Skip to main content
Sticky

Odido TV - Bèta: nieuwe vormgeving Odido TV voor Apple TV

• May 27, 2024
  • 357 reacties
  • 16639 Bekeken
Odido TV - Bèta: nieuwe vormgeving Odido TV voor Apple TV
Toon eerste reactie

357 reacties

• is een Top Poster
  • September 17, 2026

Ik moet zeggen dat Odido qua TV echt wel achter loopt. Delta doet dat echt beter en komt nu op het netwerk van ODF. Ben erg benieuwd, overstappen dan maar. Ik lees op het Delta gebruikersforum goede ervaringen!

Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • September 22, 2026

​@Hans-Juriën Wanneer komt VRT aan de beurt voor de migratie, want die werkt nog niet goed.

Ik heb het voor je nagevraagd en wacht op antwoord.

Voor VRT verwacht ik binnen twee weken een fix en wellicht iets eerder. Vergt nog een update op de encoder waar de VRT-zenders op zitten.

• heeft eerste post geplaatst
  • September 30, 2026

Ik gebruik sinds vandaag de AppleTv app.

ik vind het een drukke nerveuze app waar te veel is ingepropt. Ook reageert de app niet consistent.

Mijn ergernissen / bugs die ik heb gevonden:

Het knopje om alleen te zappen in je favorieten is onvindbaar. Favorieten werken alleen met de gids. Why? Ik maak niet voor niets favorieten aan(het zit al in het woord)

Forum|alt.badge.img

Voor VRT verwacht ik binnen twee weken een fix en wellicht iets eerder. Vergt nog een update op de encoder waar de VRT-zenders op zitten.

Morgen testen we intern de werking van de VRT-zenders i.c.m. de encoder die is voorzien van de nieuwe software. Als dit succesvol is, zal dit later deze week live gezet worden en is het probleem met het gedeeltelijk wegvallen van de ondertiteling opgelost.

Forum|alt.badge.img

Mijn ergernissen / bugs die ik heb gevonden:

Het knopje om alleen te zappen in je favorieten is onvindbaar. Favorieten werken alleen met de gids. Why? Ik maak niet voor niets favorieten aan(het zit al in het woord)

Als live tv kijkt en op [rechts] drukt, opent de zenderlijst. Je kan dan naar de tab ‘Favorieten’ gaan. Als je minimaal 5 favoriete zenders instelt, zal bij het sluiten van de zenderlijst gevraagd worden of je de favorieten modus wilt activeren.

Andere optie om dit aan of uit te zetten is: gaat via het hoofdmenu naar je kijkprofiel en kies ‘bewerken’. Open het menu ‘Weergave aanpassen’. Hier kan je favorieten aan of uitzetten.

Als de favorieten modus actief is, zal je bij zappen, mini-gids, gids en de zenderlijst zien dat je favorieten standaard worden gebruikt.

• is een Top Poster
  • October 5, 2026

​@Hans-Juriën wanneer wordt het makkelijker zappen opgelost: een paar maanden geleden heeft u aangegeven dat jullie hiermee bezig zijn? Dus bijvoorbeeld pijltje naar boven = volgende zender pijltje naar onder zender terug. Daarnaast wanneer gaat de officiële app live… ik begrijp dat alles zeer technisch is en tijd nodig heeft maar deze is app is al 2 jaar in beta fase. En wanneer worden alle ziggo sport zenders etc in de hogere kwaliteit uitgezonden? Wanneer worden alle zenders naar het nieuwe platform over gezet? Beeld kwaliteit is echt belangrijk waarom speelt odido hier zolang mee? Klanten hebben toch recht op kwaliteit? 

Forum|alt.badge.img

Morgen testen we intern de werking van de VRT-zenders i.c.m. de encoder die is voorzien van de nieuwe software. Als dit succesvol is, zal dit later deze week live gezet worden en is het probleem met het gedeeltelijk wegvallen van de ondertiteling opgelost.

De VRT-zenders staat nu met de nieuwe configuratie live. Ondertiteling is nu volledig zichtbaar.