Skip to main content

Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?

Hmmm net een Frame aangeschaft en alleen maar ellende met Odido TV app?

waar kan ik dit melden?

@motormuis22 Ik kan mij voorstellen dat dit niet leuk is als je net zo’n mooie nieuwe TV hebt aangeschaft. Sorry hiervoor. Ik help je graag om dit op te lossen! 

Wil je mij meer vertellen over de problemen die je ervaart? Daarnaast wil ik je vragen om de volgende vragen in te vullen: 

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik meteen met je mee! 

@Teresa van Odido 

Hi Teresa,

• Samsung Frame 65” QE65LS03DAUXXN
  • Besturingssysteem: Tizen
  • SW Versie 1201
  • Versie Smartthings 5.4.32
  • Versie Odido app 2.0.3774

probleem is dat hij vaak vraagt om klantnummer en pin opnieuw in te vullen.

Of totaal geen beeld en dan installeren we de Odido app opnieuw en dan gaat het weer even goed.

Met de Odido tv box geen problemen , en we zijn verbonden met Odido WiFi netwerk.

Hey ​@motormuis22, er loop nu een Béta-versie van de app. Zou je je hiervoor willen aanmelden in dit topic?  

Hi @Badwin, ik ben voor je gaan kijken en zie dat je gebeld hebt, echter is er geen ticket aangemaakt. Gelukkig hoeft dat ook niet hiervoor omdat dit een lang lopen incident is geworden. Dit wordt opgelost in een volgende update. 

Zijn inmiddels bijna een half jaar verder en nog steeds niks! Dit is zeer klant ontvriendelijk. Keek voorheen via een oude AppleTV waarin de Odido TV wel werkte. Helaas daar nu al ruim een maand veel storingen, geluid haperingen, beeld vastlopers de app opnieuw geïnstalleerd. In veel gevallen is dat een mogelijke oplossing, maar hier een groot probleem!! Ook daar krijg ik de melding bij inloggen dat me klantnummer/pincode niet juist zijn. De ergernis wordt maar groter en groter. Als iemand nog mee leest, wil graag actie en betere klantenservice en beter nog een passende oplossing! Het antwoord “we werken aan een oplossing” of “probleem ligt bij Samsung” is echt niet meer acceptabel.

Je kunt altijd een mediabox erbij nemen.  Dan sluit je een hdmi kabel op je tv aan.

Mogelijke oplossing! 

Na weer eens inlog problemen gekregen, zelf maar wat gaan pionieren. Op mijn odido via webwebbrowser de Odido TV app pincode gewijzigd. En onverwachts, het inloggen op de Samsung The Frame 2024 werkt! En ook de Apple TV weer🥳

Bij het inloggen op de Samsung The Frame 2024, wel eerst de pincode invoeren en daarna pas je klantnummer. Daarna kon ik inloggen!

Treurig dat Odido dat niet zelf getest heeft! Een presentje voor eigen inititief voor de oplossing is welkom….

Hi ​@Badwin, kijk eens aan! Wat goed dat je dit getest hebt. Héél erg bedankt hiervoor, ik ben benieuwd of andere klanten dit ook kunnen proberen. Ik heb dit intern met ons TV team gedeeld. Er komt zeker iets jouw kant op, geen zorgen! 🤗

Reageer