Skip to main content

Hi allemaal, er komt iets moois aan, namelijk de nieuwe vormgeving van onze Odido TV app voor Apple TV! We zijn er druk mee bezig om dit klaar te maken en uit te rollen, maar hebben de nieuwe app al als Bèta-versie beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen? 

Je kunt met deze versie mee testen wanneer je een geschikte Apple TV hebt. Wanneer je wilt deelnemen, gebruik dan deze link: https://testflight.apple.com/join/tGmcZdfK. Open deze link vanaf je iPhone, iPad, of Mac.

Vind je het leuk om hier aan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? Dan zien we graag ook de feedback tegemoet! 

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

Model Apple TV en afstandsbediening:

tvOS versie:

Wat werkt niet goed of kan beter:

Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de Odido online TV app?

Benieuwd wat je kunt verwachten van de nieuwe vormgeving van Odido TV? Dan hebben we hier alvast een voorproefje! 

@Hans-Juriën dank voor je antwoord. Enig idee wanneer die versie er is?

van ellende heb ik mijn Odido-TV-kastje maar onder het stof vandaan gehaald. Liever fatsoenlijke bediening met niet synchroon lopend beeld en geluid dat dan die vreselijke interface van de oude versie op AppleTV.

We zijn een nieuwe versie aan het testen, maar we lopen achter op de planning. Hierdoor is helaas versie 2.0.4477 verlopen in de tussentijd. Hopelijk kan ik snel melden dat een nieuwe versie weer beschikbaar is in Testflight.

Bedankt voor je berichtgeving Hans-Jurrien.

Korte vraag: Mocht de nieuwe versie nog erg lang op zich wachten, is het dan mogelijke om de huidige versie 2.0.4477 in der tussentijd opnieuw aan te bieden via TestFlight?

Kortom, nu weten we nog niks. Dat jullie te laat zijn, was ons wel duidelijk… Waarom de huidige beta niet verlengd of desnoods opnieuw uitgebracht (kan nog?!), dan kunnen mensen iig normaal tv kijken, itt met de oude app. En oh ja...een 'sorry' was misschien ook wel op z'n plek geweest?

Dit gaat helemaal nergens over...

Hey allemaal, het is inmiddels bij ons bekend en we hebben het doorgezet. Hopelijk wordt dit binnen een paar dagen opgelost!

‘inmiddels’ 😂

Maar heerlijk toch, als jullie 90 dagen niets hebben ge-update, geen erg in hebben gehad, niemand die een seintje heeft gekregen of gegeven dat dit af liep, er verder niemand de ‘beleefdheid’ heeft gehad richting zijn klanten om dit bij te houden ga ik er ook niet vanuit dat dit nu onder de aandacht is en binnen een paar dagen wordt opgelost.

Meerdere gebruikers (incl. ik) in dit topic hebben het gemeld dat het afliep en gewoon geen reactie vanuit Odido. Kan niet zo zijn dat jullie op dinsdagochtend pas met een reactie komen.

Nogmaals BETA = BETA, TestFlight = TestFlight daar zitten mitsen en maren aan vast, maar de ‘originele’ Odido apple app was/ is zo ongelooflijk brak dat daar niet mee te werken was/is.

Ook al eerder gemeld, maar die laatste TestFlight versie was prima, kwaliteit van beeld echt een klap beter etc. Knal die voor de tijd weer in TestFlight en update wanneer er een update is (hopelijk binnen 90 dagen 😏), dan lijkt mij dat het gros weer tevreden is.

‘inmiddels’ 😂

Maar heerlijk toch, als jullie 90 dagen niets hebben ge-update, geen erg in hebben gehad, niemand die een seintje heeft gekregen of gegeven dat dit af liep, er verder niemand de ‘beleefdheid’ heeft gehad richting zijn klanten om dit bij te houden ga ik er ook niet vanuit dat dit nu onder de aandacht is en binnen een paar dagen wordt opgelost.

Meerdere gebruikers (incl. ik) in dit topic hebben het gemeld dat het afliep en gewoon geen reactie vanuit Odido. Kan niet zo zijn dat jullie op dinsdagochtend pas met een reactie komen.

Nogmaals BETA = BETA, TestFlight = TestFlight daar zitten mitsen en maren aan vast, maar de ‘originele’ Odido apple app was/ is zo ongelooflijk brak dat daar niet mee te werken was/is.

Ook al eerder gemeld, maar die laatste TestFlight versie was prima, kwaliteit van beeld echt een klap beter etc. Knal die voor de tijd weer in TestFlight en update wanneer er een update is (hopelijk binnen 90 dagen 😏), dan lijkt mij dat het gros weer tevreden is.

Dit. Exact dit.

Beste allemaal, ik heb goed nieuws.

We hebben een nieuwe versie (2.0.4845) voor jullie klaargezet. Helaas liep de planning en afstemming spaak en was de app een paar dagen niet beschikbaar voor jullie in Testflight. Ook al is het een test, we begrijpen dat jullie dit vervelend hebben gevonden. Daarom is deze versie nu versneld beschikbaar gesteld. Komende 89 dagen zijn we weer zoet. We zullen ervoor zorgen dat we de volgende keer tijdig een update hebben.

Hoera!

De beta zojuist opgehaald in TestFlight. De Odido-App doet het dus weer op de AppleTV. 

Mijn Odido-kastje mag weer stof gaan vangen 😇

Zijn er meer mensen die ook problemen met ondertitels? Bij mij valt de eerste regel van de ondertitels heel vaak weg.

Bij de oude app heb ik dit probleem ook. Bij de LG app is het wel goed.

Sommige mensen zijn afhankelijk van ondertitels. Als de helft steeds wegvalt is het niet meer de volgen.

Ik zou hier graag een oplossing voor zien.

Zijn er meer mensen die ook problemen met ondertitels? Bij mij valt de eerste regel van de ondertitels heel vaak weg.

Bij de oude app heb ik dit probleem ook. Bij de LG app is het wel goed.

Sommige mensen zijn afhankelijk van ondertitels. Als de helft steeds wegvalt is het niet meer de volgen.

Ik zou hier graag een oplossing voor zien.

Ja, wij hebben daar ook last van. Al wel vaker aangekaart, maar nog niet concreet antwoord dat er aan gewerkt wordt.

Zojuist even gekeken naar het Weer bij VRT1: inderdaad, alleen de onderste regel van de ondertiteling is te zien, vreemd!

Bedankt voor het controleren.

Misschien dat ​@Odido deze ook op de actiepuntenlijst kan zetten?

Nieuwe versie staat er blijkbaar. Maar nu zit er een kinderslot op NPO1. Wat is dit nu weer voor onzin?

Reageer