Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame

  • 8 November 2023
  • 174 reacties
  • 3391 Bekeken


Toon eerste reactie

174 reacties

Reputatie 2

@Tommie van Odido zie bovenstaand. Zou jij daarop kunnen reageren? Jij bent bekend met dit probleem.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Marvin36, momenteel is ons tv-team inderdaad bezig met een onderzoek en fix voor de Samsung Frame, ze zijn nog bezig met de testen hiervoor. De updates voor modellen uit eerdere bouwjaren van de Samsung TV worden komende week uitgebracht en hopelijk komt hierna ook de update voor de nieuwste modellen die ook mogelijk dit issue voor de Frame gaat fixen. In ieder geval is dit nog in onderzoek en zodra wij ook meer weten, zullen wij dit hier delen.

Hi @Marvin36, momenteel is ons tv-team inderdaad bezig met een onderzoek en fix voor de Samsung Frame, ze zijn nog bezig met de testen hiervoor. zodra wij ook meer weten, zullen wij dit hier delen.

we wachten (on)geduldig af.

 

Reputatie 2

Zojuist een firmware update ontvangen van Samsung. De Odido app werkt weer naar behoren. Zouden jullie de maanden die ik niet heb kunnen kijken kunnen compenseren? Bedankt alvast!

Reputatie 2

@Tommie van Odido zou jij de compensatie in gang kunnen zetten? Aan dit topic kun je zien hoeveel maanden. Zou je kunnen laten weten hoe jullie dit gaan compenseren?

Reputatie 2

@Tommie van Odido nog 1 vraagje ik heb foxsports opgezegd alleen deze zenders staan nog wel in mijn favorieten. Ik kan het hartje echter niet weghalen omdat ik geen toegang meer heb tot de zender. In mijn favorietenlijst laat hij deze zenders ook niet meer tonen. Hoe kan ik die hartjes weghalen want in mijn thuis laat die nu allerlei dingen zien waar ik niet meer op geabonneerd ben.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, je bent sneller dan ik haha! Ik had je zojuist het nieuws willen vertellen maar ik wist niet zeker of dit het zou verhelpen. Gelukkig werkt het weer. Ik zal vanaf 07-11-2023 tot en met vandaag 26-02-2024 de TV kosten voor je vergoeden. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. 

Reputatie 2

@Tommie van Odido ik krijg maar 9 euro terug stond er maar dat komt dat ik 6 maanden gratis had waarvan ik 2 maanden er geen gebruik van heb kunnen maken. Worden deze gratis maanden ook teruggegeven aangezien dat de reden was van mijn overstap. Ben blij dat het ieder geval gefixt is. App ziet er goed uit!! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido 2 maanden is 3 maanden. Heb 3 maanden geen gratis tv kunnen kijken waar ik recht op had tijdens mijn overstap. Word dat ook gecompenseerd. Dat ik vanaf nu 3 maanden nog gratis krijg of iets dergelijks. Zou volgende maand me volledige factuur moeten betalen vandaar dat er maar 9 euro word gecrediteerd. Zou ik die 3 promotie maanden nog terug kunnen krijgen op tv?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, oh ja ik zie het. Dat komt inderdaad door de actie die je had. Ik kan geen extra actie toevoegen maar ik kan het wel voor je vergoeden. Je TV abonnement kost € 12,50 per maand. Ik vergoed dan drie keer € 12,50, dat is € 37,50. Dit zal ook worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Helemaal super dan is het probleem helemaal opgelost. Bedankt! App is wel veranderd zeg maar wel mooi om te zien!

Reputatie 2

@Tommie van Odido weet jij toevallig hoe ik espn 2 3 4 uit mijn favorieten lijst kan halen heb hier geen abbo meer op. Alleen ze blijven nu op mijn thuis scherm staan omdat ze gemarkeerd zijn bij instellingen nagekeken maar daar staat geen espn 2 3 4 meer omdat dat is stopgezegd. Kan je ook op een bepaalde toets op je afstandbediening het hartje weghalen?

