Beantwoord

Odido tv via Xiaomi tv box

  • 2 April 2024
  • 7 reacties
  • 64 Bekeken

Ik heb een Xiaomi mi tvbox snd gen en de tv app hierop geïnstalleerd. Bij het inloggen krijg ik steeds de melding tv code / pin code niet correct. Vond dat dit probleem eerder gemeld was maar ook dat dit was opgelost. Hoe echter niet. App al eens opnieuw geïnstalleerd zonder effect

icon

Beste antwoord door Michael37 2 April 2024, 14:56

Bekijk origineel

7 reacties

Je kunt zelf je code verandetennop de tv

Je kunt zelf je code veranderen !!!

 

TV code en pin code zijn correct, bij gebruik op IPad worden deze geaccepteerd. Alleen op Xiaomi TV box worden deze niet geaccepteerd.

Reputatie 7
Badge

@rcdevries gebruik je de app op je vaste Odido internetverbinding? Ik vermoed van niet. Daarom worden de inloggegevens niet geaccepteerd. De Odido TV app voor Android TV kan namelijk alleen gebruikt worden via een vaste Odido internetverbinding.

Binnenkort wordt met de nieuwe tv app voor Android TV de foutmelding beter afgevangen, zodat je hier ook een duidelijke melding over krijgt.

Klopt, werkt niet via vaste Odido verbinding maar in Duitsland via 4G netwerk. Enige duidelijkheid wanneer nieuwe app beschikbaar komt en lukt het dan wel?

Reputatie 7
Badge

Klopt, werkt niet via vaste Odido verbinding maar in Duitsland via 4G netwerk. Enige duidelijkheid wanneer nieuwe app beschikbaar komt en lukt het dan wel?

De nieuwe app zorgt alléén voor een duidelijke melding dat je geen gebruik kunt maken van de app buiten het vaste netwerk van Odido. Vanwege contentrechten zijn we momenteel verplicht om de toegang tot de content in de app te beperken tot ons eigen netwerk.

Binnen de EU kan je de Odido online tv app op je iPad gebruiken en dan via de Chromecast functie de content streamen naar het grote scherm.

Bedankt, duidelijk.

Reageer