Klopt het dat de odido tv-app wil niet openen op de nieuwe google tv streamer? Is dat een kwestie van updaten voor odido?
Beste Tommie van Odido,
Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub een simpele reden met verklaring voor geven dank u!
Beste Tommie van Odido,
Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub een simpele reden met verklaring voor geven dank u!
Beste Tommie van Odido,
Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub een simpele reden met verklaring voor geven dank u!
Beste Tommie van Odido Focussen? 1) U moet er voor zorgdragen dat wij als klantzijnde gewoon van tijd tot tijd netjes en keurig op hoogte worden gehouden. 2) NIET focussen, zorgen dat dit probleem deze week opgelost is en software goed in orde is, waar we wat aan hebben en verder kunnen met de installatie vaj Google TV Streamer en er zonder problemen eindelijk van kunnen genieten.
Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo. Bij mij in ieder geval wel, en zeker na dat we een week lang totaal NIET up to date zijn gehouden, maarja we zijn toch maar de klant . Ja de klant die wel er voor zorgt dat u uw vaste lasten kunnen betalen en s'avonds een warme maaltijd op tafel kan zetten ect.
Dit softwarematige probleem had er nooit hoeven zijn als u NIET LAKS was geweest en gewoon keurig op tijd uw zaken op orde had gehad. Dan was dit nooit aan de hand geweest en nooit zo ver gekomen. Dat weet u net zo goed als menig klant van Odido en daar hieg je geen ict'er of proffesor voor te zijn om die gramatica te begrijpen toch! Zorg AUB er voor dat we niet nog veel langer moeten wachten. Dank u!!!
Beste Tommie van Odido,
Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub een simpele reden met verklaring voor geven dank u!
Beste Tommie van Odido Focussen? 1) U moet er voor zorgdragen dat wij als klantzijnde gewoon van tijd tot tijd netjes en keurig op hoogte worden gehouden. 2) NIET focussen, zorgen dat dit probleem deze week opgelost is en software goed in orde is, waar we wat aan hebben en verder kunnen met de installatie vaj Google TV Streamer en er zonder problemen eindelijk van kunnen genieten.
Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo. Bij mij in ieder geval wel, en zeker na dat we een week lang totaal NIET up to date zijn gehouden, maarja we zijn toch maar de klant . Ja de klant die wel er voor zorgt dat u uw vaste lasten kunnen betalen en s'avonds een warme maaltijd op tafel kan zetten ect.
Dit softwarematige probleem had er nooit hoeven zijn als u NIET LAKS was geweest en gewoon keurig op tijd uw zaken op orde had gehad. Dan was dit nooit aan de hand geweest en nooit zo ver gekomen. Dat weet u net zo goed als menig klant van Odido en daar hieg je geen ict'er of proffesor voor te zijn om die gramatica te begrijpen toch! Zorg AUB er voor dat we niet nog veel langer moeten wachten. Dank u!!!
Hi,
Jij schrijft:
Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo
Sorry,
Beste Tommie van Odido,
Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over idit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub een simpele reden met verklaring voor geven dank u!
Beste Tommie van Odido Focussen? 1) U moet er voor zorgdragen dat wij als klantzijnde gewoon van tijd tot tijd netjes en keurig op hoogte worden gehouden. 2) NIET focussen, zorgen dat dit probleem deze week opgelost is en software goed in orde is, waar we wat aan hebben en verder kunnen met de installatie vaj Google TV Streamer en er zonder problemen eindelijk van kunnen genieten.
Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo. Bij mij in ieder geval wel, en zeker na dat we een week lang totaal NIET up to date zijn gehouden, maarja we zijn toch maar de klant . Ja de klant die wel er voor zorgt dat u uw vaste lasten kunnen betalen en s'avonds een warme maaltijd op tafel kan zetten ect.
Dit softwarematige probleem had er nooit hoeven zijn als u NIET LAKS was geweest en gewoon keurig op tijd uw zaken op orde had gehad. Dan was dit nooit aan de hand geweest en nooit zo ver gekomen. Dat weet u net zo goed als menig klant van Odido en daar hieg je geen ict'er of proffesor voor te zijn om die gramatica te begrijpen toch! Zorg AUB er voor dat we niet nog veel langer moeten wachten. Dank u!!!
