Goedemiddag @Yvonne-Sylvia-1968! Super leuk dat je klant bent geworden, welkom! 😊 Fijn om te horen dat alles goed werkt met de nieuwe kastjes. Ik help je graag met de ondertiteling!
Zou je allereerst een powerflip willen uitvoeren? Voer een powerflip uit door de Mediaox en het modem van de stroom te halen en na twintig seconden weer aan te sluiten.
Blijft het probleem aanhouden? Kun je mij dan laten weten bij welk programma je dit hebt gemerkt? Alleen bij de zender ID of meerdere zenders? Op welke dag en rond welke tijdstippen ervaarde je dit probleem? En gaat het om standaard ondertiteling of bijvoorbeeld ondertiteling voor slechthorenden? Met deze info kan ik beter voor je uitzoeken waarom de ondertiteling niet automatisch aan blijft staan en hoe we dit kunnen oplossen.
Daarnaast zie ik dat je nog geen gegevens in je profiel hebt staan. Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.
Ik ben benieuwd naar de uitkomsten!