Skip to main content

Hallo Odido,

Graag zou ik mijn tv-box willen omruilen naar de nieuwe Mediabox. Blijf ik dan nog wel mijn korting voor tv houden?

Hi @ChemzEddine, ik kan me goed voorstellen dat je graag gebruik wil maken van de nieuwe Mediabox! 

Op dit moment maak je gebruik van een welkomstkorting op jouw abonnement. Deze komt te vervallen bij elke wijziging die gedaan wordt aan het abonnement, dus ook ik de TV Box voor je omwissel naar een Mediabox. Nu kan ik voor je proberen om de TV Box voor je om te wisselen en hierna de korting weer opnieuw te activeren, maar ik kan niet garanderen dat dit goed wordt opgeslagen door het systeem. Mocht het niet lukken, dan kan ik de korting in één keer voor je vergoeden zodat het met de volgende factuur verrekend wordt. De keuze is aan jou of je dit risico wil nemen of toch liever de huidige TV Box wil blijven gebruiken. Laat je me weten waar jouw voorkeur naar uit gaat? 


Hoi Nora,

Bedankt voor je uitleg. Ja stuur het maar op. Als het niet lukt, kan je het altijd nog in 1x verrekenen in de volgende factuur.


Hi @ChemzEddine, ik heb de TV Box voor je omgeruild en je huidige korting blijft actief. Alvast veel kijkplezier!📺 


Reageer