Skip to main content
Beantwoord

odido tv werkt niet

• 21 januari 2025
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Odido tv geeft bij ons aan dat het alleen gebruikt kan worden via een vast Odido internetverbinding, dit was nooit zo en nu kunnen we geen tv kijken via de Odido app. Dit zien we nu voor het eerst en we hebben niets veranderd.

Beste antwoord door Rachid54321

Het probleem is verholpen. Ik had er in de avond last van, toen ik het een dag later probeerde was er niets aan de hand

Bekijk origineel

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 21 januari 2025

De Odido tv app, voor grote tv's, werkt alleen via een Odido vaste verbinding.  De Odido online tv app is bedoeld voor smartphones en werkt binnen de EU via elke internet aansluiting. 

• is Prince of Content
  • 22 januari 2025

We probeerde het via het Odido netwerk en dit werkte ook niet. Dit is de eerste keer dat we dit zien dus we hebben het nog nooit gezien. Hotspot was altijd de manier hoe we het deden

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Rachid54321, zou je mij iets meer informatie kunnen geven over de situatie?

Kan je precies uitleggen hoe je tv wilt kijken/streamen en met welk netwerk je verbonden bent? Gaat dit om een vaste verbinding via jouw glasvezelaansluiting of via een 4/5G verbinding? Ben je op dit moment ook gewoon in Nederland of zit je in het buitenland? Alvast bedankt voor de informatie, hopelijk kunnen we het voor je uitzoeken!

• is Prince of Content
  • 24 januari 2025

Het probleem is verholpen. Ik had er in de avond last van, toen ik het een dag later probeerde was er niets aan de hand

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 25 januari 2025

Hi ​@Rachid54321, super fijn dat het bij jou is verholpen! Mogelijk was het een hiccup in de verbinding. Nu kan je dan weer gelukkig optimaal van TV genieten! Mocht je uiteraard toch nog weer een keer tegen iets aanlopen, trek dan opnieuw aan de bel. Dan zoeken we dit verder voor je uit!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen