Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame

  • 8 November 2023
  • 174 reacties
  • 3393 Bekeken


Toon eerste reactie

174 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als ik een update heb @Marvin36, dan laat ik het weten! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido is de samsung firmware inmiddels getest? Werkt hij daarop? Enige update wanneer deze update word uitgerold? Vraag het misschien veel maar hoop dat het snel is opgelost aangezien dit al 2,5 maand zo is.

Reputatie 7
Badge +9

Als het goed is hebben we een nieuwe versie van Samsung ontvangen @Marvin36. Deze zal nu getest moeten worden. Hopelijk hebben we deze week meer antwoorden! 

Reputatie 2

Oke top! Laat vrijdag maar weten wat de status ervan is! @Tommie van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Will do @Marvin36

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, daar ben ik dan. Nog geen update in het openstaande ticket, dus ik ben naar het TV-team gelopen maar jammer genoeg was de desbetreffende persoon die dit moet testen niet aanwezig. Hij is maandag weer aan het werk. Hopelijk kan hij ons dan wat meer vertellen! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido heb je al een update van het tv team?

Zou leuk zijn als tv team wat kan vertellen over de update. 
wil wel testen.

 

Reputatie 7
Badge +16

Er is nog geen update voor zover ik kan zien; @Tommie van Odido wellicht heb jij inmiddels wat kunnen losweken? 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Is er al iets meer bekend? Zitten inmiddels al in februari. Hoop dat de firmware van samsung het probleem oplost.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Marvin36, Tommie heeft vandaag navraag gedaan maar er is nog geen reactie. Hij zal het in de gaten houden, ik vermoed dat er morgen minimaal een reactie komt vanuit de juiste afdeling. Ontzettend bedankt voor je geduld!

Hi @Marvin36, Tommie heeft vandaag navraag gedaan maar er is nog geen reactie. Hij zal het in de gaten houden, ik vermoed dat er morgen minimaal een reactie komt vanuit de juiste afdeling. Ontzettend bedankt voor je geduld!

Hi, ik zit met hetzelfde probleem. Dus graag een oplossing!

Reputatie 2

@Tommie van Odido heb niks meer van je gehoord en we zijn een week verder kun je een update geven?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Marvin36 momenteel hebben we nog geen nieuwe update. Er wordt een nieuwe versie getest, maar ik kan niet zien wanneer de plandatum hiervoor is. Zodra we in ieder geval meer weten, houden we jullie op de hoogte. Ik heb in ieder geval nu ook weer een navraag uitgezet bij ons tv team.

Reputatie 2

@Tommie van Odido is er al wat meer bekend? Wanneer word er een nieuwe app update voor odido uitgerold?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, ik ben bang dat het nog wel een tijdje zal duren. Zoals Demi ook al aangeeft hebben we nog geen plandatum hiervoor. 

Reputatie 2

Ooh lekker verhaal dan moet deze maand volledig gaan betalen voor tv. Kunnen jullie de tv niet uitzetten aangezien ik toch niet kan kijken? Als ik het doe word hij pas in augustus stopgezet. Maarja als jullie de diensten niet via een app kunnen leveren waarom moet ik er dan voor betalen. 

Reputatie 2

Of eventueel korting op de rekening? Tot ik weer kan kijken?

Reputatie 2

Zit Samsung niet te wachten dan dat jullie hun firmware gaat testen? Nu is er ineens geen plandatum meer. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, zodra het opgelost is zal ik de gehele periode voor je vergoeden. Dit zal dan worden verrekend op een volgende factuur in de toekomst. Hiervoor dient het wel opgelost te zijn, dan heb ik namelijk een volledige periode. 

Reputatie 2

Oke top! Dan spreken we het zo af. Zou jij mij als er meer bekend is een update kunnen sturen. Dan reageer ik vanaf nu wat minder.

Reputatie 7
Badge +9

Als ik een update heb dan zal ik het laten weten @Marvin36, komt goed! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Vandaag was er een nieuwe update voor de app beschikbaar. Helaas lost dit het probleem nog niet op nog steeds een zwart scherm. Ik wou dit even doorgeven. Is het nu wachten op een update van jullie of een firmware update van Samsung? Zijn er nog updates op dit gebied aangezien de app wel geupdate is.

Reputatie 6
Badge +2

@Marvin36 Er is inderdaad een update geweest. Voor de Samsung modellen uit 2018 is dit teruggedraaid, zodat we de bugs gelijk kunnen oplossen.

Mocht je geen gebruik maken van een model uit 2018 en wel problemen ervaren. Wil je deze vragen dan voor mij beantwoorden? Ik zet dit dan direct door naar ons TV Team! 

  • Welke problemen ervaar je met de Odido TV App?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Wat is het merk van de TV (type, model en bouwjaar)?
  • Wat is het besturingssysteem van de TV? Je kunt dit vinden bij de instellingen van de TV.
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd?

 

Reputatie 2

@Teresa van Odido nee dat is mijn probleem niet zie eerdere berichten voor alles wat je vraagt ik heb een 2023 the frame model en blijf daar zwart scherm houden kan de app openen maar gelijk zwart scherm. Als het goed is was het tv team al hiermee bezig met samsung. Maar de vraag was meer ligt het aan de firmware van samsung of aan de app? 

Reageer