Skip to main content
Beantwoord

odido tv verbinding

• 29 maart 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Hallo, sinds 1 week hebben wij internet via odido. Maar sinds gisteren kunnen we geen tv meer kijken. Gebeld en werd vermeld storing terwijl er op de site daar niets van staat. Vanochtend nog geen verbinding met de tv. Ondertussen alweer de stekker van de router en glasvezel eruit gehaald, na 10 sec de stekker van glasvezel erin gedaan en na 30 sec die van de router. Wel WiFi op de telefoon maar nog steeds geen tv. Router is de Z-56.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Marijke78, ik ben er voor je! Ik wil heel graag meekijken en ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer TV kunt kijken. Zo je alleen de gegevens in je Community profiel willen aanvullen? Ik heb ook jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN nodig. Zet jij deze in je profiel? Geef mij een seintje, dan kijk ik met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2025

Hi ​@Marijke78, ik ben er voor je! Ik wil heel graag meekijken en ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer TV kunt kijken. Zo je alleen de gegevens in je Community profiel willen aanvullen? Ik heb ook jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN nodig. Zet jij deze in je profiel? Geef mij een seintje, dan kijk ik met je mee!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen