Skip to main content
Goedenavond,



ik ben sinds kort lid van T-mobile thuis, en ik kijk geregeld naar de BBC, maar ik weet niet goed hoe ik de ondertiteling op die zenders aan kan zetten.



Bij de instellingen staat de 'ondertiteling' al ingesteld op Engels (GB), maar dat levert niks op. Ook de teletekstknop die standaard naar pagina 888 gaat op die twee zenders, doet niks.



Kan iemand mij vertellen hoe ik de ondertiteling op de Entone aan kan zetten?



Moderator edit: Goed nieuws!

Er is iets aangepast. Zodra je de TV Box langer dan 10 seconden van de stroom haalt, komt er nu nieuwe software op de box geladen. Ik ben heel benieuwd wat voor effect dit heeft op de BBC ondertitels! Willen jullie dit testen en laten weten of het heeft gewerkt?



Vanaf volgende week wordt dit waarschijnlijk voor alle klanten beschikbaar, ook zonder deze reset.



Ik ben heeeeel benieuwd naar jullie antwoorden!

^Sander
bujazebra, fijn dat het bij jou ook gelukt is, Heel veel kijkplezier, geniet ervan. Ik hoef tenminste de tv niet meer hardstikke hard aan te zetten.



Alles wordt nu relaxter en gezelliger. HoppieDroppie
Jullie ook, Hoppie en je man, geniet ervan... eindelijk waar voor ons geld 😄!
Voor wie het nog niet door heeft: Als je op de BBC (1 of 2) zit en je wil naar een ander kanaal, druk op EXIT, pas dĂĄn kun je van kanaal wisselen.
@Sander inderdaad, het opstarten duurde even, want het apparaat had moeite om de systeemklok bij te werken, maar na nog een herstart werkte alles wel. En ondertiteling werkt nu bij de BBC. Het duurde iets meer dan een jaar, maar dan heb je ook wat. Dank jullie wel!
Ik ben echt enorm blij en opgelucht dat dit dossier nu dicht kan. Ik wil iedereen bedanken voor het aanzwengelen EN de terugkoppeling van afgelopen week. Weet dat dit topic ervoor gezorgd heeft dat alle klanten nu kunnen genieten van de ondertitels op de BBC. En dat is jullie verdienste! Groot applaus!
*sneakt naar binnen*



*buigt*



*glipt weer naar buiten met behulp van de zonnebrandolie*
Ik ben echt enorm blij en opgelucht dat dit dossier nu dicht kan. Ik wil iedereen bedanken voor het aanzwengelen EN de terugkoppeling van afgelopen week. Weet dat dit topic ervoor gezorgd heeft dat alle klanten nu kunnen genieten van de ondertitels op de BBC. En dat is jullie verdienste! Groot applaus!



@Sander nu nog het ondertitel probleem bij animal planet/travel channel icm npo 1/2/3 oplossen en wij zijn ook blij...

Reageer