Sinds ik T-mobile Thuis hebt loopt de ondertiteling een paar seconde voor op het kanaal van E-entertainment. Bij Andere kanalen heb ik nergens last van. Is dit op te lossen?
Hi
1. Klik op Menu
2. Klik op instellingen
3. Klik op Video en audio
4. Scroll bij Ondertiteling van links naar rechts om een andere taal te zoeken
5. Bevestig met OK (vinkje komt bij taal te staan)
6. Druk op Exit om menu te sluiten.
Mocht dit het niet oplossen dan ga ik dit doorgeven aan ons TV Team om te kijken of we dit aan kunnen passen.
Ik heb al lang hetzelfde probleem met deze zender. Op dit moment loopt er zelfs ondertiteling van een andere programma bij! Super irritant! Heb van alles geprobeerd maar kan de ondertiteling niet alleen niet veranderen naar bv Engels maar ook niet uitzetten. Ik vink het aan in de instellingen maar er gebeurt niets! Modem aan en uit zetten helpt ook niet :(
Hoi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!
Bedankt voor je reactie
Nog even gekeken op Tv Anywhere app en hier loopt helemaal geen ondertiteling voor E! ondaks dat deze wel bij de instellingen aangevinkt staat.
Hoi
Thanks voor je bericht! Momenteel krijgen we enkele signalen binnen dat de zender E! Entertainment niet naar behoren werkt. Na uitgebreid zelf te hebben getest via verschillende platformen, zijn we een onderzoek begonnen om het probleem op te lossen. Ons specialistische tv team gaat keihard voor je aan de slag. Excuses voor het ongemak!
Bedankt voor je reactie! Ik zag indd dat er aan gewerkt werd. De zender was vanochtend uit de lucht maar nu is ie weer terug en de ondertiteling loopt weer zoals het hoort! Mijn dank is groot! :)
Yay, wat fijn dat je weer van de zender kan genieten
Hi, mijn blijdschap was helaas van korte duur want het probleem is teug :(
Hi
Dank voor je reactie
Merci voor de snelle aanvulling
Hi
Ah fijn! Dank voor je bericht
Ik laat het weten zodra het geïnstalleerd en of daarmee het probleem verholpen is
Heel graag gedaan
Ik heb de box snel ontvangen en gelijk geïnstalleerd met gebruik van bijgeleverde kabels. Heb zelfs de modem opnieuw gestart. Maar helaas ondaks alles het probleem blijft Misschien zou het helpen om de ondertiteling helemaal te schrappen als dat mogelijk is? Ik kan het helaas zelf nog steds niet verwijderen of veranderen bij deze zender.
In ieder geval nogmaals bedankt voor het proberen!
Hi
Hartstikke goed dat je dit hier laat weten. Ik had enorm gehoopt dat het probleem met de nieuwe TV Box was opgelost. Excuses dat je nog steeds hetzelfde probleem ervaart. Hier gaan we dan ook gelijk iets aan doen. Zojuist heb ik opnieuw een verzoek ingediend bij de technische dienst. Hierin heb ik jouw voorstel ook aangegeven. Ik hoop hier snel iets van te horen, zodat ik deze uitkomst met je kan delen. Ontzettend bedankt voor jouw begrip en engelengeduld tot nu toe. Ik ga net zo lang door totdat dit gefixt is!
Graag gedaan
Ik wacht het af. Voorlopig ben ik sowieso blij met mijn nieuwe tv box
Succes en fijne dag!
Kijk, daar ben ik ieder geval al heel blij om
Hi
Hi
Maarrrrr het beeld is nu wel stuk beter en da's mooi meegenomen!
Nogmaals bedankt voor alle inspanningen, top service en goede communicatie! Echt fijn dit!
Ik hoor het wel zodra er een oplossing is gevonden
Fijne dag
Ps. Ik zie dat er inmiddels op de tv app geen ondertiteling meer weergegeven wordt. Nu alleen nog op de gewone tv
Hi
Hi
Aangezien jij al bent voorzien van de juiste TV Box, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra ik dit voor jou heb aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft.
Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen denkt 'dit wil ik’, dan ga ik meteen jou aan de slag!
Dankjewel
Nogmaals bedankt voor je service! Je hebt er alles aan gedaan om het voor mij op te lossen en wat mijn betref het is je gelukt! Dank daarvoor
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.