Omruilen TV Box

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb enkele maanden geleden een andere TV box ontvangen i.p.v. een oude Entone die het niet meer deed. De huidige TV box (Amino Aria 610X) meldt bijna iedere dag dat de Box is opgestart en vraag vervolgens “Druk op OK om TV te kijken” en dit moet dan 1 of 2x worden herhaald voordat de box werkt. Op zich geen probleem, maar ik wil nu een ook Android TV Remote gaan gebruiken via Home Assistant en dat kan met deze TV box niet maar met de nieuwe wel. Dan is hopelijk ook gelijk die oude foutmelding opgelost. Kan ik mijn Amino TV box omruilen voor de nieuwe TV box? Of moet ik daarvoor het TV abonnement beeindigen en een nieuwe afsluiten?

 

Peter

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Fox4312, daar ga ik totaal niet moeilijk over doen, ik ga dit meteen voor je regelen! Ik haal meteen de handen uit de mouwen en ik zal je snel een automatische e-mail ter bevestiging sturen. Voor de huidige TV Box ontvang je een DHL QR code per email waarmee je de TV Box kosteloos kan terugsturen naar ons magazijn.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier met de Mediabox en een prachtig 2024 toe! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Fox4312, daar ga ik totaal niet moeilijk over doen, ik ga dit meteen voor je regelen! Ik haal meteen de handen uit de mouwen en ik zal je snel een automatische e-mail ter bevestiging sturen. Voor de huidige TV Box ontvang je een DHL QR code per email waarmee je de TV Box kosteloos kan terugsturen naar ons magazijn.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier met de Mediabox en een prachtig 2024 toe! 😃

Reageer