Skip to main content

Ondertiteling sommige zenders werkt niet


Yvonne-Sylvia-1968

Ik heb sinds enkele weken de nieuwe kastjes van Odido . Alles werkt nu goed, alleen bij bijv tv kijken naar zender ID werkt de ondertiteling niet. Ik moet het iedere keer handmatig aanzetten. . Hoe komt dit, en hoe los ik het op?

Uitgelichte reactie

20 maart 2025

Goedemiddag ​@Yvonne-Sylvia-1968! Super leuk dat je klant bent geworden, welkom! 😊 Fijn om te horen dat alles goed werkt met de nieuwe kastjes. Ik help je graag met de ondertiteling!

Zou je allereerst een powerflip willen uitvoeren? Voer een powerflip uit door de Mediaox en het modem van de stroom te halen en na twintig seconden weer aan te sluiten.

Blijft het probleem aanhouden? Kun je mij dan laten weten bij welk programma je dit hebt gemerkt? Alleen bij de zender ID of meerdere zenders? Op welke dag en rond welke tijdstippen ervaarde je dit probleem? En gaat het om standaard ondertiteling of bijvoorbeeld ondertiteling voor slechthorenden? Met deze info kan ik beter voor je uitzoeken waarom de ondertiteling niet automatisch aan blijft staan en hoe we dit kunnen oplossen.

 

Daarnaast zie ik dat je nog geen gegevens in je profiel hebt staan. Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

 

Ik ben benieuwd naar de uitkomsten!

 

4 reacties

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 20 maart 2025
Uitgelichte reactie

Goedemiddag ​@Yvonne-Sylvia-1968! Super leuk dat je klant bent geworden, welkom! 😊 Fijn om te horen dat alles goed werkt met de nieuwe kastjes. Ik help je graag met de ondertiteling!

Zou je allereerst een powerflip willen uitvoeren? Voer een powerflip uit door de Mediaox en het modem van de stroom te halen en na twintig seconden weer aan te sluiten.

Blijft het probleem aanhouden? Kun je mij dan laten weten bij welk programma je dit hebt gemerkt? Alleen bij de zender ID of meerdere zenders? Op welke dag en rond welke tijdstippen ervaarde je dit probleem? En gaat het om standaard ondertiteling of bijvoorbeeld ondertiteling voor slechthorenden? Met deze info kan ik beter voor je uitzoeken waarom de ondertiteling niet automatisch aan blijft staan en hoe we dit kunnen oplossen.

 

Daarnaast zie ik dat je nog geen gegevens in je profiel hebt staan. Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

 

Ik ben benieuwd naar de uitkomsten!

 


Yvonne-Sylvia-1968

Hallo. 

 

 

Powerflip al gedaan , werkt niet. 

Tot nu toe alleen gesignaleerd op ID  . Als ik tijdens het kijken de ondertiteling wil aanzetten staat er alleen voor doven en slechthorenden ?


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 22 maart 2025

Hi ​@Yvonne-Sylvia-1968, het kan soms zijn dat bepaalde programma's zonder ondertiteling worden geleverd vanuit de zender. Ik heb zojuist naar ID gekeken en hier kwam de ondertiteling automatisch goed in beeld. Zou je willen kijken of je ook weer de ondertiteling ziet staan? Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan naar de instellingen gaan door bovenin op het icoontje van het poppetje te klikken? Daarna kan je naar “Ondertiteling en audio” gaan en hier de ondertiteling op “Standaard” of op “Nederlands” zetten. Mocht de ondertiteling nog niet zichtbaar zijn, wil je me dan laten weten op welke datum en tijdstip dit is voorgekomen en welk programma je op dat moment aan het kijken was? Dan kan ik dit verder onderzoeken voor je! 


Yvonne-Sylvia-1968

Bij de instellingen staat ondertitel aan en op Nederlands. Ik weet echt niet meer hoe laat en welk programma ik aan het kijken was. Als het weer voor komt contact ik jullie wel weer . Voor nu bedankt


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen