Skip to main content

Helaas krijg ik de odido tv app niet geopend op mijn tablet. Ik heb de app al diverse keren opnieuw geïnstigeerd (ook de beta versie) en ik heb zelf de tablet al een keer naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar niets wil werken. De tablet is nieuw en draait op Android 14 versie. De tablet maakt verbinding met de router van odido. Als ik de op het icoontje van Odido TV app druk zie ik voor 1 seconde een zwart scherm en deze gaat dan weer terug naar het home screen. 

Hi @jwverhappen , ik wil dit graag verder voor je laten onderzoeken! Welk type pixel tablet heb je precies? Crasht de app gelijk na het openen of kun je bijvoorbeeld wel inloggen en gaat het daarna mis? Krijg je eventueel ook nog een foutmelding voor deze naar de home screen gaat? Als je ook een filmpje zou kunnen maken met dat te zien is met wat er precies gebeurt, zou dit ook enorm helpen. Je kunt het filmpje hier sturen dmv een Wetransfer linkje, dan kan ik deze doorzetten!


Hi @Demi van Odido 

Het gaat om de Google Pixel Tablet inclusief Oplaaddock met speaker.

Google Pixel Tablet inclusief Oplaaddock met speaker

De app start niet op, enkel voor 1 seconde een zwart scherm zichtbaar, crasht dus gelijk na het openen.

Er is komt geen foutmelding. Het is helaas niet mogelijk om een filmpje te maken.

 


@jwverhappen Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik heb gelijk een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit zullen oplossen en je binnenkort weer kunt genieten van TV Kijken via je tablet! 


@Teresa van Odido Bedankt, nog een aanvulling;

Dit betreft een nieuwe tablet, de Odido TV app heeft nog niet gewerkt.


Hoi @Demi van Odido @Teresa van Odido ,

Ik heb woensdag een update in de mail ontvangen over mijn melding. Hierin wordt aangegeven dat ik binnen 3 werkdagen een reactie mag ontvangen.

Helaas heb ik tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

Niet heel netjes…

Kunnen jullie nagaan wat hier fout gaat?

Ik hoor het graag.


Hi @jwverhappen, we zijn het nog steeds aan het onderzoeken. Meerdere klanten ervaren dit met de Pixel tablet. We hebben je meegenomen in het onderzoek. Hopelijk hebben we snel de oplossing! 


Beste @Demi van Odido  @Teresa van Odido  @Tommie van Odido 

Het is al weer enige tijd radiostilte.

Begrijp ik het goed dat dat de Odido TV app niet werkt voor mijn Pixel tablet en het nog maar de vraag is of deze in de toekomst wel gaat werken?

Zou toch wel wenselijk zijn als dit ergens vermeld staat, had een hoop ergernis kunnen voorkomen.

Afwachten maar…….


Hi @jwverhappen dit probleem is wat langer in onderzoek. De technische dienst had dit probleem doorgezet naar de leverancier. De leverancier kon jammer genoeg namelijk dit probleem niet reproduceren zonder errorlogs vanuit onze klanten. Zij hadden om errorlogs gevraagd van onze klanten, maar dit is te technisch en te ingewikkeld om je dit te laten doen/uitvoeren. Ook moeten we uiteraard niet van ons probleem jouw probleem maken. We zijn dan ook aan het kijken of we op een andere manier dit er doorheen kunnen krijgen bij de leverancier, zodat er alsnog een fix kan komen. Het is dan ook zeker wel de bedoeling dat het in de toekomst weer gaat werken, maar dan weet je dat het voor dit toestel wat ingewikkelder ligt en de oplossing langer op zich laat wachten.


Hoi @Demi van Odido  @Teresa van Odido  @Tommie van Odido ,

Ik zou graag een bijdrage willen leveren. Waar kan ik een errorlog naartoe sturen?

Ik hoor het graag.


De errorlogs zijn niet meer nodig @jwverhappen. De leverancier heeft zelf een Pixel aangeschaft om dit uitgebreid te testen en te onderzoeken. Hopelijk komen ze snel met de fix!


@Demi van Odido  @Teresa van Odido  @Tommie van Odido 

 

Na het wijzigen van rechten en beeldverhouding bij de instellingen van de Odido TV app wekt het ineens.

Hopelijk werkt dit foefje ook bij andere gebruikers.


Hoi @jwverhappen, heel fijn dat je deze oplossing hier deelt, ook ik denk dat je hier anderen goed mee kan helpen! 😃 Super dat je hiermee weer volop van de TV App kan genieten, ik wens je nog heel veel kijkplezier toe. 


Hi @jwverhappen, naar wat heb je precies de instellingen gewijzigd waardoor het weer werkt? Ik zie nu trouwens ook dat je eventueel errorlogs kon sturen hiervan, mocht het met de oude instellingen weer voorkomen en ben je in de mogelijkheid om dit te doen, zou je mij deze kunnen toesturen? Dan kunnen we alsnog meer informatie hieruit krijgen en dieper onderzoeken. Eventueel ook voor andere devices.

Mocht je vragen hebben over hoe je de errorlogs kunt opvragen, laat het vooral weten, dan stuur ik de instructies naar je door. Heel erg bedankt alvast!


Goedendag,

Vraagje, is er ook internet browser app voor de smart tv, gebruik Android Tv platform en de 4K TV Box., volg regelmatig vergaderingen, is een Tv-scherm ideaal voor.

 

Gr, Fishermann. 

 


@jwverhappen Ik heb zojuist een terugkoppeling ontvangen van mijn collega van de technische dienst. 

Goed nieuws! Er is een nieuwe app versie beschikbaar (v.2.5.5). Wil je deze installeren en proberen of dit werkt?

Ik ben benieuwd naar jouw terugkoppeling! 


Reageer