Skip to main content

Met Aandroid box werkt ondertiteling voor slechthorenden behoorlijk. Alleen bij RTL nieuws is de kwaliteit allerbelabberst. Hele regels vallen weg waardoor nieuws niet te volgen is. Is er verbetering in het verschiet?

Allereerst van harte welkom op onze Community! 😀 @Hahaf 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit is namelijk niet de bedoeling. Vaak helpt het om de box terug te zetten naar fabrieksinstellingen. In dit topic lees je hoe je dit doet: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? | Odido community

Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik help je graag verder bij het vinden van een oplossing! 


Terugzetten heeft niets geholpen. Na firmware update ook geen verbetering. Merkwaardig is nog steeds, dat alleen bij rtl nieuws en editieNL de helft van de regels wegvalt. Öok hinderlijk is, dat bij SBS6 het lettertype veranderd is. Al met al is ondertiteling voor slechthorenden voor verbetering vatbaar.


Hi @Hahaf, zou je hier toevallig een aantal foto's van willen maken alsjeblieft? Dan kan ik het intern voor je doorzetten en hopelijk hebben we hier een verklaring of een oplossing voor. Alvast bedankt! 


Reageer