Skip to main content

Ik heb sinds kort een nieuwe TV. Mijn oude was een Philips 55OLED804, dit was een Android TV. Hierop werkte de app super goed.

De nieuwe is een 65OLED808, nu met Google TV. De app is netjes geïnstalleerd. Maar nu heb ik met grote regelmaat dat NPO 1,2,3 beeld geven, maar alles wat daarna komt geeft wel audio, maar geen beeld. Meestal helpt het door de TV uit te zetten en weer aan. Maar het is best irritant.

Komt iemand dat bekend voor? Of nog mooier, is er een oplossing voor?

Ja dit gaat ook over de app @Jabels63, het is in onderzoek maar zij hebben wel de optie om te kiezen voor “passthrough”, dan werkt het wel. 

Dag Tommie,

Helaas is het euvel weer terug…

Heel vreemd! Is al eens eerder vebeurd. 1 dag ging het goed en nu weer het zwarte beeld op de zenders na NPO 1,2 en 3. 

In afwachting van een echte oplossing.

Gr, Johan

Hier exact t zelfde probleem. Sony BRAVIA 8. Net overgestapt, dit is niet echt een lekker begin… Is er al een oplossing?!

Hi @Jabels63, ik heb de gegevens die je eerder hebt doorgegeven opnieuw voor je doorgezet voor verder onderzoek. 

@RobertN, zou jij mij nog de volgende gegevens kunnen sturen? Dan maak ik ook voor jou gelijk een ticket aan voor onderzoek. 

1. Welke afstandsbediening gebruik je?
  2. Wat is het merk van de tv?
  3. Welk type tv heb je exact? (Je kan dit achterop de tv vinden)
  4. Wat is het besturingssysteem (OS) van de tv? (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)
  5. Wat is de softwareversie van de tv?
  6. Welke versie van de smart tv app heb je geïnstalleerd?
  7. Bij welke zenders doet het probleem voor? (zijn dit alle commerciële zenders waar je geen beeld hebt of doen een paar het toch wel?)
  8. Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?
  9. Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? (de app bijvoorbeeld al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd etc?)
  10. Ervaar je dit ook op andere apparaten? (een TV Box of bijvoorbeeld de mobiel app)
  11. Op de zenders waar het niet werkt, krijg je dan ook nog een foutmelding te zien? Zo ja, wat is de foutmelding?

Reageer