Hi @Onino, ik zet de compensatie graag voor je in gang, alleen kan ik dit pas doen op 27-05-2024. Zou je dan opnieuw willen aankloppen? Dan maak ik het voor je in orde!
@Tommie van Odido al iets meer bekend over de uitrol van de update?
Hey @Marvin36, nee, sorry!
Uit mijn hoofd heb jij ook nog het 2023 model geloof ik. Ze werken van oud naar nieuw dus de 2023 zal als 1 van de laatste de update ontvangen. Ik vind het echt heel vervelend voor je en had gehoopt dat er al meer vorderingen gemaakt waren. Dan komt de vakantieperiode er ook nog eens aan wat waarschijnlijk voor vertraging zal zorgen.
Ja inderdaad bijna mijn hele abonnement periode zonder de tv app. Naaja als ik compensatie krijg tegen die tijd dan ben ik tevreden.
@Marvin36 uiteraard willen we wel dat je in de tussentijd ook van tv kunt genieten! Kijk je momenteel op een andere manier tv? Zoals via een Google Chromecast of andere smart-tv naast de Frame? Mocht je helemaal geen tv kijken, kunnen we bijvoorbeeld de tv-dienst kosteloos voor je uitzetten als je helemaal geen tv kunt kijken nu. Een andere optie is om een Mediabox te gebruiken. Laat maar weten hoe of wat, dan kijk ik wat ik voor je kan doen voor in de tussentijd!
@Demi van Odido Ik kijk momenteel via de telefoon via airplay. Ik wacht wel even tot de app weer werkt dat werkt een stuk fijner!
@Marvin36 Helemaal goed hoor en als ik toch nog iets voor je kan regelen in de tussentijd, dan hoor ik het wel!
Ja als ik tegen die tijd dat de app weer werkt een compensatie krijg is het prima. @Demi van Odido Bedankt ieder geval!
@Tommie van Odido begrijp ik goed dat jij hierboven zegt te verwachten dat dit voor het 2023 model van de Samsung Frame pas na de zomer opgelost gaat worden?
@Demi van Odido als ik nu mijn Tv-dienst uitzet hoe werkt dat dan? Ik zit nu in periode van 8 gratis maanden bij mijn overige abonnementen. Ik heb volgens mij maar 10 dgn een werkende app gehad. Kan ik de tv-dienst dan later weer aanzetten en krijg ik dan alsnog die 8 maanden min die paar dagen dat het wel gewerkt heeft?
@Demi van Odido je mag van mij wel tv online kijken uitzetten tot het weer werkt en een compensatie doen. Ik zit wel aan een jaarcontract vast. Hopelijk is dat geen probleem. Ik zet de tv app weer aan als het werkt.
@Demi van Odido Even hier besproken wat te doen. Laat Odido TV maar gewoon aan staan in ons pakket. Bovenstaand bericht kan ik niet verwijderen. Als het probleem met de app is opgelost en een compensatie krijgen is dat voldoende. Was heel tevreden met de app die een week werkte.
Hebben jullie wel enig idee hoelang het nog ongeveer gaat duren met de uitrol van de eerste modellen? Is dat weken of maanden? Mocht dit nog maanden duren dan overweeg ik wel dat jullie tv in me pakket uitzetten
Hey @Marvin36, 2019 en 2020 zijn doorgevoerd. Nu nog 2018, 2021, 2022, 2023 en 2024. Hoe lang dit duurt durf ik niet te zeggen.
@Tommie van Odido Zou je voor mij dan toch de TV kunnen uitzetten in mijn abonnement en mijn afgelopen 2 maanden niet kunnen kijken kunnen declareren? En dan mocht de app in de toekomst weer werken dat ik hem weer kan aanzetten. Laat je even weten of dit is gelukt en per wanneer mijn tv abonnement stopt. Bedankt alvast!!
@Demi van Odido @Tommie van Odido @ iemand anders. Zou je voor mij dan toch de TV kunnen uitzetten in mijn abonnement en mijn afgelopen 2 maanden niet kunnen kijken kunnen declareren? En dan mocht de app in de toekomst weer werken dat ik hem weer kan aanzetten. Laat je even weten of dit is gelukt en per wanneer mijn tv abonnement stopt. Ook graag een bericht als de app weer na behoren werkt. Bedankt alvast!!
Dus voor de verduidelijking @Marvin36, je wilt dat ik de afgelopen 2 maanden vergoed en je TV abonnement uitzet? Zo ja dan zal ik dit ingang zetten!
@Tommie van Odido ja inderdaad compensatie voor de afgelopen 2 maanden sinds mijn bericht dat het niet meer werkte en tv uitzetten inderdaad per direct.
@Tommie van Odido zou je kunnen laten weten of het gelukt is? Kan TV per direct worden uitgezet of loopt die dan nog een maand door? Kan dan die maand ook gedeclareerd worden?
@Tommie van Odido @Demi van Odido Zal dat vandaag nog lukken om te regelen? Bedankt alvast!
@Tommie van Odido @Demi van Odido ??
Hey @Marvin36, hoe vaker je reageert hoe langzamer wij reageren. Wij pakken namelijk de reacties op van oud naar nieuw. Bumpen/Spammen zorgt ervoor dat je weer achteraan in de lijst komt te staan. Dus voor de volgende keer, plaats 1 reactie, dan zijn wij sneller bij je!
Ik heb het TV abonnement opgezegd zonder extra kosten en maart tot en met vandaag voor je vergoed. Dit zal worden verrekend op een volgend factuur.
@Tommie van Odido Excuses dat ik te veel spamde! Super bedankt voor de service. Zou je in dit topic kunnen laten weten wanneer de app weer werkt? Nogmaals bedankt en ik blijf natuurlijk gewoon klant! Toevallig belde Ziggo mij vandaag maar heb dat afgewezen.
Geeft niks @Marvin36, ik wil je natuurlijk zo snel mogelijk te hulp schieten! Ik zal een reactie plaatsen zodra de nieuwste versie uitgebracht is. Blij om te horen dat je trouw blijft aan ons, dat waarderen wij zeer!
Ik heb nu 4 maanden een abonnement bij Odido voor zowel internet, tv als mobiele telefonie.
Voor het internet heb ik twee wifi versterkers aan moeten schaffen, anders is de verbinding dramatisch.
Mobiel bellen kan hier nauwelijks. Zowel zakelijk als privé (twee abonnementen) vervalt de verbinding in een gesprek binnen 5 minuten.
Tv kijken kan ik niet via de Odido app want dat werkt niet op onze tv.
Wat mij betreft levert Odido een wanprestatie (6:74 BW) en gaan we over tot ontbinding van de contracten. Gemaakte afspraken (levering) worden immers niet nagekomen.
Ik ga dan ook graag weer terug naar mijn oude provider.
Hoe gaan we dit regelen?