Skip to main content

TV kijken via de AppleTV moet een grapje zijn toch? Of zijn er echt serieus mensen bezig aan de ontwikkeling/verbetering ervan? Zoals het nu is, is het om te janken namelijk. 

Het menu is verschrikkelijk. Random kanalen doen het niet of lopen vast . Tijdens het terugkijken van opnames schiet ‘ie meerdere keren op random momenten terug naar live-tv. Opnames starten en/of verwijderen lukt vaak niet. 

Wat een troep.

Ik verdom ‘t om €2,50 per maand te betalen voor een kastje waar ik niet op zit te wachten omdat Odido te beroerd is om een normale app te leveren terwijl ze dit wel als reguliere optie aangeven.

 

 

Hi @mark036, ik wil graag met je meekijken om ervoor te zorgen dat je ook via de AppleTV zorgeloos tv kan kijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden op jouw e-mailadres en er staat geen juist klantnummer gekoppeld in jouw profiel. Zou je dit alsnog willen doen? Je kan jouw klantnummer vinden door in jouw Mijn Odido account te gaan naar ‘Meer’ → ‘Mijn gegevens’. Het klantnummer ziet eruit als ABC12345. Laat het me weten zodra je dit gedaan hebt, zodat ik gelijk met je mee kan kijken. Heb je de app in de tussentijd ook al een keer helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dit kan in sommige gevallen de problemen oplossen. 


@Nora van Odido - Heb mijn abonnementsnummer toegevoegd. Het e-mailadres voor de community is gelijk aan mijn e-mailadres voor al het overige, dus daar kan ik niets aan veranderen. Fijn als je even mee wil kijken, want als dit zo blijft dan blijft het bij een jaartje Odido en ga ik daarna weer terug naar KPN, want dit is geen doen zo.


Hoi @mark036, ik ben meteen voor je gaan kijken en het eerste wat me opvalt is dat je een eigen modem hebt aangesloten. Mag ik je vragen de Zyxel aan te sluiten en Apple TV direct bedraad op het modem aan te sluiten? Ik ga er vanuit dat dit je problemen zal oplossen. 


Hi @Tommie van Odido - nee, ik ga de standaard modem niet gebruiken. De Apple TV is bedraad aangesloten op mijn eigen modem en dat werkt voor alle apps op de Apple TV probleemloos, behalve voor Odido. Aangezien er door de Odido-app een ‘normale’ internetverbinding wordt gebruikt zonder aparte VLAN's ga ik ervan uit dat de fout hier niet in kan zitten. Ik heb de app op advies van jouw collega gisteren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het lijkt iets beter te gaan. Ik zal dit de aankomende dagen verder monitoren. 


Reageer