Reputatie 6
Badge +2

@Marvin36 Fijn om te lezen dat het er mooi uit ziet! 😀

Ik heb het gelijk nagevraagd betreft ESPN, zodra ik een antwoord heb, laat ik het je weten! 

Reputatie 2

@Teresa van Odido Dankjewel voor t navragen. Ja ik vind de interface een stuk mooier als die van tmobile destijds. Een vooruitgang. Alles werkt ook na behoren nu kortom weer een tevreden klant. 

Reputatie 2

@Teresa van Odido Maybe dat jullie die hartjes van jullie kant op espn 2 espn 3 en espn 4 kunnen uitzetten kijk maar heeft geen haast. Doordat dat mijn favorieten zijn komen ze als eerste op mijn thuis scherm.

Reputatie 6
Badge +2

@Marvin36 Het is verwijderd! 

Voor een volgende keer kun je dit vinden onder favorieten > bewerken > prullenbakje. 

Geniet van de nieuwe interface en veel kijkplezier! 😀

Reputatie 2

@Teresa van Odido ja klopt ik wist hoe ze ik moest verwijderen alleen omdat ik geen abbo heb op espn liet hij deze zenders niet zien in die lijst. Vandaar dat ik ze niet kon verwijderen maar bedankt!!!

Goededag @Teresa van Odido 

fijn om nu te zien dat app na maanden weer werkt. Zojuist weer geïnstalleerd.

werkt weer zoals behoort.

eens zien of dat dit beter werkt als de media box.

die geeft dagelijks bevroren beeld.

dus ben benieuwd naar verrekening van de abonnement kosten ben niet gebruik kunnen maken van de app.

voor de mediabox mag een retourdoos gestuurd worden. Daar mag je iemand anders blij mee maken.

En we zijn weer terug bij af.

 

Odido app werkt niet meer...

@Tommie van Odido 

Goededag @Teresa van Odido 

fijn om nu te zien dat app na maanden weer werkt. Zojuist weer geïnstalleerd.

werkt weer zoals behoort.

eens zien of dat dit beter werkt als de media box.

die geeft dagelijks bevroren beeld.

dus ben benieuwd naar verrekening van de abonnement kosten ben niet gebruik kunnen maken van de app. Op 22-12-2023 gemeld nadat andere problemen opgelost waren.

voor de mediabox mag een retourdoos gestuurd worden. Daar mag je iemand anders blij mee maken.

Voor opzeggen mediabox inmiddels wel via de Odido app in gang gezet.

Ik kom ineens ook niet meer in de Odido-Tv-app. Lukt afgelopen week eindelijk en nu weer alleen een zwart scherm

 

Ik heb een Samsung Frame model 2023 code:QE32LS03CBUXXN.

 

Meer mensen bij wie het probleem terug is? Is er een oplossing voor? 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Zucht sinds de update van de Odido app van 04-03-2024. Weer zwart beeld. Kunnen jullie dit zo snel mogelijk fixen? Het leek er bij de firmware update van samsung op. Dat samsung een fix op jullie app heeft doorgevoerd. Deze is nu verdwenen. Lekker verhaal zo. Hoop dat het niet weer 3 maanden gaat duren

Reputatie 2

@Tommie van Odido @Teresa van Odido kunnen jullie de vorige update niet terugzetten?

Reputatie 2

@Tommie van Odido Volgens mij heeft samsung een fix op jullie app gedaan. Tijdens de firmware was er namelijk een update op de odido app beschikbaar. Door de nieuwe update van de app is de samsung fix weg geupdated.

Reputatie 2

@Tommie van Odido of iemand anders al enig idee hoe dit te fixen is? Was eindelijk een week lang weer tevreden klant. Vond de app prima. Nu het zwarte beeld ellende weer is begonnen begin ik echt te twijfelen om in augustus ergens anders naartoe te gaan. Hoop dat jullie het nu snel fixen en een prio hierop geven 3 maanden geen tv een week tv en alles werkte gewoon ennu …. 

Reageer