Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?
Hey
Ja baal er ook van! Krijg ik deze weken ook gecompenseerd tot de stabiele update?
Hoe kan je in aanmerking komen voor compensatie?
Sinds de ingangsdatum van mijn abonnement (26 januari) heb ik 4 dagen tv kunnen kijken....
Ik wil ook compensatie krijgen. Heb sinds 24 januari het 2023 model van The Frame.
Hi
Dat is goed, bedankt voor het bericht. Heb uiteraard liever dat het weer snel gaat werken. Al iets meer bekend wanneer dat zou kunnen zijn?
Op dit moment nog niet
Ik had van Odido een Mediabox gekregen omdat de app niet werkte. Blijkt deze gewoon maandelijks op de rekening te staan!!!
En voor mensen die een nieuw abonnement zoeken: kies geen Odido als je een Samsung The Frame hebt. Als je pech hebt werkt de Odido app niet.
Hi
Hi
Is er al wat meer bekend over wanneer de update komt? Wanneer deze update word uitgerold? De app werkt inmiddels al 16 dagen niet meer. Nemen jullie het bericht dat het niet meer werkt als compensatie datum?
Hoi
Hey
Wanneer precies weet ik niet
Zodra wij hier meer over weten, laten wij dit uiteraard weten in dit topic!
Met enige verbazing kijk ik nou al maanden naar deze thread. Er wordt glasvezel aangelegd in onze straat en ik zit serieus te overwegen om over te stappen. Maar dat er 5 maanden lang gewerkt moet worden aan een up date voor 1 van de best verkopende tv's in Nederland vind ik niet alleen verbazingwekkend maar ook getuigen van een absolute onkunde.
Als er al zolang gedaan wordt over zoiets wat kan ik dan nog meer verwachten als klant? De grote troef van Odido is dat je ook alles via de app kan regelen en juist geen mediabox nodig hebt en dan duurt het 5 maanden om die aan de praat te krijgen?! Dit zou een prioriteit moeten hebben maar 5 maanden later is de update dat bepaalde modellen later de op de lijst staan. Geen tijdlijn, geen verdere info, helemaal niets?!
Stel dat ik nu het 2024 model van The Frame koop. Doet deze het dan wel? Of komt die nog later aan de beurt?
En Teresa en Tommie van Odido, dit is niet naar jullie gericht. Begrijp dat jullie de boodschapper zijn.
Hey
Er is eigenlijk niks anders wat ik kan zeggen dan; ik ben het met je eens. We hebben het werkend gekregen maar die update zorgde voor issue's met alle andere Samsung tv's. Daarom is er besloten om het terug te draaien en per bouwjaar de update te gaan verstrekken. Ook nu kan ik niet zeggen wanneer het opgelost is. Het TV-team werkt hier erg hard aan en ik hoop oprecht dat ze het spoedig kunnen oplossen.
Hey
Inderdaad bizar. Ik vind het ook sneu voor mensen die nietsvermoedend een Samsung the Frame kopen en als ze pech hebben, er achter komen dat dit niet samen gaat met de Odido app. En dat dit al 5 maanden een probleem is.
Op zo'n Samsung frame kun je wel een HDMI kabel aansluiten. Dan is een los TV kastje bijbestellen ook een mogelijkheid.
Hi
Hoi
Bedankt voor alle informatie en hulp en hoop voor de anderen dat het snel opgelost is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.