Hi,
Jij schrijft:
Sorry maar uw woord keuze met zins opbouw" we zullen ons voortaan op deze draad focussen" schiet bij mij en de uw overige klanten nu wel behoorlijk in het verkeerde keelgaat denk ik zo
Sorry,
OEPS OK duidelijk, foutje ff Odido ( Apeldoorn) bellen
Wat wil je horen
Uiteraard zal
Hopelijk is het snel opgelost want ook Tommie en de rest van de moderators willen alleen maar blije vrolijke gelukkige klanten met en zonder google tv streamer.
Fijne avond! Ik ga voor jullie duimen.
Beste Christien,
Het gaat hier echter niet alleen om mij, maar als u nauwlettend bij de les was gebleven ( kennelijk niet zo te merken aan uw reactie. Dan had u kunnen weten, dat we meerdere keren om update(s) hebben verzocht en die krijgen we niet afdoende. Ja nu we ons ongenoegen meer druk bij zetten kan er ineens wel gereageerd worden, na een week niks vernemen van uit Odido en daar valt tovh wel iets over te zeggen toch! Dus leg niet de bal bij de klant neer. De berichten zijn veel zeggend genoeg wat de klant aangeeft dat er nogal wat schort aan de klant gerichte service, zeker als er een serieus softwarematig probleem is..Sinds T-Mobile helaas de verkeerde keuze heeft gemaakt om 1) Tele2 die er al bijster slecht voorstond over te nemen en mee samen te gaan 2) T-mobile ook door deze verandering ook nog eens hun jas als T-Mobile aan de hoge wilgen hing en verving voor hele onbekende naam Odido is het met een goedlopend en zeer betrouwbaar service gerichte provider waar T-mobile voor stond heel erg bergafwaarts gegaan op alle fronten en wie zijn hier de dupe van? Juist de goede trouwe en betrouwbare klanten. En dat is niet ok te noemen en eigen heel triest en ietd om als toen goed welvarend bedrijf toch wel iets om u diep naar uw klanten voor te schamen en zeker als er slecht vanuit uw bedrijf zeer slecht of nauwelijks goed en duidelijk wordt gecommuniceerd wordt. Een goed verstaande cursus communicatie zou dan niet meer terecht en correct zijn om hier toch eens naar te kijken en aan te werken.
Als dat was gebeurd zouden we hier nu niet zitten en hadden we van onze Google TV Streamer zoals het behoorhoord probleemloos kunnen genieten en onze tijd nuttiger kunnen besteden. Dan aan een softwarematig probleem die aan Odido geheel te verwijten is. Dus steek handen in eigen boezem en los hrt probleem nu eindelijk eens op dank u!
Beste Christien,
Het gaat hier echter niet alleen om mij, maar als u nauwlettend bij de les was gebleven ( kennelijk niet zo te merken aan uw reactie. Dan had u kunnen weten, dat we meerdere keren om update(s) hebben verzocht en die krijgen we niet afdoende. Ja nu we ons ongenoegen meer druk bij zetten kan er ineens wel gereageerd worden, na een week niks vernemen van uit Odido en daar valt tovh wel iets over te zeggen toch! Dus leg niet de bal bij de klant neer. De berichten zijn veel zeggend genoeg wat de klant aangeeft dat er nogal wat schort aan de klant gerichte service, zeker als er een serieus softwarematig probleem is..Sinds T-Mobile helaas de verkeerde keuze heeft gemaakt om 1) Tele2 die er al bijster slecht voorstond over te nemen en mee samen te gaan 2) T-mobile ook door deze verandering ook nog eens hun jas als T-Mobile aan de hoge wilgen hing en verving voor hele onbekende naam Odido is het met een goedlopend en zeer betrouwbaar service gerichte provider waar T-mobile voor stond heel erg bergafwaarts gegaan op alle fronten en wie zijn hier de dupe van? Juist de goede trouwe en betrouwbare klanten. En dat is niet ok te noemen en eigen heel triest en ietd om als toen goed welvarend bedrijf toch wel iets om u diep naar uw klanten voor te schamen en zeker als er slecht vanuit uw bedrijf zeer slecht of nauwelijks goed en duidelijk wordt gecommuniceerd wordt. Een goed verstaande cursus communicatie zou dan niet meer terecht en correct zijn om hier toch eens naar te kijken en aan te werken.
Als dat was gebeurd zouden we hier nu niet zitten en hadden we van onze Google TV Streamer zoals het behoorhoord probleemloos kunnen genieten en onze tijd nuttiger kunnen besteden. Dan aan een softwarematig probleem die aan Odido geheel te verwijten is. Dus steek handen in eigen boezem en los hrt probleem nu eindelijk eens op dank u!
