Skip to main content

Ik wil graag ondertiteling hebben bij buitenlandse zenders. Dus in principe ondertiteling voor slechthorenden. Engelse ondertiteling bij de Engelse zenders, Duitse ondertiteling bij Duitse zenders. Ik heb een TV-box. Ik heb geprobeerd bij Account → Instellingen het aan te passen maar het lukt niet. Is er iemand weet of ondertiteling mogelijk is en hoe dat ingesteld moet worden?  

Hi @Egreen, welkom op onze Community!

Dit is op dit moment niet mogelijk. Wel heb ik de vraag eerder voorbij zien komen. We hebben sinds kort een nieuwe vorm van Wensen & Suggesties. Ik raad je aan om daar je idee te plaatsen en dan gaan wij kijken of het mogelijk is om dit te implementeren! Andere klanten kunnen dan een stem uitbrengen op jouw idee en wij houden je vervolgens op de hoogte of het mogelijk is of niet.


@Egreen Ik heb het even gecheckt, maar ik krijg gewoon ondertiteling op BBC 1 en 2 en op ARD, ZDF en WDR. Via welk apparaat kijk je?


Beste TMTV, 

 

Ik heb de Amino TV box en ben er inmiddels achter gekomen dat ondertiteling inderdaad mogelijk is mbv de TXT knop rechtsonder op de afstandsbediening. Ik vermoed dat Tommie van Odido bedoelt dat op de nieuwe mediabox ondertiteling niet mogelijk is omdat daarop geen TXT knop meer zit. 


Reageer