Skip to main content

Sinds ik T-mobile Thuis hebt loopt de ondertiteling een paar seconde voor op het kanaal van E-entertainment. Bij Andere kanalen heb ik nergens last van. Is dit op te lossen?

Hi @VeraOff, dank voor de melding! Zou je onderstaande eens willen proberen?

 

1. Klik op Menu
2. Klik op instellingen
3. Klik op Video en audio
4. Scroll bij Ondertiteling van links naar rechts om een andere taal te zoeken
5. Bevestig met OK (vinkje komt bij taal te staan)
6. Druk op Exit om menu te sluiten.

 

Mocht dit het niet oplossen dan ga ik dit doorgeven aan ons TV Team om te kijken of we dit aan kunnen passen. 


Ik heb al lang hetzelfde probleem met deze zender. Op dit moment loopt er zelfs ondertiteling van een andere programma bij! Super irritant! Heb van alles geprobeerd maar kan de ondertiteling niet alleen niet veranderen naar bv Engels maar ook niet uitzetten. Ik vink het aan in de instellingen maar er gebeurt niets! Modem aan en uit zetten helpt ook niet :(


Hoi @Syllie020, ik kan mij voorstellen dat dit niet zo fijn kijkt! Kun je mij laten weten of je dit probleem alleen ervaart als je via de TV Box kijkt, of juist via de TV app of via TV Anywhere of allemaal? Als het om de TV Box gaat, wil ik je vragen de volgende herstart uit te voeren, dit lost in veel gevallen de problemen op!

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!


Bedankt voor je reactie @Ginny ik heb net alle handelingen volgens de volgorde stap voor stap gedaan, 2x zelfs maar helaas het probleem is hiermee niet opgelost :(

Nog even gekeken op Tv Anywhere app en hier loopt helemaal geen ondertiteling voor E! ondaks dat deze wel bij de instellingen aangevinkt staat. 


Hoi @Syllie020,

Thanks voor je bericht! Momenteel krijgen we enkele signalen binnen dat de zender E! Entertainment niet naar behoren werkt. Na uitgebreid zelf te hebben getest via verschillende platformen, zijn we een onderzoek begonnen om het probleem op te lossen. Ons specialistische tv team gaat keihard voor je aan de slag. Excuses voor het ongemak! 


Bedankt voor je reactie! Ik zag indd dat er aan gewerkt werd. De zender was vanochtend uit de lucht maar nu is ie weer terug en de ondertiteling loopt weer zoals het hoort! Mijn dank is groot! :)


Yay, wat fijn dat je weer van de zender kan genieten @Syllie020! Merci voor het doorgeven en maak er een fijne dag van. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.


Hi, mijn blijdschap was helaas van korte duur want het probleem is teug :(


Hi @Syllie020, ik had echt gehoopt dat je vanaf nu ongestoord van E! Entertainment kon genieten! Dus heel goed dat je weer aan de bel trekt, zodat wij dit weer zo snel mogelijk kunnen aanpakken. Ter check: kan je de zender helemaal niet bekijken of ervaar je momenteel enkel issues met de ondertiteling? Ik ben gelijk gaan testen en ik kan de zender wel bekijken, maar zie dat de ondertiteling ontbreekt. Dit nieuws over de ondertiteling heb ik zojuist doorgespeeld naar mijn collega van de technische dienst, zodat dit verholpen kan worden. Ik laat het je weten zodra ik hier een update over binnenkrijg. Sorry hiervoor! 


Dank voor je reactie @Lisa het gaat indd alleen om de ondertiteling. Er loopt weer een ondertiteling van een ander programma bij en ik kan deze helaas niet zelf uitzetten in de instellingen. Liever heb ik er geen ondertiteling dan een verkeerde ;)


Merci voor de snelle aanvulling @Syllie020! Ik heb een verzoek voor je ingeschoten bij onze technsiche dienst. De komende dagen houd ik dit goed voor je in de gaten, zodat ik alle updates hierover met je kan delen. Hopelijk kan ik je snel verblijden met goed nieuws! 


Hi @Syllie020, ik hoop dat je een fijne Hemelvaart hebt gehad! Inmiddels is het onderzoek afgerond en deel ik graag de uitkomst met je. Er komt een nieuwe TV Box jouw kant op. Deze bestelling kun je ook volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Bestellingen. Geef jij een seintje, zodra deze nieuwe TV Box binnen is? Ik hoop dan graag te horen dat het issue met de ondertiteling is verholpen! 🎈


Ah fijn! Dank voor je bericht @Lisa 

Ik laat het weten zodra het geïnstalleerd en of daarmee het probleem verholpen is 🤞


Heel graag gedaan @Syllie020 en top dat je ons hier op de hoogte houdt! 😁


@Lisa ten eerste dank voor alle moeite en goede service!

