Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame

  • 8 November 2023
  • 188 reacties
  • 4056 Bekeken


Toon eerste reactie

188 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Brutalenq, voor je mobiele telefonie vraag wil ik je vragen om een topic te starten en in een categorie voor Mobiel te plaatsen. Dan zal mijn collega dit voor je oppakken.

Voor Internet & TV kan ik je wel helpen! Werkt je wifi nu wel goed met de wifipunten of nog steeds niet helemaal lekker? Omdat je in dit topic een reactie plaatst verneem ik dat je ook een Samsung Frame hebt? Hier is op dit moment geen oplossing voor, we zijn druk bezig om een nieuwe update te ontwikkelen die dit oplost. Wel kun je via je telefoon streamen of via je laptop tv kijken via onze webbrowser versie.

Je kunt je contract ontbinden als er een onderzoek gestart is en wij het niet hebben kunnen oplossen binnen 30 dagen. 

Ik heb een abonnement voor tv en internet.

Mijn tv abonnement heb ik afgesloten met een opname optie in de cloud via de app.

Sinds 16 januari kan ik geen tv kijken aangezien ik een samsung the frame tv heb. Dat heb ik al eerder aangegeven in dit topic. Dat onderzoek van 30 dagen hoeft daarvoor niet opgestart te worden. Die toevoeging kent overigens ook geen juridische basis, zover ik weet.

Ik wil graag overleg over het ontbinden van mijn contract. Hoe kunnen we dit regelen?

Reputatie 2

@Brutalenq Ik heb TV via Odido uit laten zetten! Ik heb nog wel internet ervan. Ik gebruik nu de Canal+ app en deze werkt wel alleen loopt het geluid niet synchroon. Je kunt ook zoiets doen. Deze app werkt wel op the frame. Naast deze werkt NLziet ook gewoon. Al vond ik de Odido App het fijnste werken en de mooiste interface hebben. Maarja als die het niet doet dan heb je er niet veel aan. Verder werkt internet bij mij altijd perfect. Mobiel bellen ook geen klachten.

Hoi @Tommie van Odido, hierbij de reminder zoals eerder aangegeven.

@Onino, ik zet de compensatie graag voor je in gang, alleen kan ik dit pas doen op 27-05-2024. Zou je dan opnieuw willen aankloppen? Dan maak ik het voor je in orde! 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de reminder @Onino. Ik heb de vergoeding in orde gemaakt. De kosten van 24 januari tot en met 27 mei zullen worden verrekend. Dit is terug te zien op een volgend factuur! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido TV is netjes uitgezet alleen op mijn nieuwe factuur van de maand mei betaal ik nog steeds voor televisie. Hoe kan dat? En de compensatie is er ook niet af. Of word dit volgende maand pas verekend?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marvin36, dit wordt allemaal verrekend op de volgende factuur!  

Uit welk bouwjaar kwam jouw Frame tv ook alweer? Er komt binnenkort een update aan voor de 2021 en 2022 modellen en dan zou de Frame ook weer moeten werken! Klanten met dit bouwjaar worden nader hierover geïnformeerd.

Reputatie 2

@Tommie van Odido Top! Mijn frame kwam uit 2023.

Reputatie 7
Badge +9

Een nieuwe update is zojuist door Samsung gepubliceerd. De meeste toestellen uit 2021 en 2022 zullen de komende uren dus automatisch voorzien worden van versie 2.0.3773. Voor 2018, 2023 en 2024 is nog niet bekend wanneer we de update beschikbaar zullen stellen.

Erg fijn dat er een nieuwe update is, maar op mijn Samsung The Frame 2023 helaas na 3,5 maand een wel werkende app, weer terug bij af Ik.ga de tv ontvanger maar weer opzoeken, maar apart dat alle streamingdiensten een stabiel werkende app bieden en dat dit bij odido niet lukt. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@smitsindenbosch De update die Tommie benoemd, geldt alleen voor de modellen uit 2021/2022. Uiteraard kijk ik graag met je mee, zodat je weer kan genieten van TV! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik gelijk gericht opzoek naar een oplossing! 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  •   Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  •    Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Het probleem doet zich constant voor, want de app start niet op, maar 's herm blijft zwart. Andere diensten als Netflix, prime, viaplay werken wel.

 

Op mij andere the Frame 43'" werkt alles naar behoren. Ik gebruik liever geen tv box. Want die schakelt de tv zelf aan

Reputatie 7
Badge +3

@smitsindenbosch Super bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit onderzoeken en oplossen! 

Reageer