Helaas krijg ik de odido tv app niet geopend op mijn tablet. Ik heb de app al diverse keren opnieuw geïnstigeerd (ook de beta versie) en ik heb zelf de tablet al een keer naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar niets wil werken. De tablet is nieuw en draait op Android 14 versie. De tablet maakt verbinding met de router van odido. Als ik de op het icoontje van Odido TV app druk zie ik voor 1 seconde een zwart scherm en deze gaat dan weer terug naar het home screen.
Hi
Hi
Het gaat om de Google Pixel Tablet inclusief Oplaaddock met speaker.
Google Pixel Tablet inclusief Oplaaddock met speaker
De app start niet op, enkel voor 1 seconde een zwart scherm zichtbaar, crasht dus gelijk na het openen.
Er is komt geen foutmelding. Het is helaas niet mogelijk om een filmpje te maken.
Dit betreft een nieuwe tablet, de Odido TV app heeft nog niet gewerkt.
Hoi
Ik heb woensdag een update in de mail ontvangen over mijn melding. Hierin wordt aangegeven dat ik binnen 3 werkdagen een reactie mag ontvangen.
Helaas heb ik tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
Niet heel netjes…
Kunnen jullie nagaan wat hier fout gaat?
Ik hoor het graag.
Hi
Beste
Het is al weer enige tijd radiostilte.
Begrijp ik het goed dat dat de Odido TV app niet werkt voor mijn Pixel tablet en het nog maar de vraag is of deze in de toekomst wel gaat werken?
Zou toch wel wenselijk zijn als dit ergens vermeld staat, had een hoop ergernis kunnen voorkomen.
Afwachten maar…….
Hi
Hoi
Ik zou graag een bijdrage willen leveren. Waar kan ik een errorlog naartoe sturen?
Ik hoor het graag.
De errorlogs zijn niet meer nodig
Na het wijzigen van rechten en beeldverhouding bij de instellingen van de Odido TV app wekt het ineens.
Hopelijk werkt dit foefje ook bij andere gebruikers.
Hoi
Hi
Mocht je vragen hebben over hoe je de errorlogs kunt opvragen, laat het vooral weten, dan stuur ik de instructies naar je door. Heel erg bedankt alvast!
Goedendag,
Vraagje, is er ook internet browser app voor de smart tv, gebruik Android Tv platform en de 4K TV Box., volg regelmatig vergaderingen, is een Tv-scherm ideaal voor.
Gr, Fishermann.
Goed nieuws! Er is een nieuwe app versie beschikbaar (v.2.5.5). Wil je deze installeren en proberen of dit werkt?
Ik ben benieuwd naar jouw terugkoppeling!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.