Skip to main content

Goedemorgen,

Ik moet eerlijk zeggen dat ODIDO mij ontzettend tegen valt als het gaat om service en de website.
De website zit vol fouten ik kan niet meer bij mijn TV / pincode code “ Sorry! Er ging iets mis”  melding.
ik kon 1x bij aangemelde devices komen waar ik 1 device heb verwijderd, maar die kan nog steeds TV kijken (nu bijna 24 uur geleden). !!

Resume zijn er mee mensen die hier problemen mee hebben? het zit wel heel “bug” in elkaar bij Odido.

 

Resume issues zijn, 

1, 
ik kan niet meer bij wijzigen TV pin komen krijg melding “ Sorry! Er ging iets mis” 

2, 
ik kan niet meer bij overzicht komen aangemelde devices “Sorry! Er ging iets mis” 

3, 
ik heb 1 device, toen ik nog wel bij overzicht kon komen afgemeld. 
Maar nu bijna 24 uur later kan dat device nog steeds TV kijken !!

Chat ODIDO,
ik krijg elke keer die Robot,  en als die niet uit komt is de melding dat klantenservice niet bereikbaar is.
alleen tussen 08:00 en etc.. maar ja het was gewoon “werktijd” 

Nogmaals ik weet niet maar ik krijg al aardig spijt van de overstap van KPN naar ODIDO !!
Want van klant vriendelijkheid en service wat ze promoten merk ik weinig en de tools die ze aanleveren zijn ze “bug”

mvg,

 

Hi @Cubik-NL, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Goed dat je dit opgemerkt hebt. Ik heb het direct doorgezet naar de juiste afdeling. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Is er in de tussentijd nog iets wat ik voor je kan betekenen zoals een device voor je afmelden? 


Hi @Cubik-NL, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Goed dat je dit opgemerkt hebt. Ik heb het direct doorgezet naar de juiste afdeling. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Is er in de tussentijd nog iets wat ik voor je kan betekenen zoals een device voor je afmelden? 

 

Bedankt voor uw update,

Het is idd erg vervelend, Zowel APP, Website (verschillende browser geprobeerd) en de APP uitgelogd en ingelogd.
Hou ik deze foutmelding, Resume ik kan zelf echt helemaal niets meer zoals

  • Pincode veranderen
  • Pincode inzien
  • Devices inzien of verwijderen

En wat ik het ergste van alles vind via de Chat krijg ik die “robot” die niet snapt wat je wilt.
Verbind je dan door naar een medewerker, maar ALTIJD is het die is er geen medewerker niet/druk bel maar ??
Resume Chat is nu al zeker een week niemand beschikbaar als ik het probeer. Waarna ik de reclame waar je dood mee gegooid word menselijk / service totaal niet klopt met de werkelijkheid 😞 !!
 

Over uw vraag of u een device kunt uitloggen,
Ik heb 1x in begin dit kunnen inloggen (in begin) zonder “ Sorry! Er ging iets mis “ melding
Toen had ik mijn eigen GSM uit gelogd om eens te zien of het werkt, naja device was weg idd toen maar mijn GSM kan tot de dag van vandaag nog TV kijken, heel vreemd en een flinke bug !
Een kennis met ODIDO heeft bij hem ook geprobeerd, en u raad het al zelfde ALLE devices uitgelogd en kan ook tot de dag van vandaag op alle devices TV kijken. Resume die koppeling werkt niet en lijkt een flink security issue.

mvg,
 


Bedankt voor de verduidelijkin @Cubik-NL

Het is doorgezet, hopelijk kan het snel worden opgelost.


Reageer