Goedemorgen,
Ik moet eerlijk zeggen dat ODIDO mij ontzettend tegen valt als het gaat om service en de website.
De website zit vol fouten ik kan niet meer bij mijn TV / pincode code “ Sorry! Er ging iets mis” melding.
ik kon 1x bij aangemelde devices komen waar ik 1 device heb verwijderd, maar die kan nog steeds TV kijken (nu bijna 24 uur geleden). !!
Resume zijn er mee mensen die hier problemen mee hebben? het zit wel heel “bug” in elkaar bij Odido.
Resume issues zijn,
1,
ik kan niet meer bij wijzigen TV pin komen krijg melding “ Sorry! Er ging iets mis”
2,
ik kan niet meer bij overzicht komen aangemelde devices “Sorry! Er ging iets mis”
3,
ik heb 1 device, toen ik nog wel bij overzicht kon komen afgemeld.
Maar nu bijna 24 uur later kan dat device nog steeds TV kijken !!
Chat ODIDO,
ik krijg elke keer die Robot, en als die niet uit komt is de melding dat klantenservice niet bereikbaar is.
alleen tussen 08:00 en etc.. maar ja het was gewoon “werktijd”
Nogmaals ik weet niet maar ik krijg al aardig spijt van de overstap van KPN naar ODIDO !!
Want van klant vriendelijkheid en service wat ze promoten merk ik weinig en de tools die ze aanleveren zijn ze “bug”
mvg,