Ik heb de box snel ontvangen en gelijk geïnstalleerd met gebruik van bijgeleverde kabels. Heb zelfs de modem opnieuw gestart. Maar helaas ondaks alles het probleem blijft 😕 Misschien zou het helpen om de ondertiteling helemaal te schrappen als dat mogelijk is? Ik kan het helaas zelf nog steds niet verwijderen of veranderen bij deze zender. 

In ieder geval nogmaals bedankt voor het proberen!👍 


Hi @Syllie020, merci voor het mooie compliment! 😁

Hartstikke goed dat je dit hier laat weten. Ik had enorm gehoopt dat het probleem met de nieuwe TV Box was opgelost. Excuses dat je nog steeds hetzelfde probleem ervaart. Hier gaan we dan ook gelijk iets aan doen. Zojuist heb ik opnieuw een verzoek ingediend bij de technische dienst. Hierin heb ik jouw voorstel ook aangegeven. Ik hoop hier snel iets van te horen, zodat ik deze uitkomst met je kan delen. Ontzettend bedankt voor jouw begrip en engelengeduld tot nu toe. Ik ga net zo lang door totdat dit gefixt is! 


Graag gedaan @Lisa en dank voor de update:)

Ik wacht het af. Voorlopig ben ik sowieso blij met mijn nieuwe tv box 😊

Succes en fijne dag!


Kijk, daar ben ik ieder geval al heel blij om @Syllie020! ❤️ Ik houd je op de hoogte. 


Hi @Syllie020, ik hoop dat je van een fijn Pinksterweekend hebt genoten - ondanks het bizarre weer haha! Zoals je weet heb ik het onderzoek dat ik onlangs heb ingeschoten voor je in de gaten gehouden. Graag deel ik met je mee dat de technische dienst een nieuw modem jouw kant op heeft gestuurd om dit probleem aan te pakken. De bestelling van het nieuwe modem kun je volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Zou jij hier weer een seintje willen geven - zodra het nieuwe modem geïnstalleerd is - of jij een verbetering opmerkt met de nieuwe apparatuur? Ik hoor het graag! 🎈


Hi @Lisa , modem ontvangen en aangesloten maar helaas het probleem is hiermee wederom nog niet opgelost 😔

Maarrrrr het beeld is nu wel stuk beter en da's mooi meegenomen! 

Nogmaals bedankt voor alle inspanningen, top service en goede communicatie! Echt fijn dit!

Ik hoor het wel zodra er een oplossing is gevonden 😉

Fijne dag @Lisa 😊

Ps. Ik zie dat er inmiddels op de tv app geen ondertiteling meer weergegeven wordt. Nu alleen nog op de gewone tv 🤞


Hi @Syllie020, top dat je zo snel jouw bevindingen hier deelt! Kijk, ik word in ieder geval al hartstikke blij dat het beeld beter is geworden en dat er geen ondertiteling is op de Smart TV App. Maar ik had natuurlijk gehoopt dat het eerdere probleem helemaal weg zou zijn met het nieuwe modem. Ik heb dan ook meteen weer aangeklopt bij de technische dienst om dit mysterie voor eens en altijd te ontrafelen. Zodra ik hier een reactie op krijg, dan hoor je dat gelijk van me. Ik houd je op de hoogte. Merci voor jouw mooie compliment en geduld, topper! ❤️


Hi @Syllie020, ik hoop dat je volop van de zon aan het genieten bent! Het onderzoek dat ik deze week voor je heb ingeschoten, is afgerond. Mijn collega's en ik willen je graag overzetten naar T-Mobile TV. Dit tv-platform verhelpt veel problemen. Graag som ik de voorwaarden voor je op, zodat je kunt nadenken of je dit zo willen. Uiteindelijk gaat iedereen over naar T-Mobile TV. 

Aangezien jij al bent voorzien van de juiste TV Box, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra ik dit voor jou heb aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. 

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen denkt 'dit wil ik’, dan ga ik meteen jou aan de slag! ☀️


Dankjewel @Lisa voor het aanbod maar ik ga op het moment mijn abonnement niet uitbreiden of veranderen. Wonderbaarlijk genoeg loopt de ondertiteling sinds vandaag weer goed en sowieso de tv ontvangst is, door de nieuwe box en modem, aanzienlijk verbeterd. De €5 lijkt misschien wel een klein bedrag maar toch zeker in deze tijden elke euro telt mee.

Nogmaals bedankt voor je service! Je hebt er alles aan gedaan om het voor mij op te lossen en wat mijn betref het is je gelukt! Dank daarvoor @Lisa! 🙏💐


@Syllie020 Superleuk om te lezen dat de hulp geapprecieerd wordt en dat het opgelost is! 😄 Vandaag geniet Lisa van een zeer welverdiende verlofdag en morgen is ze weer aanwezig. Ik zal jouw prachtige compliment en uitkomst met haar delen zodat zij hiervan op de hoogte is. Bedankt en geniet van jouw verbeterde tv-ervaring.


Reageer