoe dan ook - ik heb de Entone 510b verwijderd en de nieuwe Amino 610 hiervoor in de plaats gezet. De Entone 510b geeft gewoon beeld en wanneer ik de Animo 610 installeer krijg ik het bedoeld scherm met de vraag om TV klantnummer en TV code. Invullen met de juiste gegevens geeft steeds weer “registratie mislukt of niet toegestaan” Dan maar weer de oude Entone ……. en weer TV beeld. Wat gaat er mis?
Goedemorgen
Gebruik je de TV-inloggegevens zoals deze in My T-Mobile Thuis staan (van je moeder)? Geen zorgen, we gaan dit oplossen, daar ben ik van overtuigd!
Hallo
Hoi
Geef me een seintje zodra je bij je moeder bent, dan probeer ik meteen die oplossing uit!
Doe ik - ik ben er deze middag. Dan laat ik je iets weten
Hoi
Ik stuur een foto mee. Graag een reactie.
beeld bij inloggen (1)
beeld bij inloggen (2)
Goedemorgen
De gemiddelde verwerkingstijd van onze technische dienst is zo'n drie tot vijf dagen, houd er daarom alsjeblieft rekening mee dat het kan zijn dat jullie niet al morgen of vrijdag een oplossing geboden krijgen. Sorry voor het ongemak nogmaals, dit is erg frustrerend voor jou en je moeder!
Goedemorgen
Het kan zeker voorkomen dat de Aria defect is, het begint er wel steeds meer op te lijken, sorry!
Ik houd jullie case nauwgezet in de gaten en zal er vaart achter zetten zodat het hopelijk spoedig opgelost is.
Prima - we wachten af.
Goedemorgen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.