Odido TV App werkt sinds kort niet meer goed op LG OLED TV

  • 11 June 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Sinds enkele weken wrkt de ODIDO TV App niet meer goed op onze LG OLED smart tv. 

Steeds vaker hapert of bevriest het beeld enkele seconden; soms minuten. TV stekker  eruit helpt niet; Modem herstarten evenmin. ODIDO TV App opnieuw installeren helpt ook niet; Wifi Internet ontvangst  is goed; Netflix App werkt feilloos. Tot nu toe is ODIDO nog niet met een oplossing gekomen en vraagt nu om een filmpje om het haperen vast te leggen . Heeft iemand een tip? . 

Cal van Odido 4 dagen geleden

Hoi @Jan Hendriks, handig dat je ons op de hoogte brengt, ik zie je graag zorgeloos genieten van de Smart-tv App! Het klinkt inderdaad niet alsof de internetverbinding een probleem is, maar zou je bij wijze van test een internetkabel kunnen aansluiten op de TV? Als dit niet de oplossing is, is de enige actie die ik voor je kan ondernemen dat ik een taak voor je indienen bij de technische dienst. Hiervoor heb ik de volgende informatie nodig:

  • Het merk en model van je TV.
  • Welke versie van het besturingssysteem (OS) er momenteel geïnstalleerd is op je TV. Dit vind je terug in de instellingen van de TV zelf.
  • Welke software versie er is geïnstalleerd.
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd. Dit vind je terug in de app naar via Account --> Instellingen --> Over.
  • Een filmpje waarop het probleem te zien is.

Zo kunnen we de speld in de hooiberg een stuk sneller voor je vinden, ik zie graag dat we dit voor je oplossen! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jan Hendriks, handig dat je ons op de hoogte brengt, ik zie je graag zorgeloos genieten van de Smart-tv App! Het klinkt inderdaad niet alsof de internetverbinding een probleem is, maar zou je bij wijze van test een internetkabel kunnen aansluiten op de TV? Als dit niet de oplossing is, is de enige actie die ik voor je kan ondernemen dat ik een taak voor je indienen bij de technische dienst. Hiervoor heb ik de volgende informatie nodig:

  • Het merk en model van je TV.
  • Welke versie van het besturingssysteem (OS) er momenteel geïnstalleerd is op je TV. Dit vind je terug in de instellingen van de TV zelf.
  • Welke software versie er is geïnstalleerd.
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd. Dit vind je terug in de app naar via Account --> Instellingen --> Over.
  • Een filmpje waarop het probleem te zien is.

Zo kunnen we de speld in de hooiberg een stuk sneller voor je vinden, ik zie graag dat we dit voor je oplossen! 🙂

merk/model/IS  TV: LG WEBOS OLEDD55C8PLA 

software versie: 05.50.15

versie Odido TV APP: 2.03.90

Overigens heb ik deze gegevens als eerder telefonisch doorgegeven; o.a.  aan Jason van jullie backoffice. 

filmpje heb ik inmiddels opgestuurd naar internet.service@odido.nl

Graag z.s.m. actie

Reputatie 7
Badge +9

Kan je het filmpje ook hier delen @Jan Hendriks? Dit kan via een WeTransfer of YouTube linkje. Dan kan ik het zelf doorzetten! 

Reageer