Skip to main content

Hi allemaal, er komt iets moois aan, namelijk de nieuwe vormgeving van onze Odido TV app voor Apple TV! We zijn er druk mee bezig om dit klaar te maken en uit te rollen, maar hebben de nieuwe app al als Bèta-versie beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen? 

Je kunt met deze versie mee testen wanneer je een geschikte Apple TV hebt. Wanneer je wilt deelnemen, gebruik dan deze link: https://testflight.apple.com/join/tGmcZdfK. Open deze link vanaf je iPhone, iPad, of Mac.

Vind je het leuk om hier aan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? Dan zien we graag ook de feedback tegemoet! 

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

Model Apple TV en afstandsbediening:

tvOS versie:

Wat werkt niet goed of kan beter:

Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de Odido online TV app?

Benieuwd wat je kunt verwachten van de nieuwe vormgeving van Odido TV? Dan hebben we hier alvast een voorproefje! 

Hi @appeltje-E, dank je wel voor het laten weten, ik geef het door aan de product owner! 😁

De huidige tesflight versie verloopt een dezer dagen. Zit er nog een update in de pijplijn?

En vooral ook, wat gebeurt er als de TestFlight versie afloopt?

…dan ben je weer aangewezen op de oude app, blijkbaar. Bizar?

Hallo Odido. Enige update graag?

Ja hoor, we zijn weer terug bij de good old app…

fijn!

de TestFlight link werkt ook niet meer; mededeling dat er geen nieuwe testers worden toegelaten  

Wat een grap zeg … redelijk kansloos deze actie om de TestFlight te laten verlopen en geen update uit te brengen.

Veel amateuristischer dan dit wordt t niet nee… En mijn verwachtingen waren toch al niet al te hooggespannen…  Uberhaupt een half jaar met beta software moeten werken. Waar gáát t over…

Ik gebruik al maanden de bèta app die steeds beter wordt. Sinds vandaag mag ik hem niet meer gebruiken helaas. Nu moet ik de officiële app gebruiken en die is een grote ramp. Begrijp er niks van. Hoe kom ik weer aan de bèta app?

Ik gebruik al maanden de bèta app die steeds beter wordt. Sinds vandaag mag ik hem niet meer gebruiken helaas. Nu moet ik de officiële app gebruiken en die is een grote ramp. Begrijp er niks van. Hoe kom ik weer aan de bèta app?

Dat kan alleen Odido regelen. Die zijn vergeten te beta app te vernieuwen. Maar goed; t is weekend hè? 😬

Hallo ​Odido! Tijd om de Test flight app live te zetten! ​@Demi van Odido 

Het zou fijn zijn. Deze app is echt veel beter dan de reguliere.

Dit is echt inderdaad het hoogtepunt van schijt hebben aan je klanten. De bèta werkte tenminste stabiel en goed. Keek al maanden via de bèta, dat is op zich al erg lang voor een test. Maar die werkte tenminste.  De officiële app is idd om te janken.  Heb alweer meerdere fouten en vastlopers gehad dan in de gehele periode dat ik keek via de bèta.   Zo slecht dit.  Vandaag abonnement afgesloten bij NL ziet. Een verademing..... Odido gaat einde contract de deur uit. 

Wat Quibus zegt!

Mij hemel wat een amateurisme 

beste Odido,

graag nieuwe beta vrijgeven of definitieve versie.

oude app is echt klote!

,

Lijkt erop of men de einddatum van de beta app niet in het oog heeft gehouden. 
Bij iedere tvOS update was het in het verleden ook nog maar steeds de vraag of de huidige tv app zou blijven werken. Ondanks de vele uitgebrachte tvOS bèta’s vanuit Apple. 

De odido tvapp voor tvOS blijkt totaal geen prioriteit te hebben bij Odido. Ik vraag mij af of dit ook geld voor de andere platformen zoals Android, Samsung Tizen, lgwebos, de nieuwe Google tv streamer etc. 

Ik ben overgestapt naar Google TV streamer en geen moment van spijt. ATV is nog steeds prachtig apparaat en de bèta versie was met prima kwaliteit. De nieuwe Google TV streamer is qua gebruiksgemak en kwaliteit niet minder. Natuurlijk ligt eraan wat voor ecosysteem heb je thuis. Odido eigen Tv Box is ook op Android, dus verwacht beter support. Anyway laten we ook niet vergeten dat OdidoTV is beschikbaar op alle platforms als app en dat is uitzonderlijke situatie. Voor de Google TV streamer is ook mogelijk andere afstandsbediening te gebruiken met direkt toegang tot Guide, zappen etc.

Ik hoop dat nieuwe versie snel beschikbaar is voor iOS TV!

Met alle respect, maar wat een onzin; ze hebben een beta product dat 100x stabieler is dan de officiële versie en vergeten die gewoon óf uit beta te halen (misschien verre van perfect maar beter dan wat ze hebben) óf de beta te verlengen. Dat is gewoon laksigheid. 
En je de capaciteit niet hebt om een fatsoenlijke ondersteuning op een bepaald platform te leveren, doe dan ook niet net alsof; ondersteun die andere platforms dan gewoon niet (daar komt t in feite nu ook op neer)

Het is intussen maandag, dus de mensen bij Odido zijn weer aan het werk.

@Odido willen jullie een nieuwe beta klaarzetten in TestFlight of de nieuwe versie aanbieden aan de AppStore? wij vinden de versie die het tot zaterdag nog deed goed genoeg voor een release!

De stilte vanuit Odido zegt veel

Idd, heel netjes dat ze even reageren. 

@Demi van Odido is de product owner al ingeseind? Of is het Devops team nog niet zover om de huidige beta naar productie te brengen?

@Hans-Juriën ​@Cheyenne van Odido ​@Demi van Odido ​@Tommie van Odido 

Iemand? Enige reactie vanuit Odido?

We zijn een nieuwe versie aan het testen, maar we lopen achter op de planning. Hierdoor is helaas versie 2.0.4477 verlopen in de tussentijd. Hopelijk kan ik snel melden dat een nieuwe versie weer beschikbaar is in Testflight.

Reageer