Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame

  • 8 November 2023
  • 174 reacties
  • 3404 Bekeken


Toon eerste reactie

174 reacties

Reputatie 2

Is er momenteel al een update? Wat betreft de status. Hopelijk word het voor de kerst nog gefixt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, we zijn het aan het onderzoeken met Samsung op dit moment. Hopelijk kunnen ze er snel achterkomen wat er aan de hand is! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido ik bedoel meer van wanneer de update is gepland in odido stijl. Maybe is deze bug hiermee ook opgelost. Omdat het de achtergrond van T-mobile is.

Reputatie 2

Is er ook een mogelijkheid mocht het bijvoorbeeld te lang duren met online tv.m dat tv uit je abbo word geschrapt? Ik kan het niet opzeggen omdat ik pas abonnement heb afgesloten. Pas per 24 augustus 2024 kan ik het opzeggen. Of krijg je de maanden tot de update terug omdat je geen gebruik kunt maken van de online tv dienst? De online tv app was de reden waarvoor ik ben overgestapt namelijk.

Reputatie 2

Hoorde zojuist dat de update is goedgekeurd. Hopelijk gaat hiermee het probleem opgelost worden. Wat gebeurd er met de dagen waarbij ik geen tv kon kijken. Kunnen jullie deze toevoegen aan mijn abonnement? Bijvoorbeeld het aantal dagen extra gratis. Nu heb ik een bijna een maand geen voordeel gehad. Eerst wachten op de update. Bedankt alvast!

Reputatie 2

Als je nu de odido app opnieuw installeert veranderd het scherm in een zwart scherm is dat bij jullie andere frame gebruikers ook?

@Marvin36 yes hier hetzelfde. Zwart beeld

Reputatie 2

Helaas probleem dan niet opgelost met de update van de app.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marvin36, thanks voor de update. De update voor de bugfixes moet er nog aan komen heb ik gehoord. Hopelijk gebeurt dit snel! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Hopelijk nog voor de kerst. Laat maar weten als je meer weet.

Reputatie 2

@Tommie van Odido al een update indicatie wanneer de versie met bug fixes word uitgerold. Is dat nog deze maand of duurt het langer?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, ik heb toevallig net een bericht ontvangen van mijn collega bij de technische dienst of het nog steeds aan de gang is. Ze hebben moeite met het reproduceren van dit issue. Ik heb nogmaals alles doorgegeven en dit wordt nu weer aan Samsung teruggekoppeld. 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Ja maybe is het wel een bug van samsung zelf. Ik had die ook gecontacteerd maar die verwezen me weer naar de makers van de app. Bedankt ieder geval.

Reputatie 2

Is er al iets meer bekend over hoe ze de bug kunnen oplossen?

Reputatie 2

@Tommie van Odido of is er al iets bekend over een volgende update? Kunnen ze het probleem vinden samen met Samsung. Zag dat Samsung met iemand heeft meegekeken en het toch aan de app lag. Hoor graag wanneer er een volgende update aan komt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, ik heb zojuist de informatie van de desbetreffende klant doorgezet in het incident. Op dit moment lukt het Samsung niet om het te reproduceren. Hopelijk wel na deze informatie. Wordt vervolgd! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Weet je wat de status nu is want het duurt allemaal wel erg lang zo. Ik heb net voor de overgang naar Odido mijn abbo afgesloten dus kan qua tv ook niet overstappen naar een andere app only tv aanbieder. Mocht dit nog een half jaar duren is er dan een mogelijkheid dat ik de tv er eerder uit kan doen aangezien ik toch niet kan kijken?

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb jammer genoeg nog steeds geen update @Marvin36. Ik weet niet waarom het zo lang duurt. Ik ga er niet vanuit dat het een half jaar duurt. Hopelijk snel meer! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido is er geen andere mogelijkheid om tv te kijken tijdelijk? Neem aan dat het iptv is wat in de app staat. Zijn daar geen gegevens van dat ik tijdelijk via een iptv app kan kijken naar odido? 

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt via je telefoon streamen naar je tv met onze app, of je kunt onze webversie gebruiken: www.tv.odido.nl @Marvin36

Reputatie 2

@Tommie van Odido via webbrowser van de tv is het waardeloos. Maar dat is daar ook niet voor gemaakt. Nou ik wacht het nog even af op de app fix en anders stap ik volgend jaar wel over. Bij ziggo nooit geen problemen gehad. 

@Tommie van Odido , moeten potentiele kopers van een Samsung The Frame inmiddels niet geïnformeerd worden dat dit nu niet samen gaat met de Odido app? Odido zou een mailing kunnen doen naar alle abonnement houders.

Reputatie 2

Tv kijken via de webbrowser gaat voor mij niet helaas. Na het invoeren van de gegevens blijft hij op inloggen staan en gaat niet verder. Zie screenshot

 

Reputatie 7
Badge +9

@gerritdk het gaat specifiek om één soort chipset in een bepaalde Frame tv die niet werkt. Dus niet alle Frame's hebben hier last van.

 

@patje55 heb je al een andere browser of apparaat geprobeerd?

Reputatie 2

@Tommie van Odido de tv app werkt voor mij gewoon alleen is hij traag in het opstarten van het beeld. Dat schokt de eerste 30 seconden daarna goed. Een andere browser zal ik vanavond even proberen

Reageer