Beste Christien,
Het gaat hier echter niet alleen om mij, maar als u nauwlettend bij de les was gebleven ( kennelijk niet zo te merken aan uw reactie. Dan had u kunnen weten, dat we meerdere keren om update(s) hebben verzocht en die krijgen we niet afdoende. Ja nu we ons ongenoegen meer druk bij zetten kan er ineens wel gereageerd worden, na een week niks vernemen van uit Odido en daar valt tovh wel iets over te zeggen toch! Dus leg niet de bal bij de klant neer. De berichten zijn veel zeggend genoeg wat de klant aangeeft dat er nogal wat schort aan de klant gerichte service, zeker als er een serieus softwarematig probleem is..Sinds T-Mobile helaas de verkeerde keuze heeft gemaakt om 1) Tele2 die er al bijster slecht voorstond over te nemen en mee samen te gaan 2) T-mobile ook door deze verandering ook nog eens hun jas als T-Mobile aan de hoge wilgen hing en verving voor hele onbekende naam Odido is het met een goedlopend en zeer betrouwbaar service gerichte provider waar T-mobile voor stond heel erg bergafwaarts gegaan op alle fronten en wie zijn hier de dupe van? Juist de goede trouwe en betrouwbare klanten. En dat is niet ok te noemen en eigen heel triest en ietd om als toen goed welvarend bedrijf toch wel iets om u diep naar uw klanten voor te schamen en zeker als er slecht vanuit uw bedrijf zeer slecht of nauwelijks goed en duidelijk wordt gecommuniceerd wordt. Een goed verstaande cursus communicatie zou dan niet meer terecht en correct zijn om hier toch eens naar te kijken en aan te werken.
Als dat was gebeurd zouden we hier nu niet zitten en hadden we van onze Google TV Streamer zoals het behoorhoord probleemloos kunnen genieten en onze tijd nuttiger kunnen besteden. Dan aan een softwarematig probleem die aan Odido geheel te verwijten is. Dus steek handen in eigen boezem en los hrt probleem nu eindelijk eens op dank u!
Ja klopt, maar Odido wist dat, en had ons hier van op de hoogte kunnen brengen. Wat wel zo eerlijk en netjes zou zijn geweest. Dat had ons alleen een hoop ergenis en frustratie bespaard
Net gelezen op Androidworld
Odido: ‘Odido TV-app werkt hopelijk vanaf eind oktober op Google TV Streamer‘
Nog 2 weken geduld hebben dus!
Goedenavond,
mvg Eddie
Je moet je oude schoenen nooit weggooien tot dat je nieuwe hebt
Klopt maar gebruik uiteraard de app op de tv, die werkt wel
Nog een slachtoffer vande Odido TV App. Had eerst de Mediabox. Daar werd ik gek van, teruggestuurd. Ik ben van de regen in de drup geraakt. De Odido App laat zich niet installeren op de nieuwe Google streamer. Vriendelijke dame aan de telefoon. Bij haar thuis werkte het wel. Heel bijzonder. Hoelang gaat dit nog duren???
Het werkte bij haar niet, onmogelijk. Waarschijnlijk weet ze het verschil niet tussen de streamer en de chromecast.
Het werkte bij haar niet, onmogelijk. Waarschijnlijk weet ze het verschil niet tussen de streamer en de chromecast.
Update is gepland voor eind oktober.
Fijn, dank voor je reactie en de update!
Update is geplaatst. Zie ook dit topic.
Ik krijg de Odido tv app zelfs niet geinstalleerd op de streamer. Ik word gelijk doorgeschakeld noor YouTube .
Hi allemaal, sinds gisteren hebben we een nieuwe Android TV app versie (2.0.4672) beschikbaar gesteld voor Open Testing. Deze versie bevat de volledige ondersteuning van Android 14 en zal hierdoor ook werken op de Google Streamer.
Je kunt deze versie dus zelf installeren volgens de instructies die hier te vinden zijn:
Open testing Android TV: nieuwe vormgeving Odido TV | Odido community
Indien de testresultaten positief zijn, zullen we volgende week besluiten deze versie naar productie uit te rollen zodat alle klanten overgaan naar deze versie. Laat ons dan ook gerust hier in het topic weten hoe het bevalt, zodat we weten of we dit kunnen uitrollen of dat er nog bepaalde punten zijn. We horen het graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.