Skip to main content

Werkt niet op S9 Ultra.

Na installatie werkt het wel  vanuit de Play Store als je direct openen doet,. Ik heb de app meerdere uren laten draaaien zonder problemen bij nieuwe kanalen en geluid etc.

Zodra je de app afsluit en probeert op te starten vanuit het normale App scherm krijg je een zwart venster en knalt ie eruit. DAG odido.

Op de GSM werkt dezelfde App uitstekend. 

Het lijkt erop dat de programmeurs van Odido aan de slag moeten met de tablet versie.

 

Grote dank voor een oplossing. 

Hi @Blok1208, dat is gek zeg! Lukt het wel weer als je naar Play Store gaat om de app vanuit daar te openen of loopt hij dan ook weer vast? En ik neem aan dat je de app al eens helemaal hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd? 

Ik wil dit graag voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst, zodat we dit voor je kunnen onderzoeken. Hiervoor heb ik nog wat aanvullende informatie nodig. 

  • Welke Android versie gebruik je? 
  • Krijg je een bepaalde foutmelding te zien? 
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem? 

Ook wil ik je vragen of het mogelijk is om dit probleem te filmen. Je kan het dan via WeTransfer uploaden en de link in dit topic delen. Zo kunnen mijn collega's precies zien wat er gebeurt en hiermee aan de slag gaan voor je! 


Beste Nora van Odido

Het is de uptodate versie 14 van Android met de UI 6.0 van Samsung.

Er komt geen enkel foutmelding alleen een blanco scherm wat meteen weer na 2-3 seconde verdwijnt.

 

Nieuwe info:

Gisteren:

Odido App is de enige app die zo gek doet.

Per toeval zag ik bij alle openstaande actieve apps dat Odido wel erbij stond. Bij indrukken van dat venster starte Odido App op en kwam in een overzichtsscherm terecht. Bij indrukken GIDS kwam zwart scherm. Bij indrukken Favorieten verscheen wel het bekende overzicht. En werkte alles weer.

 

Vandaag.

Op jouw reactie nog eens opgestart vanuit een leeg teblet. En… de App startte wel goed op.

Het zwarte Gids scherm bleef wel nog fout maar dat is met de bovenstaande truc wel te doen.

In ieder geval het werkt weer (waarom kan ik niet verklaren). en ik ben blij.

 

dank kaboutertje App maker.

 


Hi @Blok1208, ik ben blij om te zien dat de app nu weer een stuk beter werkt! Kan het zijn dat je direct op de favorieten pagina terecht komt als je de TV Gids opent en je hierna op “Alle zenders” moet klikken? Dit is bij mij namelijk het geval, als je geen favorieten hebt ingesteld, lijkt het namelijk net alsof je alleen een zwart scherm ziet als je de TV Gids opent. 


Als je op TV GIDS drukt op het overzicht scherm van de pp dan Volgt Alle zenders met in het miden de mededelling "Geen gegevens gevonden. Probeer het opnieuw.”

Als je darna op alle zenders drukt en vervolgens op Favorieten verschijnen mijn favorieten die ik wel had ingesteld.

Druk je daarna weer op alles zenders dan gaat het goed en verschijnt de hele serie vanaf NPO1 etc.

 

Gegroet.


Ik gok dat het te maken heeft met Android 14, kan je eens een screenshot maken van de melding @Blok1208


Hierbij het screenshot.

Met “terug-<” en weer gids intikken krijg je wel het overzicht.

 


Truc om toch Odido App te laten starten.

Weer wil Odido niet starten. Per toeval ontdekt, Opstarten Odido levert blanco display op in verkleind formaat gedurende 1 seconde waarna het display afsluit en in het programmaoverzicvht van de geopende programma's op de achtergrond terecht komt. Als je op dit icoon dan langdurig drukt dan opent Odido in een normaal venster.

Toch een fout in de afhandeling van de venstergrootte van deze app.

De fout in de gids oproepen is nog steeds aan de orde.

Kortom het werkt maar met horten en dtoten.

 

 


@Blok1208 Dank je wel voor het laten weten! We gaan dit doorzetten, zodat je na de oplossing zonder poespas de gids kunt openen. Wel zo makkelijk natuurlijk! Mochten we toch nog extra info nodig hebben voor het onderzoek, laten we het je hier in dit topic weten!


Reageer